Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

janou

Citaat van: Tanjajeah op mei 28, 2025, 11:03:08
Eens. Ervaren 30-ers zijn erg belangrijk, daarvan moet je er wel een paar in je selectie hebben. De Leeuw en Kieftenbelt zullen ongetwijfeld veel waarde in de kleedkamer hebben gehad. Maar hun inbreng op het veld was veel te minimaal.

Dan kun je veel beter spelers halen tussen de 30 en 35, liefst leiders, die ook op het veld nog belangrijk kunnen zijn. Denk aan Erik Schouten (33) en Mike te Wierik (32).

Ik vind fitheid en kwaliteit en persoonlijkheid belangrijker dan leeftijd.

W.b.t. De Leeuw ben ik het met je eens. Kieftenbelt heeft opzich wel waarde gehad in het veld. Echter heft Seuntjens afgelopen jaar gewoon bewezen een  prima stand-in te zijn die balvast is en ook nog scoort. Dus waarom zou hij in een team waar nog meer kansen worden gecre?erd dat niet kunnen?

Bens

Seuntjes heeft gesproken met Eindhoven.

Galdiano

Kom op gaan we hier serieus over Seuntjens praten?  :_schater

Henk roept dat we in de top 2 willen gaan eindigen en jullie roepen de naam Seuntjens.  :zucht
Die mag de veters nog niet eens de veters strikken van een M?hren of een Veerman.
Dat zijn spelers die de ploeg naar een hoger niveau brengen.Maar Seuntjens. Kom op. :_spank

Ik vermoed dat er een speler gaat komen die jong en talentvol is met daarnaast iemand met ervaring. Maar niet iemand die aan het eind van zijn carri?re staat.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op mei 28, 2025, 11:46:22
Kom op gaan we hier serieus over Seuntjens praten?  :_schater

Henk roept dat we in de top 2 willen gaan eindigen en jullie roepen de naam Seuntjens.  :zucht
Die mag de veters nog niet eens de veters strikken van een M?hren of een Veerman.
Dat zijn spelers die de ploeg naar een hoger niveau brengen.Maar Seuntjens. Kom op. :_spank

Ik vermoed dat er een speler gaat komen die jong en talentvol is met daarnaast iemand met ervaring. Maar niet iemand die aan het eind van zijn carri?re staat.
ik hoop dat Denistel gelijk heeft.

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op mei 28, 2025, 10:49:38
Ralf Seuntjens in de Michael de Leeuw-rol. Zou dat niet wat zijn?
niet doen komt hier niet gratis?.heeft afgelopen seizoen niet goed gedaan bij de graafschap

sunderland

Schouten of Te wierik, van Nieff , Schuurman, Partychek

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op mei 28, 2025, 12:09:14
niet doen komt hier niet gratis?.heeft afgelopen seizoen niet goed gedaan bij de graafschap
haal je de ellende in huis .

poelie-lwd

Citaat van: michello op mei 28, 2025, 10:54:02
Zonde van de centen. Stoppen met spelers boven de 35.

Of van 31 :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

mark1989

Ik zou in ieder geval spelers halen die een hele wedstrijd kunnen spelen. Ik ben helemaal klaar met spelers die niet fit genoeg zijn om 2x 45 min te spelen.
Dan wil ook wel een contract bij Cambuur. Ik kan ook 10 min invallen.
Dus geen spelers zoals Ralf seuntjes. De laatste jaren mislukt eigenlijk alles bij hem. Sommige spelers gaan veel te lang door.

Huizen

Dit kwam voor mij duidelijk naar voren na het beluisteren van de podcast:

- Je hoort duidelijk enthousiasme voor Daan Visser en Wiebe Kooistre / Iwan Henstra
- Diemers uiteraard graag behouden, maar wens die hij zelf heeft met meerjarig contract is niet direct haalbaar (kan dus zomaar op een teleurstelling uitlopen)
- Pauwels verkopen
- Nieling verkopen

Gaat nog een flinke klus worden voor Lambooij

Lore

Citaat van: Bussum op mei 28, 2025, 13:11:47
Dit kwam voor mij duidelijk naar voren na het beluisteren van de podcast:

- Je hoort duidelijk enthousiasme voor Daan Visser en Wiebe Kooistre / Iwan Henstra
- Diemers uiteraard graag behouden, maar wens die hij zelf heeft met meerjarig contract is niet direct haalbaar (kan dus zomaar op een teleurstelling uitlopen)
- Pauwels verkopen
- Nieling verkopen

Gaat nog een flinke klus worden voor Lambooij

- En Balk gaat weg.
- Spelersbudget blijft gelijk of daalt ligt
- Bij verkoop kan een deel hier van naar spelers

Huizen

Citaat van: Lore op mei 28, 2025, 13:26:23
- En Balk gaat weg.
- Spelersbudget blijft gelijk of daalt ligt
- Bij verkoop kan een deel hier van naar spelers

Niet onbelangrijk, thanks voor deze aanvullingen. Het klinkt misschien gek maar Nieling, Balk en Pauwels met deze langere contracten verkopen is nu wel het beste. Ondanks dat ze alle drie redelijke sterkhouders waren. Balk kan je maar 1x goed verkopen en dat is nu. Nieling en Pauwels kan later ook nog, maar mocht de hoofdprijs komen gelijk doen. Je ziet in Pauwels een onwaarschijnlijk talent, maar heeft mij dit seizoen niet echt kunnen bekoren eigenlijk.

Lore

Oh, en niet in de podcast besproken maar:

De lening bij de gemeente is 6 miljoen en een aflosperiode van 30 jaar. Dat betekent dat de lasten aan rente 300.000 per jaar (op dit leningsdeel) en de aflossingsverplichtingen 200.000 zijn. En totale beperking op het spelersbudget van 500.000 per jaar dus. Op eeb spelersbudget van 2,5 miljoen (?). Ik hoop echt dat Ome Pieter hier een mooie oplossing voor kan verzinnen, eventueel samen met wat aflossing vanuit de transfers. Dat zou echt sturctureel impact hebben.

Zeker als je in ogenschouw neemt dat ook de betaling van de skyboxen (volgens mij) grotendeels is gebruikt voor de afbouw van het stadion. die zijn 75.000 per jaar x 16 = 1.200.000 en de naam van het stadion is ook gegaan naar afbouw 1 mln voor 10 jaar. Dat betekent dat er enorme ruimte gaat ontstaan de komende jaren. Zeker over 3 jaar als de skyboxen naar Cambuur gaan.

Maar:

Aflossing en rente: 500.000
Skyboxen           : 1.200.000
Naam stadion:      100.000

Totaal 1.8 miljoen extra spelersbudget. Dat zou echt alles veranderen voor Cambuur

Lore

Citaat van: Bussum op mei 28, 2025, 13:31:30
Niet onbelangrijk, thanks voor deze aanvullingen. Het klinkt misschien gek maar Nieling, Balk en Pauwels met deze langere contracten verkopen is nu wel het beste. Ondanks dat ze alle drie redelijke sterkhouders waren. Balk kan je maar 1x goed verkopen en dat is nu. Nieling en Pauwels kan later ook nog, maar mocht de hoofdprijs komen gelijk doen. Je ziet in Pauwels een onwaarschijnlijk talent, maar heeft mij dit seizoen niet echt kunnen bekoren eigenlijk.

Iemand hier schreef dat er 1 mln wordt gevraagd voor Nieling, geen idee of het klopt. Maar  Pauwels zou toch nog wel wat meer moeten opleveren. En voor Balk 600.000?

Dat zou een mooie klapper zijn voor Cambuur, als wij 3 mln in 1 seizoen binnen halen!