Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter


Lore

Citaat van: sunderland op mei 27, 2025, 08:35:24
Engeland is geen EU . Anders was er afgelopen seizoen al iemand uit Engeland gekomen. Schijnt ingewikkeld te zijn. Van de Belt had het er ook al over.

Dat is wat ik bedoel. Onder andere dus dat ook de hogere salarissen gelden

Josli

Ik zou graag een 'type Monteiro' zien. Liefst Monteiro zelf...

mark1989

Citaat van: Josli op mei 27, 2025, 21:02:07
Ik zou graag een 'type Monteiro' zien. Liefst Monteiro zelf...

Monteiro was echt geweldig. Ik vind hem nu bij Zwolle ook weer super goed.
Ja zo'n type speler is heel nuttig. Ik vind El Makrini ook in die categorie vallen.
Monteiro is niet meer haalbaar qua salaris. En die gaat niet in de KKD spelen.

Bankzitter

Souren deed het prima na een stroeve start en kan nog wel beter met goede spelers erom heen. Het is niet de eerste positie waarop we moeten doorselecteren. Eerst een spits, dan een opbouwende centrale verdediger en daarna een diepgaande middenvelder.

Specuveter

Citaat van: Bankzitter op mei 27, 2025, 22:23:46
Souren deed het prima na een stroeve start en kan nog wel beter met goede spelers erom heen. Het is niet de eerste positie waarop we moeten doorselecteren. Eerst een spits, dan een opbouwende centrale verdediger en daarna een diepgaande middenvelder.
en dan een rechtervleugel?

Bankzitter

Vleugelspelers zijn altijd smaakmakers. Links denk ik dat ze in de voorbereiding Kooistra en Henstra de kans geven.

Andy King

Ralf Seuntjens in de Michael de Leeuw-rol. Zou dat niet wat zijn?

zeewolde

Citaat van: Andy King op mei 28, 2025, 10:49:38
Ralf Seuntjens in de Michael de Leeuw-rol. Zou dat niet wat zijn?
nee

michello

Citaat van: Andy King op mei 28, 2025, 10:49:38
Ralf Seuntjens in de Michael de Leeuw-rol. Zou dat niet wat zijn?

Zonde van de centen. Stoppen met spelers boven de 35.

janou

Citaat van: Andy King op mei 28, 2025, 10:49:38
Ralf Seuntjens in de Michael de Leeuw-rol. Zou dat niet wat zijn?

Als hij zich in de rol schikt van 2e spits zou dat uitstekend zijn denk ik. Want hij is in tegenstelling tot de Leeuw wel zeer balvast. Kan je voor de laatste 20 minuten echt prima gebruiken. Echter denk ik niet dat hij weer het hele jaar op de bank wilt zitten. En de vraag is wat hij financieel kost.






Andy King

Citaat van: michello op mei 28, 2025, 10:54:02
Zonde van de centen. Stoppen met spelers boven de 35.

Stuk ervaring. Hebben we we nodig nu Kieftenbeld en De Leeuw weg zijn.

Specuveter

 :0= :0=
Citaat van: Andy King op mei 28, 2025, 10:49:38
Ralf Seuntjens in de Michael de Leeuw-rol. Zou dat niet wat zijn?

Tanjajeah

#55423
Citaat van: michello op mei 28, 2025, 10:54:02
Zonde van de centen. Stoppen met spelers boven de 35.

Eens. Ervaren 30-ers zijn erg belangrijk, daarvan moet je er wel een paar in je selectie hebben. De Leeuw en Kieftenbelt zullen ongetwijfeld veel waarde in de kleedkamer hebben gehad. Maar hun inbreng op het veld was veel te minimaal.

Dan kun je veel beter spelers halen tussen de 30 en 35, liefst leiders, die ook op het veld nog belangrijk kunnen zijn. Denk aan Erik Schouten (33) en Mike te Wierik (32).

Galdiano

Citaat van: Andy King op mei 28, 2025, 11:00:04
Stuk ervaring. Hebben we we nodig nu Kieftenbeld en De Leeuw weg zijn.

Yoell van Nief halen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets