Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

En we starten dan met 4 middenvelders?
5 als je Visser meerekent?
Dat is wel heel weinig volgens mij

Oud Cambuur

Citaat van: zeewolde op juli 21, 2025, 15:20:40
En we starten dan met 4 middenvelders?
5 als je Visser meerekent?
Dat is wel heel weinig volgens mij
Veldhuis en Dijkstra

EdsjeSCC

Jansen, Mulders, Berkhout, Amofa, Galvez, Souren, Diemers, Nartey, X, Binder/Visser, Sjostrand

Benieuwd naar de nieuwe rechtsbuiten als we er vanuit mogen gaan dat Balk vertrekt en dan nog een scorende middenvelder er bij sowieso

Bernardo

Citaat van: Oud Cambuur op juli 21, 2025, 15:33:03
Veldhuis en Dijkstra

Tja met alle respect, dan blijft het middenveld van Cambuur weer het grote probleem. Veel te weinig diepgang en scorend vermogen.

Leeuwarder94

#56599
Gewoon nog even afwachten wat er verder gebeurt deze window, maar voor vandaag ben ik in ieder geval blij met de komst van de twee backs! Er is snel geschakeld na het vertrek van Mercera, en mooi dat de deal met Galvez nu rond lijkt te zijn. Die jongen brengt duidelijk meer voetbal in het team en schuift bovendien regelmatig door naar het middenveld tijdens de wedstrijd.
De wens is de vader van de gedachte

fred

De Den Bosch supporters zijn alleen maar positief over Rik Mulders. Ben benieuwd.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Citaat van: Bernardo op juli 21, 2025, 15:38:14
Tja met alle respect, dan blijft het middenveld van Cambuur weer het grote probleem. Veel te weinig diepgang en scorend vermogen.

Het grote probleem is de voorhoede. Hest geen vleugelspelers die een goede voorzet kunnen geven en geen goede spits.

Arno A

Nog even geduld tot de nieuwe competitie weer begint. Een goede start zou mooi zijn, maar een Telstar apotheose is helemaal perfect toch?

Trainert!

Citaat van: wiekie1969 op juli 21, 2025, 16:40:41
Het grote probleem is de voorhoede. Hest geen vleugelspelers die een goede voorzet kunnen geven en geen goede spits.


Weer geen scorend vermogen in je middenveld
Weer geen kwalkteit in je punt aanval
weer geen fatsoenlijke rechtsbuiten

ze leunen veel te veel op de 0-21 die het niveau bij lange na niet aan kunnen

Korezev

Citaat van: Trainert! op juli 21, 2025, 16:58:06



ze leunen veel te veel op de 0-21 die het niveau bij lange na niet aan kunnen
e moeten de jeugdafdeling gewoon afstoten, er mag NIEMAND door stromen, ze zijn bij voorbaat al afgeschreven door mensen zoals jij.
Misschien een belletje naar Jan Bruin of Willem van de Ark, die kunnen het wel aan.
Negativiteit is hier vreselijk.
Als ik ??n van de jongens uit 021 was, ging ik nu nog proberen om een andere club te vinden
Bij de club uit Amsterdam staat een broekje van 17 op het middenveld en zeer waarschijnlijk ook eentje in het centrum achterin en als het een beetje meezit ook nog een 18 jarige in de spits.

Trainert!

Citaat van: Arno A op juli 21, 2025, 16:49:02
Nog even geduld tot de nieuwe competitie weer begint. Een goede start zou mooi zijn, maar een Telstar apotheose is helemaal perfect toch?


Nee nacompetitie voor promotie en Cambuur zijn geen goed huwelijk

Trainert!

Citaat van: Korezev op juli 21, 2025, 17:11:21
e moeten de jeugdafdeling gewoon afstoten, er mag NIEMAND door stromen, ze zijn bij voorbaat al afgeschreven door mensen zoals jij.
Misschien een belletje naar Jan Bruin of Willem van de Ark, die kunnen het wel aan.
Negativiteit is hier vreselijk.
Als ik ??n van de jongens uit 021 was, ging ik nu nog proberen om een andere club te vinden
Bij de club uit Amsterdam staat een broekje van 17 op het middenveld en zeer waarschijnlijk ook eentje in het centrum achterin en als het een beetje meezit ook nog een 18 jarige in de spits.


jij vergelijkt onze jeugdopleiding met die van ajax? wordt wakker!

Geelblauwstiens

Citaat van: Trainert! op juli 21, 2025, 16:58:06

Weer geen scorend vermogen in je middenveld
Weer geen kwalkteit in je punt aanval
weer geen fatsoenlijke rechtsbuiten

ze leunen veel te veel op de 0-21 die het niveau bij lange na niet aan kunnen
Gaza en Oekra?ne, is erg, maar dit! Het is allemaal heel erg verschrikkelijk wat er gebeurt.
Bitsy fertrouen houwe juh

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op juli 21, 2025, 16:40:41
Het grote probleem is de voorhoede. Hest geen vleugelspelers die een goede voorzet kunnen geven en geen goede spits.
die nieuwe zweed kan dus geen goede voorzet geven?
Dat heb je al snel gezien