Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: michello op juli 24, 2025, 12:05:24
Ik vind sowieso dat we een ?echte 6? missen. Diemers en Souren zijn dat niet.
Souren is wel een echte 6 maar wat we allang zien is dat ons middenveld niet klopt. Diemers speelt veel te laag, speelt als een 6 op de linkshalf.

AL

Citaat van: sunderland op juli 24, 2025, 12:52:24
ben wel van de oudjes met ervaring maar niet iemand van 33 jaar op de buiten. Je ziet ook nergens dat iemand met die leeftijd nog buitenspeler is

Eens. Van Mieghem is overigens een uitzondering.

michello

Citaat van: sunderland op juli 24, 2025, 12:57:45
Souren is wel een echte 6 maar wat we allang zien is dat ons middenveld niet klopt. Diemers speelt veel te laag, speelt als een 6 op de linkshalf.

Ik vind het maar een zuurtje, wat niet past bij een verdedigende middenvelder.

michello

Citaat van: sunderland op juli 24, 2025, 12:57:45
Souren is wel een echte 6 maar wat we allang zien is dat ons middenveld niet klopt. Diemers speelt veel te laag, speelt als een 6 op de linkshalf.

Klopt helemaal. Ik hoorde steeds dat we door een spits niet zijn gepromoveerd, maar het middenveld was ook niet juist ingevuld en vanuit daar scoorden we veel te weinig uit open spel. De enige die nog wel scoorde was R?lke, maar die speelde de helft van de tijd in de spits of op de bank.

Gasgeve

Citaat van: sunderland op juli 24, 2025, 12:54:13
Amofa kan ook geblesseerd raken en is nu al niet fit. Dan heb je niks dus
Daar heb je Jonker achter.

RG

Er werd gister tijdens de 11:11 partij oa gehamerd op het diepgaan van Diemers en Narty en dat zag er een aantal keren goed uit.

R058

Citaat van: RG op juli 24, 2025, 14:46:35
Er werd gister tijdens de 11:11 partij oa gehamerd op het diepgaan van Diemers en Narty en dat zag er een aantal keren goed uit.
Goed om te horen! Daar zit wel de meeste verbetering te halen ten opzichte van vorig seizoen denk ik. Meer bezetting voor de goal en meer beweging rond de 16.

mark1989

Ik denk dat als het elftal voorin beter staat en meer in balans is. Dus wel een echte spits en goede flanken. Dan functioneert het middenveld ook beter.
En ik heb er wel vertrouwen in dat Souren dan zijn rol goed kan invullen. hij is niet echt een  typiche vededigende middenvelder, maar voetballend wel iemand die iets brengt.

Galdiano

Let maar eens op de positionering van Souren. Staat gewoon vaak goed, en loopt echt heel nuttig gaten dicht en sluit passingslijnen. Dat hij wellicht wat harder in duels kan worden ben ik eens, maar je zal hem weinig betrappen op dat hij domme dingen doet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: mark1989 op juli 24, 2025, 18:34:27
Ik denk dat als het elftal voorin beter staat en meer in balans is. Dus wel een echte spits en goede flanken. Dan functioneert het middenveld ook beter.
En ik heb er wel vertrouwen in dat Souren dan zijn rol goed kan invullen. hij is niet echt een  typiche vededigende middenvelder, maar voetballend wel iemand die iets brengt.
die echte ouderwetse nummer 6 is er nergens meer. Heel veel hebben makrini nog op het netvlies staan. Die ging nooit uit zijn zone en dat is in het hedendaagse voetbal niet meer zo

sunderland

Citaat van: Galdiano op juli 24, 2025, 18:59:02
Let maar eens op de positionering van Souren. Staat gewoon vaak goed, en loopt echt heel nuttig gaten dicht en sluit passingslijnen. Dat hij wellicht wat harder in duels kan worden ben ik eens, maar je zal hem weinig betrappen op dat hij domme dingen doet.
helemaal eens . We kunnen het beter hebben over de 8 positie

upweer

Citaat van: sunderland op juli 25, 2025, 00:35:54
helemaal eens . We kunnen het beter hebben over de 8 positie


Niet lullen,  gewoon daden!

Johan-12

Citaat van: RG op juli 24, 2025, 14:46:35
Er werd gister tijdens de 11:11 partij oa gehamerd op het diepgaan van Diemers en Narty en dat zag er een aantal keren goed uit.
Goede dat er aandacht voor is, maar Diemers en Nartey zijn geen doelpuntenmakers. Ze willen liever de assist geven. Ik zou er graag een echte aanvallende middenvelder zien. Een vd Streek of Jacobs type, die goals wil maken en die vallende bal of rebound wil intikken.

mark1989

Citaat van: Johan-12 op juli 25, 2025, 08:06:51
Goede dat er aandacht voor is, maar Diemers en Nartey zijn geen doelpuntenmakers. Ze willen liever de assist geven. Ik zou er graag een echte aanvallende middenvelder zien. Een vd Streek of Jacobs type, die goals wil maken en die vallende bal of rebound wil intikken.

We hebben nu genoeg mogelijkheden op het middenveld. Je moet het soms ook doen met de spelers die je hebt. Nartey is niet precies een type vd Streek of Jacobs. Maar ik denk wel dat hij kan uitgroeien tot iemand die waardevol is op die positie. Hij is nog vrij jong dus kan nog veel beter worden. We moeten ook spelers een kans geven. Als we steeds nieuwe spelers erbij halen dan zal nartey zich ook niet ontwikkelen. Voor de KKD is dit middenveld prima lijkt mij.

Bankzitter

Het is ook best lastig voor Lambooij en De Jong. Het zijn op zich allemaal prima middenvelder waarbij Nartey en R?lke nog potenti?el transferwaarde hebben. Aleen de combinatie is niet gelukkig.

De 2 spitsen zijn ook geen zekerheidjes. Daarom zullen ze iemand zoeken die (zoals vd Streek) op 10 maar ook op 9 kan spelen.
Met 5 middenvelders zitten we toch al krap.