Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: michello op mei 26, 2025, 12:08:55
Postema schijnt te zijn aangeboden als je de geluiden uit Groningen mag geloven. Zou wel een typische spits zijn die wij zoeken.

Ik dacht dat het juist helemaal niet de typische spits is die wij zoeken. Als ik Henk mag geloven zijn wij op zoek naar een spits die de bal vast kan  houden en die in 4-3-3 speelt. Volgens mij speelt Postema voornamelijk in een 4 - 2 - 2 systeem en moet hij het hebben van de ruimte?

YellowBlue

Citaat van: Bankzitter op mei 24, 2025, 18:39:04
Hij is ongeveer net zo lang als Uldrikis.
Dan komt er wel wat het veld op als je hem als pinch hitter brengt.
Zo het ook wel aandurven, altijd handig op de bank te hebben.
En een Leeuwarder maakt het wel extra leuk.

De vraag is alleen of het de ontwikkeling van Kooistra of Henstra dan niet in de weg zit.
vind ik beide geen centrumspitsen van het type 'aanspeelpunt'

YellowBlue

Citaat van: Lore op mei 26, 2025, 12:53:35
Ik dacht dat het juist helemaal niet de typische spits is die wij zoeken. Als ik Henk mag geloven zijn wij op zoek naar een spits die de bal vast kan  houden en die in 4-3-3 speelt. Volgens mij speelt Postema voornamelijk in een 4 - 2 - 2 systeem en moet hij het hebben van de ruimte?
klopt is NIET het type wat we zoeken

michello

Hmm het blijft toch wel lastig wat we dan wel zoeken. Een spits die de bal vast kan kouden is niet altijd een spits die goed druk zet, dat is ook wat we willen. Postema zie ik dat (net als wat Muhren goed kon) wel doen. Daarbij bedoel ik ook meer qua karakter wel een type wat we zouden kunnen gebruiken.

Specuveter

Zou het Postuma worden dan hebben we in ieder geval een fitte spits :proost

Lore

Citaat van: Specuveter op mei 26, 2025, 13:41:12
Zou het Postuma worden dan hebben we in ieder geval een fitte spits :proost

Dat is voor mij meer dan voldoende!  :_schater


Citaat van: michello op mei 26, 2025, 13:27:04
Hmm het blijft toch wel lastig wat we dan wel zoeken. Een spits die de bal vast kan kouden is niet altijd een spits die goed druk zet, dat is ook wat we willen. Postema zie ik dat (net als wat Muhren goed kon) wel doen. Daarbij bedoel ik ook meer qua karakter wel een type wat we zouden kunnen gebruiken.

De verbeterde versie van Uldrikis? De jongere versie van Muhren? De beschikbare versie van Ogbeche? Geen idee wie beschikbaar is van dit type hoor.  MAar ik snap het spelbeeld in de spits van Henk wel. Als je het verschil zag dat Gravenberg in de wedstrijd tegen Den Bosch maakte.

papier

Is 2cm langer dan Balk en heeft nou ook geen postuur a la Gravenberg. Zie hem niet als een balvast aanspeelpunt.

sunderland

Citaat van: Lore op mei 26, 2025, 12:53:35
Ik dacht dat het juist helemaal niet de typische spits is die wij zoeken. Als ik Henk mag geloven zijn wij op zoek naar een spits die de bal vast kan  houden en die in 4-3-3 speelt. Volgens mij speelt Postema voornamelijk in een 4 - 2 - 2 systeem en moet hij het hebben van de ruimte?
klopt 100 %. Is geen spits om via te voetballen en is 2 spitsen systeem speler.

sunderland

Citaat van: Specuveter op mei 26, 2025, 13:41:12
Zou het Postuma worden dan hebben we in ieder geval een fitte spits :proost
zou heel vreemd zijn dan kun je net zo goed Balk daar laten spelen.

michello

Buitenlandse spits komt. Aldus  Andor Faber.

papier

Citaat van: michello op mei 26, 2025, 14:52:35
Buitenlandse spits komt. Aldus  Andor Faber.

Neem aan dat er 2 spitsen komen. Immers zijn Afolabi en De Leeuw weg.

YellowBlue

Citaat van: michello op mei 26, 2025, 14:52:35
Buitenlandse spits komt. Aldus  Andor Faber.

Schijnt een topfitte Ierse voetballer van Nigeriaanse afkomst te zijn.

Bankzitter

Vooruit kijken.
Als de eerste echte aanwinst een spits is, dan is dat een uitstekende start van de transferperiode.

zeewolde

 :_schater
Citaat van: YellowBlue op mei 26, 2025, 15:10:19
Schijnt een topfitte Ierse voetballer van Nigeriaanse afkomst te zijn.
:_schater :_schater

Noordcambuur

Citaat van: papier op mei 26, 2025, 14:56:15
Neem aan dat er 2 spitsen komen. Immers zijn Afolabi en De Leeuw weg.
en Hilterman