Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

AL

Hilterman mits fit is de jackpot voor ons.

Galdiano

Liever een Hilterman dan een zuurt van een Venema.  :thumbsup

Enige twijfel is de fitheid. Sinds november geen minuten gemaakt. Daarvoor ook amper.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Zal inderdaad een nadeel zijn dat hij niet direct volledig inzetbaar is.
In de beslissende fase van de competitie of nacompetitie is het wel weer iemand die het verschil kan maken.

Specuveter

Fans van Emmen en De Graafschap op social media.
Bestuur heeft zitten te slapen
Deze spits hadden wij willen hebben!

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op januari 23, 2025, 18:49:46
dus niet fit  :_schater
heb het idee dat jij er heel blij van wordt als de spits verkeerd of geblesseerd is. Dan kun je weer afgeven

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op januari 23, 2025, 20:03:43
heb het idee dat jij er heel blij van wordt als de spits verkeerd of geblesseerd is. Dan kun je weer afgeven
nee jee  :_schater

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op januari 23, 2025, 19:52:56
Zal inderdaad een nadeel zijn dat hij niet direct volledig inzetbaar is.
In de beslissende fase van de competitie of nacompetitie is het wel weer iemand die het verschil kan maken.
Als een spits niet op korte termijn 90 minuten inzetbaar is, niet halen.
Dan Kooistra maar in de spits.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op januari 23, 2025, 20:03:43
heb het idee dat jij er heel blij van wordt als de spits verkeerd of geblesseerd is. Dan kun je weer afgeven
wat heb jij van Mullem ZWART gepraat ?.

sunderland

Citaat van: Specuveter op januari 23, 2025, 20:01:29
Fans van Emmen en De Graafschap op social media.
Bestuur heeft zitten te slapen
Deze spits hadden wij willen hebben!
ja juh. Scoort makkelijk, is redelijk sterk en kan mee voetballen en hij kent de competitie. Allemaal positieve dingen. Hoe het uit zal pakken is met iedere spits afwachten

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op januari 23, 2025, 20:07:51
wat heb jij van Mullem ZWART gepraat ?.
klopt omdat hij het toen ook heel slecht deed. Laatste 2 maanden moet je eens teruglezen wat ik over hem schrijf. Het gaat heel best met de club

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 23, 2025, 18:21:16
Daar komt hij toch juist vandaan? Kutaisi? Of bedoel je een andere?
Je zal gelijk hebben, waarschijnlijk zit ik fout..
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op januari 23, 2025, 20:09:51
klopt omdat hij het toen ook heel slecht deed. Laatste 2 maanden moet je eens teruglezen wat ik over hem schrijf. Het gaat heel best met de club
heb ik toen ook gereageerd op jouw negatieve tijd NEE.
En met de club ben ik ook heel blij dat het goed gaat :thumbsup

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 23, 2025, 20:08:08
ja juh. Scoort makkelijk, is redelijk sterk en kan mee voetballen en hij kent de competitie. Allemaal positieve dingen. Hoe het uit zal pakken is met iedere spits afwachten
8)
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op januari 23, 2025, 19:27:11
ik hoop het zo Holwerd dat we nu eindelijk een spits hebben waar we wat mee kunnen.
En ik hoop ook dat we snel een vleugelaanvaller erbij krijgen.
denk dat onze jonge gast uit Zweden contract krijgt.
Dan heb je er ook ??n vleugelaanvaller bij.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op januari 23, 2025, 20:18:03
denk dat onze jonge gast uit Zweden contract krijgt.
Dan heb je er ook ??n vleugelaanvaller bij.
ik hoop het dan hebben we genoeg aanvallers  :thumbsup