Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Ziet er wel uit als een killer!

Galdiano

Citaat van: V-man op januari 23, 2025, 20:47:20
Ziet er wel uit als een killer!

Twee promoties op een rij. Op naar 3!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets


Bens

Nu nog een buitenspeler dat zijn wij. Compleet.

Specuveter

Citaat van: Bens op januari 23, 2025, 21:09:50
Nu nog een buitenspeler dat zijn wij. Compleet.
Dat zal die jonge jongen uit Zweden wel worden toch?

Bankzitter

#54951
Dat lijkt me niet direct eentje voor de basis.
Denk overigens dat Alhaft nog veel beter kan en Kooistra moet ook minuten blijven maken.
Dus of het echt noodzaak is om nog een extra rechtsbuiten te halen nu (nog naast die jonge aanvaller die op proef was).

Trainert!

Zijn we nu klaar op de tranfermarkt? of komt er nog een buiten, of vertrekken er nog spelers zoals mecera bijvoorbeeld?

papier

Citaat van: Bankzitter op januari 23, 2025, 21:46:04
Dat lijkt me niet direct eentje voor de basis.
Denk overigens dat Alhaft nog veel beter kan en Kooistra moet ook minuten blijven maken.
Dus of het echt noodzaak is om nog een extra rechtsbuiten te halen nu (nog naast die jonge aanvaller die op proef was).

Met Hilterman erbij kan Balk ook weer naar de vleugel.

YellowBlue

Citaat van: Vlampiep op januari 23, 2025, 20:05:19
Als een spits niet op korte termijn 90 minuten inzetbaar is, niet halen.
Dan Kooistra maar in de spits.

Laat Wiebe nou maar langer rijpen, die is er nog lang niet aan toe.

YellowBlue

Citaat van: papier op januari 24, 2025, 07:34:01
Met Hilterman erbij kan Balk ook weer naar de vleugel.
Klopt, Balk zal wel in de basis beginnen op rechts, dus nog een linksback en je bent er.... Als de beide spitsen fit worden/blijven.

papier

Citaat van: YellowBlue op januari 24, 2025, 09:17:22
Klopt, Balk zal wel in de basis beginnen op rechts, dus nog een linksback en je bent er.... Als de beide spitsen fit worden/blijven.

Linksback is toch ingevuld met die gozer van City?

Grijskijkert

Citaat van: YellowBlue op januari 24, 2025, 09:17:22
Klopt, Balk zal wel in de basis beginnen op rechts, dus nog een linksback en je bent er.... Als de beide spitsen fit worden/blijven.
Niet genoeg aan Poll, Marsman en Calvez?
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: YellowBlue op januari 24, 2025, 09:15:34
Laat Wiebe nou maar langer rijpen, die is er nog lang niet aan toe.

Als we met een spits spelen verwacht ik dat we meer scoren, niets ten nadele van hoe Balk het heeft ingevuld btw, en daarmee verwacht ik ook dat we vaker op een 'ruimere' voorsprong komen. Dat zijn uitgelezen moment om Kooistra bijvoorbeeld minuten te laten maken. Minder druk en toch op niveau moeten presteren. Dan kun je fouten maken die broodnodig zijn voor ontwikkeling.

Bankzitter

Citaat van: YellowBlue op januari 24, 2025, 09:15:34
Laat Wiebe nou maar langer rijpen, die is er nog lang niet aan toe.

Tegen Roda deed hij het naar behoren en dat is was een topper in de KKD.
Het was een zesje, ook weer geen 8 of 9...
Hij is snel en houdt het simpel, had de pech dat 'ie met een middenvelder en rechtsback voorin stond.

voor de 4e vleugelaanvaller in de selectie goed genoeg.