Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: hobbes op juli 19, 2025, 15:53:05
Hangt er vanaf, hoe graag wil je nog voetballen en welke clubs komen er.
Tuurlijk, Benamar is 28 en Van Nieff net 32...verschilletje in stadium van de carri?re  :thumbsup

Noordcambuur

Doe maar paar nieuwe spelers als je niet van Telstar kan winnen phoeeee?

Noordcambuur

Moet veel gebeuren want met dit materiaal kom je niet ver mee.

Wel een hele mooie middag/avond gehad gezellig  :proost

YellowBlue

Citaat van: Noordcambuur op juli 19, 2025, 21:17:28
Doe maar paar nieuwe spelers als je niet van Telstar kan winnen phoeeee?
Halllooooo, is wel een echte eredivisie ploeg hoor! ;)

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op juli 19, 2025, 21:17:28
Doe maar paar nieuwe spelers als je niet van Telstar kan winnen phoeeee?
Dan hest stou een leuke week voor de boeg...

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juli 20, 2025, 08:48:15
Dan hest stou een leuke week voor de boeg...
nou dan ik niet alleen  ;)

Derkx R.H.


sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juli 19, 2025, 22:35:51
Moet veel gebeuren want met dit materiaal kom je niet ver mee.

Wel een hele mooie middag/avond gehad gezellig  :proost
was zeker gezellig. Moet echt wat gebeuren want zo komt het zeker niet goed. Maar ja er is geen cent te makken heb ik al vernomen.

Vlampiep

Is die technisch manager van ons nu goed of heeft hij bij sommige spelers wat geluk gehad met binnen halen en verkopen.
Wat betreft de spitsen kan ik hierin een mening in hebben, maar houd mij twijfels of hij wat geluk heeft gehad

Specuveter

Citaat van: Derkx R.H. op juli 20, 2025, 08:48:15
Dan hest stou een leuke week voor de boeg...
vertel..
Dat er nog een en ander bij moet komen lijkt me niet meer als logisch





sunderland

Citaat van: Vlampiep op juli 20, 2025, 10:13:02
Is die technisch manager van ons nu goed of heeft hij bij sommige spelers wat geluk gehad met binnen halen en verkopen.
Wat betreft de spitsen kan ik hierin een mening in hebben, maar houd mij twijfels of hij wat geluk heeft gehad
geluk? Het kan toch geen geluk zijn dat je Nieling en Pauwels haalt en een jaar later verkoopt voor over de 2 miljoen. Nu Berkhout en Amofa en Sj?strand. Als hij grotere bedragen mocht besteden had hij het waarschijnlijk nog beter gedaan volgens mij

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op juli 20, 2025, 08:48:15
Dan hest stou een leuke week voor de boeg...
vertel, zijn er al wat goede geruchten?

PePe

Ik vraag me af, waar komen de huidige financi?le problemen nu ineens vandaan? Zit dit voornamelijk in de afbouw van de laatste tijd? Er is toch wel een voorcalculatie gemaakt? Kosten weer overschreden of niet voorzien?

Bankzitter

Ik zie het niet als "plotselinge financi?le problemen" maar meer als een ander soort begroting dan we in het oude stadion hadden.

De uitgaven (met name rente over leningen) zijn hoger, maar er komt ook veel meer binnen.
Dus heb je nu keuzes te maken die je vooorheen niet had. Zo is het geld wat voor businessseats al 3 jaar vooruit betaald ?n al uitggegeven. Daar kun je van alles van vinden: waarom ging dat geld niet de selectie in?

in het oude stadion hadden we niet eens businessseats dus deed die vraag er niet eens toe.


Weer on topic: alle vertrouwen dat Lambooi gas blijft geven en er nog basisspelers bijkomen, deze week al.
Hij heeft er ook al 7 gehaald, dus lekker bezig.

michello

#56549
Citaat van: Vlampiep op juli 20, 2025, 10:13:02
Is die technisch manager van ons nu goed of heeft hij bij sommige spelers wat geluk gehad met binnen halen en verkopen.
Wat betreft de spitsen kan ik hierin een mening in hebben, maar houd mij twijfels of hij wat geluk heeft gehad

Kwam zelf met Pauwels op zijn rug binnen nadat hij met Kuyt had gebeld. Daar is geen scout van ons aan te pas gekomen. Er is nog nooit een TM/TD geweest die dat voor elkaar heeft gekregen en al helemaal niet binnen 1 jaar.
Man ik weet nog dat Reijnen aankwam met onze Italiaan.  :_schater