Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Ollie

Nooit meer hier heen dan!

moodygrunn

Citaat van: Bussum op augustus 10, 2022, 23:25:31
Mark Diemers maakt de overstap naar FC Emmen, zo meldt 1908.nl woensdagavond. De 28-jarige middenvelder wordt de rest van het seizoen verhuurd aan de club uit de Eredivisie.

:rodekaart
Tsja, minder concurrentie op t middenveld,  meer salaris, favoriete rol van 10....
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Volgend jaar transfervrij. Bij ons gaat het complete middenveld na dit seizoen en de begroting gaat omhoog. Transferinkomsten van oa Bangura.
Lijkt mij vrij duidelijk.... .

Bernardo

Lekker gaan voetballen bij een concurrent in misschien wel het belangrijkste jaar ooit voor Cambuur. 

Specuveter

Zo is het....
Jaartje huur bij Emmen.
Daar zo slecht spelen dat ze degraderen.
En bij ons volgend seizoen de pannen van het dak spelen |:)

Bernardo

Citaat van: Specuveter op augustus 11, 2022, 08:40:23
Zo is het....
Jaartje huur bij Emmen.
Daar zo slecht spelen dat ze degraderen.
En bij ons volgend seizoen de pannen van het dak spelen |:)

Of Emmen erin houden ten koste van ons, ik vind het een onbegrijpelijke stap. Was ie nou de subtop gegaan of buitenland had ik prima begrepen, maar dit.

Vlampiep

Mijn idee zou zijn Bangura naar Feijenoord en Diemers in de deal meenrmen.

zeewolde

En dan nogmaals. Er kan wel gesproken zijn, maar heeft hij een aanbieding van Cambuur gehad?

sunderland

Citaat van: Vlampiep op augustus 11, 2022, 09:00:02
Mijn idee zou zijn Bangura naar Feijenoord en Diemers in de deal meenrmen.
dat zou wel wat zijn idd.

sunderland

Bangura is/was mijn enige zekerheid achterin. Word wel een compleet nieuwe achterhoede dan als Doke er ook nog uitgaat. Dat is wel erg veel van het goede maar zo gaat het in het voetbal. Als we nu eerste div zouden spelen was dat ook geen probleem maar nu we tegen degradatie gaan vechten is dat het wel. Overigens met de achterhoede van vorig seiz wel veel goals tegen gekregen.

J.v.G.

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2022, 09:10:46
Bangura is/was mijn enige zekerheid achterin. Word wel een compleet nieuwe achterhoede dan als Doke er ook nog uitgaat. Dat is wel erg veel van het goede maar zo gaat het in het voetbal. Als we nu eerste div zouden spelen was dat ook geen probleem maar nu we tegen degradatie gaan vechten is dat het wel. Overigens met de achterhoede van vorig seiz wel veel goals tegen gekregen.
Met deze achterhoede veel snelheid gewonnen..

cambuurjordi

Diemers wilde wel naar Cambuur, dat is kenbaar gemaakt vanuit zijn kant. Maar Cambuur ging er niet op in. Verhaal heeft altijd twee kanten. Ik had hem hier heel graag gezien.

mescc

Waarom niet die Musaba proberen over te nemen? Ondanks zijn verleden. Denk dat HdJ die wel aan het scoren krijgt.

Montana

Citaat van: mescc op augustus 11, 2022, 09:39:41
Waarom niet die Musaba proberen over te nemen? Ondanks zijn verleden. Denk dat HdJ die wel aan het scoren krijgt.

Geprobeerd, maar te duur?

AL

Citaat van: Montana op augustus 11, 2022, 09:50:52
Geprobeerd, maar te duur?

Toch veel minder duur dan die Noor?