Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Vlampiep op juli 18, 2023, 19:27:09
Hier is toch echt een gevalletje: de pot verwijt de ketel.
Wat jij Sunderland  verwijt, heb jij met Uldrikus.
ken beter maar even een ander persoon heen. En neem dan gelijk ook even de kontkruipers mee die alle feiten verdraaien  :devil :_schater

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juli 18, 2023, 23:55:48
ken beter maar even een ander persoon heen. En neem dan gelijk ook even de kontkruipers mee die alle feiten verdraaien  :devil :_schater
Mooi! Kenne we het hier nou weer over nieuwe spelers hebben...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juli 19, 2023, 09:12:59
Mooi! Kenne we het hier nou weer over nieuwe spelers hebben...
gaan we doen.. koopmeinders gemiste kans

justremco

Citaat van: sunderland op juli 19, 2023, 09:39:01
gaan we doen.. koopmeinders gemiste kans

De realiteit is helaas dat clubs spelers liever verhuren aan de eredivisie

Grijskijkert

#48004
Citaat van: sunderland op juli 19, 2023, 09:39:01
gaan we doen.. koopmeinders gemiste kans
Ik zie wel wat in Jorrit Smeets en Emmanuel Matuta voor de 6...
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: justremco op juli 19, 2023, 09:41:24
De realiteit is helaas dat clubs spelers liever verhuren aan de eredivisie
En echt gras. Dus je staat nu al 2-0 achter.
De echte, dat lees je :devil

SCC

Kunstgras, KKD, dus talenten van jong Ajax, jong PSV en jong AZ huren zal normaliter niet gebeuren.
Zouden we met de connecties in Rotterdam niet kunnen kijken naar spelers als Tour? (linksbuiten, afgelopen seizen bij Dordrecht goed voor 6 goals in 15 wedstrijden)? En zo'n Timo Zaal, dat is een Leeuwarder, die kan zowel op 6 als centraal in de verdediging. Kennelijk te licht voor de eredivisie, maar zou dat bij ons in de KKD niet goed uitpakken? Of wordt dat dan ook breedte vulling (ik ken alleen de verhalen over hem als talent in het verleden, geen zicht op wedstrijden van hem gehad/ genomen)?

En vanuit Engeland zal het door kunstgras en treetje lager ook wel lastig worden.

Bankzitter

Er zijn competities (oa Noorwegen) waar men aan kunstgras gewend is, dus wellicht daar meer scouten.

Natuurlijk is gras fijner/beter maar men moet ook niet overdrijven ... we hebben niet meer (zware) blessures dan teams die op gras spelen en ook een paar uiterst succesvolle seizoenen met schitterend voetbal op deze mat gehad.


veteraan

Zoals veel anderen heb ik mij voorgenomen om me niet al te kritisch over de opbouw van de nieuwe ploeg uit te spreken. Het is geen gering karwei om na de val uit een hogere verdieping en de daarbij horende onvermijdelijke financi?le krapte een goed team neer te zetten met de ambitie goed mee te doen in de competitie en dat met goed en aanvallend voetbal.


Maar ik maak mij zorgen ; over vier weken moet er een ploeg staan
De competitie beginnen met te weinig en tussentijds bij-improviseren is precies wat er al twee jaren misgaat ! Succes !

Vlampiep

Citaat van: veteraan op juli 19, 2023, 11:33:43
Zoals veel anderen heb ik mij voorgenomen om me niet al te kritisch over de opbouw van de nieuwe ploeg uit te spreken. Het is geen gering karwei om na de val uit een hogere verdieping en de daarbij horende onvermijdelijke financi?le krapte een goed team neer te zetten met de ambitie goed mee te doen in de competitie en dat met goed en aanvallend voetbal.
Maar ik maak mij zorgen ; over vier weken moet er een ploeg staan
De competitie beginnen met te weinig en tussentijds bij-improviseren is precies wat er al twee jaren misgaat ! Succes !
Als je wel ambitie hebt maar geen geld, is dat voor ons een vervelende combinatie. Volgens mij zou een actievere  scouting ( niet vanuit you tube) ook in buitenland betere resultaten opleveren. Daarbij vind ik dat Henk zodra de gezondheid het hem toelaat, betrokken  moet worden in de gesprekken met talenten.

janou

Citaat van: veteraan op juli 19, 2023, 11:33:43
Zoals veel anderen heb ik mij voorgenomen om me niet al te kritisch over de opbouw van de nieuwe ploeg uit te spreken. Het is geen gering karwei om na de val uit een hogere verdieping en de daarbij horende onvermijdelijke financi?le krapte een goed team neer te zetten met de ambitie goed mee te doen in de competitie en dat met goed en aanvallend voetbal.


Maar ik maak mij zorgen ; over vier weken moet er een ploeg staan
De competitie beginnen met te weinig en tussentijds bij-improviseren is precies wat er al twee jaren misgaat ! Succes !

Opzich nu best een aardig team staan zo. Ik denk dat Cambuur wacht tot dat Bangura en V Kaam weggaan, want dan is er budget om in een iets hoger segment te besteden. Kunnen nu vast wel B garnituur spelers halen, maar daar wordt je niet beter van.

De Gast

Ik zou zo graag een leider zien. Robbert Schilder, Erik Schouten, Yuri Rose.. wie is nou het gezicht van Cambuur momenteel? Vorig jaar hadden we helemaal niemand. En nu nog steeds niet. Wanneer krijgt dit elftal eens een smoel. Je kunt hiermee toch ook niet wachten tot 1 september.

Huizen

Citaat van: De Gast op juli 19, 2023, 13:49:14
Ik zou zo graag een leider zien. Robbert Schilder, Erik Schouten, Yuri Rose.. wie is nou het gezicht van Cambuur momenteel? Vorig jaar hadden we helemaal niemand. En nu nog steeds niet. Wanneer krijgt dit elftal eens een smoel. Je kunt hiermee toch ook niet wachten tot 1 september.

Exact dit. Lees overal alleen maar dat het normaal is, wachten, niemand heeft een ploeg, er is geen geld bla bla bla

Gas geven. Nieuwe stadion komt eraan en daar wil je niet in de KKD mee beginnen

Oud Cambuur

Citaat van: janou op juli 19, 2023, 13:22:02
Opzich nu best een aardig team staan zo. Ik denk dat Cambuur wacht tot dat Bangura en V Kaam weggaan, want dan is er budget om in een iets hoger segment te besteden. Kunnen nu vast wel B garnituur spelers halen, maar daar wordt je niet beter van.

Waar baseer je dat op dat wij een aardig team hebben staan? In Jelsum was het niet te zien ben niet in Kootstertille geweest maar wat ik heb gehoord was vooral de eerste helft een van een bedenkelijk niveau. Wat je ziet op de trainingen is ook matig. Dit wordt gewoon een overgangsjaar waar je gewoon blij moet zijn als je de nacompetitie haalt

janou

Citaat van: Bussum op juli 19, 2023, 13:53:56
Exact dit. Lees overal alleen maar dat het normaal is, wachten, niemand heeft een ploeg, er is geen geld bla bla bla

Gas geven. Nieuwe stadion komt eraan en daar wil je niet in de KKD mee beginnen

Misschien dat als veel mensen en clubs dat zeggen, zou dit ook wel waar zou kunnen zijn. :)