Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sunderland op juli 20, 2025, 10:28:20
geluk? Het kan toch geen geluk zijn dat je Nieling en Pauwels haalt en een jaar later verkoopt voor over de 2 miljoen. Nu Berkhout en Amofa en Sj?strand. Als hij grotere bedragen mocht besteden had hij het waarschijnlijk nog beter gedaan volgens mij
Je vergeet de miskleunen te vermelden, maar dat terzijde, want niet alle aankopen kan in goud worden verzilverd.
Laten we dit seizoen eerst maar eens afwachten en hoop dat hij heel geluk mee heeft in zijn aankopen.
Want bij pech valt er weinig te verkopen . Daarbij kan ik nog niet zien of Berkhout het verschil zal gaan maken en Amofa is volgens mij alweer geblesseerd. Maar laat op de trainingen wel zien dat hij kwalitatief een aanwinst is.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op juli 20, 2025, 11:55:52
Je vergeet de miskleunen te vermelden, maar dat terzijde, want niet alle aankopen kan in goud worden verzilverd.
Laten we dit seizoen eerst maar eens afwachten en hoop dat hij heel geluk mee heeft in zijn aankopen.
Want bij pech valt er weinig te verkopen . Daarbij kan ik nog niet zien of Berkhout het verschil zal gaan maken en Amofa is volgens mij alweer geblesseerd. Maar laat op de trainingen wel zien dat hij kwalitatief een aanwinst is.
Amofa is de beste en moet er 8 augustus staan en daar wordt alles op gezet.
Heb gisteren ook hele goede dingen van Berkhout gezien terwijl hij echt onder druk stond deed ie precies wat ie doen moest, geen balverlies en het duel winnen.

Beul B

Net als Kootstertille viel het ook tegen in Stiens. Voetballen tot de middenlijn of net er over dat lukt wel aardig, maar dan zit er geen lijn in. Geen kracht, geen creativiteit. Geen oorlogmaker. De jonge spelers doen hun best en een een aantal zal best wel doorbreken dit of volgend jaar. Dat is positief. Maar net als vorig jaar lijkt het er sterk op dat we niets in de punt van de aanval hebben, die een meerwaarde heeft. Binder nog niet zo goed kunnen beoordelen. Maar wat ik gisteren zag kwam nog niet overtuigend over.

Ik snap wel dat je niet direct een nieuwe Muhren hebt. Dat overkomt je eens in de zoveel jaar. (vd Ark, vd Laan, en dat soorte jongens)

Misschien toch weer eens Hilterman vragen. Was niet helemaal fit maar wel een gast die we er bij kunnen hebben als hij fit is.

Noordcambuur

Nou een nieuwe week kom er maar met die nieuwe spelers  :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op juli 20, 2025, 11:55:52
want niet alle aankopen kan in goud worden verzilverd.
Dat lijkt me uberhaupt lastig  :proost
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Beul B op juli 20, 2025, 15:08:07

Misschien toch weer eens Hilterman vragen. Was niet helemaal fit maar wel een gast die we er bij kunnen hebben als hij fit is.

En dat is het probleem. Is nooit fit geworden en heeft nog een lange weg te gaan. Zijn linker enkel was zwakker dan zijn rechter. En optrainen ging moeizaam.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Ollie

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 21, 2025, 08:37:25
Dat lijkt me uberhaupt lastig  :proost
Skerp op de maandagochtend!  :devil

papier

Citaat van: michello op juli 20, 2025, 11:46:25
Kwam zelf met Pauwels op zijn rug binnen nadat hij met Kuyt had gebeld. Daar is geen scout van ons aan te pas gekomen. Er is nog nooit een TM/TD geweest die dat voor elkaar heeft gekregen en al helemaal niet binnen 1 jaar.
Man ik weet nog dat Reijnen aankwam met onze Italiaan.  :_schater

El Hilali. Berisha. Weijl. Garantie voor succes zo'n topclub verleden.

Specuveter

Een nieuwe week.
Hoeveel nieuwe spelers mogen we deze week verwachten?
Vanaf Donderdag trainingskamp
Dus zou mooi zijn als ze er dan al bij zijn.

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op juli 21, 2025, 10:41:56
Een nieuwe week.
Hoeveel nieuwe spelers mogen we deze week verwachten?
Vanaf Donderdag trainingskamp
Dus zou mooi zijn als ze er dan al bij zijn.
3 spelers.... |:)

Noordcambuur


Leeuwarder94

Rik Mulders zal de eerste zijn, is bijna rond.
De wens is de vader van de gedachte

Leovardia

Onvoorstelbaar dat de zogenaamde kenners Binder alweer geliek afbrande.
Die jongen is hier net, geef em eerst eens 10 wedstrijden in de kkd, praten we dan verder. Zo?n jongen nu al beschimpen, wat ik op de socials al zie gebeuren, is niemand bij gebaat. Zegt meer over deze lieden, die blijkbaar over een micropenis beschikken en zich derhalve zo gefrustreerd projecterend uitlaten. Lekker opzoute!
Kent skele juh.

papier

Citaat van: Leovardia op juli 21, 2025, 12:08:18
Onvoorstelbaar dat de zogenaamde kenners Binder alweer geliek afbrande.
Die jongen is hier net, geef em eerst eens 10 wedstrijden in de kkd, praten we dan verder. Zo?n jongen nu al beschimpen, wat ik op de socials al zie gebeuren, is niemand bij gebaat. Zegt meer over deze lieden, die blijkbaar over een micropenis beschikken en zich derhalve zo gefrustreerd projecterend uitlaten. Lekker opzoute!

Schiet hij er 2 in staan ze met zo'n kartonnen bordje voor het stadion om z'n shirt te bedelen.

Noordcambuur

Citaat van: Leeuwarder94 op juli 21, 2025, 12:01:04
Rik Mulders zal de eerste zijn, is bijna rond.
had ik wel gelijk  :y