Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Als ik heel simpel een zoekopdracht maak in Transfermarkt op een rechtsback/middenvelder met een 1-jarige contract in de KDD dan kom ik uit bij:
Deijl  (Scouten voor beginners  :) )

Zegt mij verder overigens helemaal niets.

Galdiano

Citaat van: Cambuur Groningen op juli 04, 2020, 08:59:06
misschien weer Milan van Ewijk? Zou iemand met een contract zijn begreep ik?

Van Ewijk heeft nog 2 jaar contract.deze speler heeft 1 aldus Booy, daarnaast is het een speler uit de kkd.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2020, 09:22:29
Ja dat is een hele goede, zit gif in en kan voetballen.. Alleen zou Almere hem naar een concurrent laten gaan(zo zien zij het met hun ambitie)

Geen idee maar het zou wel een prima investering zijn voor de heren van Camminga dus in dat kader..
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

#34188
Citaat van: poelie-lwd op juli 04, 2020, 09:43:27
Geen idee maar het zou wel een prima investering zijn voor de heren van Camminga dus in dat kader..
Ja toch.. zet jij je fiets vast klaar? Dan zet ik de elektrische bakfiets voor Mats klaar :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Tanjajeah

Citaat van: Bankzitter op juli 04, 2020, 09:23:26
Als ik heel simpel een zoekopdracht maak in Transfermarkt op een rechtsback/middenvelder met een 1-jarige contract in de KDD dan kom ik uit bij:
Deijl  (Scouten voor beginners  :) )

Zegt mij verder overigens helemaal niets.

Dat zou ´m zomaar kunnen zijn. Den Bosch heeft het financieel heel moeilijk, geen enkele van de 5 opties op spelers van die club werden gelicht. Behalve die van Deijl.

Mats Deijl: 'Ik heb het hier goed naar mijn zin'
5 december
Mats Deijl is ijzersterk teruggekomen na een scheenbeenbreuk. De vaste rechtsback is dit seizoen één van de sterkhouders van de ploeg. De verdediger draagt met zijn rushes naar voren op de rechterflank en mooie combinaties met Danny Verbeek ook aanvallend zijn steentje bij.

Je maakte je debuut als middenvelder en speelde in de jeugd ook als centrale verdediger. Wat is nu eigenlijk jouw favoriete positie?

"Daar kan ik duidelijk in zijn: rechtsback. Ik speelde in de jeugd en bij Jong FC Den Bosch inderdaad als centrale verdediger. En ik maakte in december 2016 mijn debuut als invaller voor Luuk Brouwers op het middenveld. Op die posities kan ik ook prima uit de voeten. Maar de meeste potentie zie ik voor mezelf als rechtsback."

Je bent één van de dragende spelers. Vind je dat zelf ook?

"Dat is leuk om te horen. Maar het is aan anderen om dat te zeggen. Ik ben zelf wel blij met hoe het nu gaat. En ik vind dat ik op dit moment in mijn carrière bij FC Den Bosch wekelijks belangrijk moet zijn. Uiteraard wil ik uiteindelijk naar de eredivisie. Mijn contract loopt komende zomer af, maar ik zou met liefde nog een paar jaar bij FC Den Bosch willen spelen. Ik ruil deze club niet zomaar in."




Oostzijde

Citaat van: Tanjajeah op juli 04, 2020, 09:57:21
Den Bosch heeft het financieel heel moeilijk, geen enkele van de 5 opties op spelers van die club werden gelicht.

Naast dat Deijl het inderdaad zou "moeten" zijn, lees ik dit vaker en bij meer clubs. Bij welke clubs gaat het eigenlijk wel goed, en is de selectie zoals bij Cambuur mooi op orde? (Met andere woorden, wat is de weerstand komend seizoen?)

Tanjajeah

Nog meer Mats:


'Brabantse' back


KNAK! Zo klonk het op 1 maart, rond 21.45 uur, eerder dit jaar. Een troosteloze omgeving van een beloftenelftal en een trieste blessure. Met ook nog eens een gele kaart er bovenop als 'cadeau'. Een prent voor een scheenbeenbreuk...

Nu zijn we ruim een half jaar verder en is het lijdend (letterlijk en figuurlijk) 'voorwerp' van die tijd niet meer weg te denken uit de basis van FC Den Bosch. Dat was hij eigenlijk al niet meer vanaf seizoen 2017-2018, maar het grote geld op kantoor liet hem vorig seizoen juist weer schipperen tussen bank en speelveld. Dit seizoen miste deze rechtsback nog geen seconde en maakte ook al een doelpunt. Ik heb het natuurlijk over Mats Deijl.


Op 15 juli 1997 zag Mats het levenslicht in Vlaardingen. Door een scheiding van zijn ouders verhuisde hij al op jonge leeftijd en mag zich daarom, wat mij betreft, best een Brabander noemen. 19 jaren jong was hij tijdens zijn debuut. Toen nog een verdedigende middenvelder, maar langzaam, via centraal in de verdediging, omgeturnd tot rechtsback. Dus voor degenen die vinden dat trainer Erik van der Ven spelers niet op de juiste positie zet, blijkbaar deed niemand dat dan *knipoog*

Inmiddels staat de teller op 67 competitiewedstrijden en met de eenzijdige optie in zijn contract, dat aan het einde van dit seizoen afloopt, moet het wel heel gek lopen wil onze vierde speler in het rijtje der aanvoerders zijn jubileum niet in het blauw-wit vieren. Mats kan zijn man uitschakelen, hem simpelweg voor zich houden en heeft waar het moet dus ook de drang naar voren. Verder, noem we ouderwets, moet je altijd eerst kijken of je een speler in huis hebt, voor je je op de transfermarkt begeeft. Dit is een hint naar kantoor; LICHTEN DIE OPTIE!

Wat Mats nog kan bereiken is natuurlijk koffiedik kijken. Hij werkte zich al op tot onbetwist basisspeler, zal sporadisch de aanvoerdersband dragen, mag zich Brabander noemen (geef toe, daarbij valt alles in het niets) en zal dankzij baardgroei, die erg in is in De Vliert momenteel, ook op een andere manier zijn tegenstander angst laten inboezemen.

Zonder gekheid, ga zo door Mats. Laat zien dat jeugd inderdaad de toekomst heeft. Behoud je voetbalplezier, je humor, blijf leren, blijf stralen en blijf concurrentie zien als iets wat erbij hoort, maar weet, vooral voel, dat jij de beste bent op jouw positie. Dan blijft het allemaal alsnog koffiedik kijken, maar weet ik zeker dat je Brabant ooit weer zal verlaten.
r

Bankzitter

Citaat van: Oostzijde op juli 04, 2020, 10:12:36
Naast dat Deijl het inderdaad zou "moeten" zijn, lees ik dit vaker en bij meer clubs. Bij welke clubs gaat het eigenlijk wel goed, en is de selectie zoals bij Cambuur mooi op orde? (Met andere woorden, wat is de weerstand komend seizoen?)

Tja, als club rekenden op geld uit Den Haag dan hebben ze een probleem. Gudde is met lege handen terug ipv met de beloofde 140 miljoen.

Het kan goed dat veel clubs voor een tussenjaar kiezen en de strijd niet aandurven gaan.

Grijskijkert

Citaat van: Tanjajeah op juli 04, 2020, 10:20:19
Nog meer Mats:


'Brabantse' back


KNAK! Zo klonk het op 1 maart, rond 21.45 uur, eerder dit jaar. Een troosteloze omgeving van een beloftenelftal en een trieste blessure. Met ook nog eens een gele kaart er bovenop als 'cadeau'. Een prent voor een scheenbeenbreuk...

Nu zijn we ruim een half jaar verder en is het lijdend (letterlijk en figuurlijk) 'voorwerp' van die tijd niet meer weg te denken uit de basis van FC Den Bosch. Dat was hij eigenlijk al niet meer vanaf seizoen 2017-2018, maar het grote geld op kantoor liet hem vorig seizoen juist weer schipperen tussen bank en speelveld. Dit seizoen miste deze rechtsback nog geen seconde en maakte ook al een doelpunt. Ik heb het natuurlijk over Mats Deijl.


Op 15 juli 1997 zag Mats het levenslicht in Vlaardingen. Door een scheiding van zijn ouders verhuisde hij al op jonge leeftijd en mag zich daarom, wat mij betreft, best een Brabander noemen. 19 jaren jong was hij tijdens zijn debuut. Toen nog een verdedigende middenvelder, maar langzaam, via centraal in de verdediging, omgeturnd tot rechtsback. Dus voor degenen die vinden dat trainer Erik van der Ven spelers niet op de juiste positie zet, blijkbaar deed niemand dat dan *knipoog*

Inmiddels staat de teller op 67 competitiewedstrijden en met de eenzijdige optie in zijn contract, dat aan het einde van dit seizoen afloopt, moet het wel heel gek lopen wil onze vierde speler in het rijtje der aanvoerders zijn jubileum niet in het blauw-wit vieren. Mats kan zijn man uitschakelen, hem simpelweg voor zich houden en heeft waar het moet dus ook de drang naar voren. Verder, noem we ouderwets, moet je altijd eerst kijken of je een speler in huis hebt, voor je je op de transfermarkt begeeft. Dit is een hint naar kantoor; LICHTEN DIE OPTIE!

Wat Mats nog kan bereiken is natuurlijk koffiedik kijken. Hij werkte zich al op tot onbetwist basisspeler, zal sporadisch de aanvoerdersband dragen, mag zich Brabander noemen (geef toe, daarbij valt alles in het niets) en zal dankzij baardgroei, die erg in is in De Vliert momenteel, ook op een andere manier zijn tegenstander angst laten inboezemen.

Zonder gekheid, ga zo door Mats. Laat zien dat jeugd inderdaad de toekomst heeft. Behoud je voetbalplezier, je humor, blijf leren, blijf stralen en blijf concurrentie zien als iets wat erbij hoort, maar weet, vooral voel, dat jij de beste bent op jouw positie. Dan blijft het allemaal alsnog koffiedik kijken, maar weet ik zeker dat je Brabant ooit weer zal verlaten.
r
Denk toch dat het Mats wordt,den Bosch heeft het zwaar en lijkt me makkelijker te halen dan Hammouti van Almere... https://www.bd.nl/fc-den-bosch/leegloop-leidt-tot-facelift-bij-fc-den-bosch~a3ddbe0f/
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Deijl past wel verdacht goed in het door Booy geschetste plaatje. Ik ben benieuwd.
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2020, 09:02:26
Maar hij kan niet op de "6" en speelt niet in de KKD.

Ik zit zelf sinds gister aan Deijl van  FC den Bosch te denken...

Kans is aanwezig. Dat  Den Bosch is ook weer snel afgegleden zeg. Bijna geen enkel contract bijna verlengd en nu nog maar helft van spelers begroting voor komend seizoen...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

#34196
Nieuwe back/middenvelder zal op zeer korte termijn rond komen, aldus Van den Belt bij de sportcast van OF. Wordt transfervrij overgenomen maar met doorverkooppercentage. Van den Belt wilde uiteraard de naam niet zeggen, maar Deijl is verreweg de meest logische optie lijkt mij.
Kalmte alleen kan u redden.

WouterZz

Citaat van: Collingwood op juli 06, 2020, 18:31:14
Nieuwe back/middenvelder zal op zeer korte termijn rond komen, aldus Van den Belt bij de sportcast van OF. Wordt transfervrij overgenomen maar met doorverkooppercentage. Van den Belt wilde uiteraard de naam niet zeggen, maar Deijl is verreweg de meest logische optie lijkt mij.

Ik hoorde 1 van (jong) Ajax.

Collingwood

Citaat van: WouterZz op juli 06, 2020, 19:14:28
Ik hoorde 1 van (jong) Ajax.

Als ik een snelle blik op de selectie van Jong Ajax werp lijkt Jasper ter Heide mij dan de meest logische naam. We zullen het wel snel horen.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op juli 06, 2020, 19:19:46
Als ik een snelle blik op de selectie van Jong Ajax werp lijkt Jasper ter Heide mij dan de meest logische naam. We zullen het wel snel horen.

Van de belt zei expliciet dat wij dit jaar al tegen hem hadden gevoetbalt. Ter heide heeft 1 minuut meegedaan, dus dan kan het wel.