Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Cor op juli 18, 2023, 06:55:57
Speelden we voor de winterstop prima????? Dat je niks van Ultee moet hebben snap ik en dat je mensen als Henk en ook Sandor adoreert alle begrip maar prima spelen voor de winterstop? Die oogkleppen mogen wel een keer af, het is anderhalf seizoen ruk geweest.

We waren iets minder kansloos voor de winterstop maar ook dat was verre van goed. Laat onverlet dat het verval (met 4 nieuwe spelers) enorm was na de winterstop. Zelden zoiets onsamenhangends gezien op een voetbalveld.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor

Citaat van: poelie-lwd op juli 18, 2023, 07:11:00
We waren iets minder kansloos voor de winterstop maar ook dat was verre van goed. Laat onverlet dat het verval (met 4 nieuwe spelers) enorm was na de winterstop. Zelden zoiets onsamenhangends gezien op een voetbalveld.

Eens, maar om nou te roepen dat het voor de winterstop prima was? Ik ben na Groningen thuis mentaal en vaak ook fysiek al afgehaakt en dan heb ik het alleen over dit seizoen. Niet om aan te gluren, zelfs niet met mijn geel blauwe bril op.

sunderland

Citaat van: Cor op juli 18, 2023, 08:04:20
Eens, maar om nou te roepen dat het voor de winterstop prima was? Ik ben na Groningen thuis mentaal en vaak ook fysiek al afgehaakt en dan heb ik het alleen over dit seizoen. Niet om aan te gluren, zelfs niet met mijn geel blauwe bril op.
ach ja misschien iets overdreven. Fortuna uit, Utrecht uit, Twente thuis, Az thuis, Psv thuis waren gewoon goed. Na de winterstop was het niks

papier

Citaat van: Cor op juli 18, 2023, 08:04:20
Eens, maar om nou te roepen dat het voor de winterstop prima was? Ik ben na Groningen thuis mentaal en vaak ook fysiek al afgehaakt en dan heb ik het alleen over dit seizoen. Niet om aan te gluren, zelfs niet met mijn geel blauwe bril op.

Daar zat idd al bijna niets in. EN dan heb je nog het gebrek aan geluk wat we de eerste wedstrijd tegen Excelsior zagen. Een lang seizoen lag voor ons, dat is wel gebleken.

De Gast

Citaat van: oost op juli 17, 2023, 19:13:52
Het begind simpel weg met goede technische staf te hebben. En staf die er voor zorgt dat de spelers boven zichzelf uitstijgen of hun potentieel halen.
Ik blijf van mening dat onze selectie vorige seizoen echt niet minder was als excelsior of rkc.
En met dit huidge team (mits niemand vertrekt moet je om de titel kunnen spelen). Zolang ultee hier zit heb ik 0,0 verwachtingen.

Moet je wel spelers hebben die in de ranglijst op tt 832 terecht kunnen komen. Die zie ik zo niet.

sunderland

Citaat van: sunderland op juli 18, 2023, 09:40:51
ach ja misschien iets overdreven. Fortuna uit, Utrecht uit, Twente thuis, Az thuis, Psv thuis waren gewoon goed. Na de winterstop was het niks
Dkv uit was ook 70 min goed en Nec uit was goed. Noem ik al 7 op waar we redelijk tot goed speelden, waarin we zeker niet minder waren. Dat vergeet dan iedereen weer zo snel. !

zeewolde

Excelsior thuis was op het kansen benutten na ook goed

sunderland

Citaat van: zeewolde op juli 18, 2023, 11:51:18
Excelsior thuis was op het kansen benutten na ook goed
idd

AL

Citaat van: sunderland op juli 18, 2023, 11:40:06
Dkv uit was ook 70 min goed en Nec uit was goed. Noem ik al 7 op waar we redelijk tot goed speelden, waarin we zeker niet minder waren. Dat vergeet dan iedereen weer zo snel. !

Juist!
Voor de winterstop was het veldspel gewoon redelijk tot goed.
Alleen kwamen we voorin tekort (wat hebben we Kallon gemist).


AL

Na de winterstop werd het met de week erger en was er van goed veldspel totaal geen sprake meer.

AL

Maar dit topic gaat over nieuwe spelers.
Kom maar op met wat versterkingen.
Met name op het middenveld en voorin moet er echt nog wel wat kwaliteit bij wil je meedoen bij de 1e 8.
Ben benieuwd wat en hoeveel ze nog willen halen.

janou

Citaat van: AL op juli 18, 2023, 12:06:42
Na de winterstop werd het met de week erger en was er van goed veldspel totaal geen sprake meer.

Volledig mee eens hoor. Wat daarin niet vergeten mag worden is de groter wordende druk op wedstrijden omdat degradatie steeds dichter bij komt en hierbij ook het gebrek aan zelfvertrouwen. Zelfvertrouwen is i.m.o. de factor met de grootste invloed op de kwaliteit van het spel.

Proppie

Buitenlandse clubs hebben interesse voor Cambuur-speler Alex Bangura (Omrop Fryslan)
Vanuit de Italiaanse Serie A is er serieuze interesse voor Alex Bangura. Ook in Belgi? hebben verschillende ploegen de 24-jarige verdediger van Cambuur in het vizier. De kans is groot dat Bangura zijn laatste wedstrijd voor Cambuur heeft gespeeld. De verdediger die in 2018 overkwam van de jeugd van Feyenoord heeft nog een contract tot halverwege 2024. Daardoor hebben de Leeuwarders recht op een transfersom.

In november vorig jaar is er gebruik gemaakt van de eenjarige optie in zijn contract. Daardoor staat Bangura tot halverwege 2024 onder contract bij de Leeuwarders. Dat is toen al gebeurd met de insteek om deze zomer Cambuur te verlaten.
De vijfvoudig international van Sierra-Leone heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij klaar is voor een nieuw avontuur. "De club weet hoe ik erover denk. Dit is het moment", zo zegt hij. In totaal heeft Bangura vijf jaar de kleuren van Cambuur verdedigd, twee seizoenen daarvan speelde de club in de eredivisie.

Ronnie tng

Ik doe niet snel een buiging voor een speler. Maar voor Bangura wel. De positiviteit en lach die je altijd met je mee neemt. Van uit onder de 21 langzaam wachten op je kans en nu sleutel speler die helaas met een dieptepunt weg gaat. Ik hoop dat je vooral de warme herinneringen koestert.

|:)Held |:)

Specuveter

Vorige week was er een G voetbal middag
Mijn zoon zat bij Bangura in het team.
Goede gast hoor! Vrolijk en zeer meegaand .