Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Korezev

Citaat van: Trainert! op juli 21, 2025, 17:13:01

jij vergelijkt onze jeugdopleiding met die van ajax? wordt wakker!
Ik vergelijk Cambuur 1 ook niet Ajax 1, maar daar krijgen ze wel een kans en hier niet, dat is het verschil

sunderland

Hewwe 2 beste backs op 1 dag en lees ik weer gezeik ! Kom op man er is nog tijd tot 8 augustus?

sunderland

Citaat van: richard op juli 21, 2025, 13:33:43
Die vent sien hele houding, hoe die loopt en beweegt. Helemaal geen uitstraling helaas ik vind het niks en wut oek niks maar ik ben de eerste die zegt als hij zich wel aan kan passen  en gaat scoren dat ik fout zit.
jij niet maar ik wel. Grote vent waar je via kan voetballen en nu nog goals.
We moeten meer zien hoe hij een bal kan krijgen . Maak je stuk alvast maar klaar Richard

wiekie1969

Citaat van: zeewolde op juli 21, 2025, 17:55:54
die nieuwe zweed kan dus geen goede voorzet geven?
Dat heb je al snel gezien

Sjostrand heb ik nog niet zien spelen.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op juli 21, 2025, 18:01:42
jij niet maar ik wel. Grote vent waar je via kan voetballen en nu nog goals.
We moeten meer zien hoe hij een bal kan krijgen . Maak je stuk alvast maar klaar Richard
In de eerste minuten tegen Telstar en later, nog eens kwam die lange in scoringspositie,  maar het viel mij op dat hij handelingsnelheid te kort komt en wat ruzie met de bal had. Kan gebeuren, maar moet niet structureel worden.

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op juli 21, 2025, 18:43:53
Sjostrand heb ik nog niet zien spelen.

Je hebt hem nog niet zien spelen?

Toch schrijf je dit:

Hest geen vleugelspelers die een goede voorzet kunnen geven.



Leg dat dan eens uit?

Oud Cambuur

Citaat van: zeewolde op juli 21, 2025, 18:57:28
Je hebt hem nog niet zien spelen?

Toch schrijf je dit:

Hest geen vleugelspelers die een goede voorzet kunnen geven.



Leg dat dan eens uit?

Laat um lullen

Andy King

Citaat van: richard op juli 21, 2025, 13:37:01
Zal heel snel wat moeten gebeuren want jonge jongens trekken dit niet, wordt al aangepast  getraind. Rechtsback linksback linker centraal middenvelder en voorhoede speler.  Die Lambooy mut eens wakker worden.

Hij het naar die luustert.

denistel

Citaat van: sunderland op juli 21, 2025, 18:01:42
jij niet maar ik wel. Grote vent waar je via kan voetballen en nu nog goals.
We moeten meer zien hoe hij een bal kan krijgen . Maak je stuk alvast maar klaar Richard

via kan voetballen is leuk maar ionze middenvelders komen te weinig bij de 16
hoe wil je dan doorvoetballen er mut een middenvelder komen die ook een goal
of 10 a 12 maakt

zeewolde

Citaat van: Oud Cambuur op juli 21, 2025, 19:06:58
Laat um lullen
Hij heeft ook vaak hele zinnige dingen.

Maar dit slaat echt nergens op

Johan-12

Citaat van: denistel op juli 21, 2025, 19:10:48
via kan voetballen is leuk maar ionze middenvelders komen te weinig bij de 16
hoe wil je dan doorvoetballen er mut een middenvelder komen die ook een goal
of 10 a 12 maakt
Goede opmerking. Bezetting in het strafschop gebied was afgelopen seizoen veel te laag. Geen enkele middenvelder die in de buurt van de 16 meter kwam.

Andy King

Citaat van: Korezev op juli 21, 2025, 17:11:21
e moeten de jeugdafdeling gewoon afstoten, er mag NIEMAND door stromen, ze zijn bij voorbaat al afgeschreven door mensen zoals jij.
Misschien een belletje naar Jan Bruin of Willem van de Ark, die kunnen het wel aan.
Negativiteit is hier vreselijk.
Als ik ??n van de jongens uit 021 was, ging ik nu nog proberen om een andere club te vinden
Bij de club uit Amsterdam staat een broekje van 17 op het middenveld en zeer waarschijnlijk ook eentje in het centrum achterin en als het een beetje meezit ook nog een 18 jarige in de spits.

Zo is het!!! Gelukkig doet de jeugdafdeling het momenteel geweldig en wordt de jeugdspelers kansen geboden. Daar plukken we de vruchten van. Hulde!

SCCRulez

Met Galvez en Mulders twee backs in huis die graag opkomen. Hopen dat klik goed zal zijn met de vleugelaanvallers, dat vond ik afgelopen seizoen echt vaak drama. Elkaar vooral veel in de weg lopen en kwam amper goede voorzet uit

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCCRulez op juli 21, 2025, 19:26:52
Met Galvez en Mulders twee backs in huis die graag opkomen. Hopen dat klik goed zal zijn met de vleugelaanvallers, dat vond ik afgelopen seizoen echt vaak drama. Elkaar vooral veel in de weg lopen en kwam amper goede voorzet uit
Die zweed speelt iig veel meer samen met de back dan Pauwels deed
Henk, held, bedankt

sjaak

Citaat van: SCCRulez op juli 21, 2025, 19:26:52
Met Galvez en Mulders twee backs in huis die graag opkomen. Hopen dat klik goed zal zijn met de vleugelaanvallers, dat vond ik afgelopen seizoen echt vaak drama. Elkaar vooral veel in de weg lopen en kwam amper goede voorzet uit

Dat kwam met name omdat Diemers op links in de weg stond en was het lastig om helemaal om Pauwels heen te komen, omdat zowel Diemers als Pauwels amper meeverdedigden. Aan de andere kant was het vrij lastig om om Balk heen te vliegen