Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: zeewolde op mei 26, 2025, 21:21:54
ongelooflijk toch. Het duurt weken met papierwerk?

In de winterstop kan het vaak binnen 24 uur...

Dan is er vaak haast bij. Misschien is nu de desbetreffende speler wel op vakantie

Oebieman

Citaat van: Zuid1991 op mei 26, 2025, 22:31:30
Pools-Nederlandse voetballer die merendeels van zijn carri?re in Nederland heeft gevoetbald.
Zou mij verbazen dat het papierwerk zo lang moet duren als hij het wordt.
We gaan ut sien.

Ik verwacht daarom eigenlijk een Engelsman. Door de Brexit is het qua werkvergunningen en dergelijke wellicht wat lastiger? Of buiten-europa, maar dat lijkt me qua salaris dan wel weer onrealistisch

upweer

Citaat van: Bernardo op mei 26, 2025, 22:32:05
Speelt ook een Poolse spits bij Kortrijk :X :_schater

Een geblesseerde spits... ze zouden toch niet weer hetzelfde doen denk je wel?

Lore

Citaat van: Oebieman op mei 26, 2025, 23:12:54
Ik verwacht daarom eigenlijk een Engelsman. Door de Brexit is het qua werkvergunningen en dergelijke wellicht wat lastiger? Of buiten-europa, maar dat lijkt me qua salaris dan wel weer onrealistisch

Die salarissen zijn toch EU regels? Dan zou iemand uit het VK nu ook een "buiten-europa" salaris moeten hebben.

sunderland

Citaat van: Lore op mei 27, 2025, 07:21:22
Die salarissen zijn toch EU regels? Dan zou iemand uit het VK nu ook een "buiten-europa" salaris moeten hebben.
Engeland is geen EU . Anders was er afgelopen seizoen al iemand uit Engeland gekomen. Schijnt ingewikkeld te zijn. Van de Belt had het er ook al over.

sunderland

#55400
Als ik Henk zo hoor dan vertrekken Balk en Nieling en Pauwels sowieso. En achterin Schouten erbij

zeewolde

Citaat van: sunderland op mei 27, 2025, 09:31:25
Als ik Henk zo hoor dan vertrekken Balk en Nieling en Pauwels sowieso. En achterin Schouten erbij
Balk ook?

Johan-12

Citaat van: zeewolde op mei 27, 2025, 09:53:05
Balk ook?
Balk "moet" je verkopen gezien  zijn 1 jarig contract en goede seizoen qua goals.
De andere spelers pas bij een goede prijs, die liggen langer vast

michello

#55403
Balk inderdaad verkopen. Speelt hier nu ook al jaren, voor hem is het ook goed om ergens anders heen te gaan en wij kunnen hopelijk nog wat voor hem vangen. Zou mooi zijn als we eens een rechtsbuiten krijgen die z?n man voorbij kan, hebben eigenlijk al jaren alleen zo?n speler op links gehad. Had verwacht van Alhaft dat die dat wat meer zou kunnen maar dat is zeer sporadisch geweest.

Arno A

Klopt alleen Nieling niet.

Hoeveel basisspelers blijven er zo over ? Drie ? En wie o wie .

Zou de topscorer van de TD nog komen? Wil graag hogerop via Sparta Nijkerk en nu Rijnsburgse Boys naar ons?


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Arno A op mei 27, 2025, 10:11:01
Klopt alleen Nieling niet.

Hoeveel basisspelers blijven er zo over ? Drie ? En wie o wie .

Zou de topscorer van de TD nog komen? Wil graag hogerop via Sparta Nijkerk en nu Rijnsburgse Boys naar ons?

Die gast is bijna 29 en heeft nog nooit bij een profclub gezeten. Hou op hoor :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Johan-12 op mei 27, 2025, 09:58:56
Balk "moet" je verkopen gezien  zijn 1 jarig contract en goede seizoen qua goals.

Inderdaad :thumbsup
Nu geld vangen!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Citaat van: Johan-12 op mei 27, 2025, 09:58:56
Balk "moet" je verkopen gezien  zijn 1 jarig contract en goede seizoen qua goals.
De andere spelers pas bij een goede prijs, die liggen langer vast
duidelijk.
Dacht dat hij 2 jaar nog contract had. Maar las het nu ook.

Specuveter

Citaat van: sunderland op mei 27, 2025, 09:31:25
Als ik Henk zo hoor dan vertrekken Balk en Nieling en Pauwels sowieso. En achterin Schouten erbij
waar heb je dat gehoord?

Bernardo