Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

#34170
Foeke bij LEO: Met de nieuwe rechtsback/6 zijn ze er op een paar details na uit. Maar deze speler staat nog onder contract bij een andere club en dat moet nog geregeld worden. Is volgens Foeke een potentiële basisspeler. Hij hoopt volgende week op definitief nieuws. Dan is de selectie in principe 'echt compleet'.

Verder komt Dijkstra zoals het nu staat niet in aanmerking voor een contract, qua uitgaande transfers speelt er nu niks.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Dan moet 'ie wel Doke er uitspelen en die vecht wel voor zijn basisplek.
Maar wel weer positief, Foeke is lekker bezig.

michello

Foeke kan wel meer zeggen over Dijkstra maar ik verwacht dat die ook gewoon een contract gaat tekenen eigenlijk.

Tanjajeah

Citaat van: michello op juli 03, 2020, 18:04:55
Foeke kan wel meer zeggen over Dijkstra maar ik verwacht dat die ook gewoon een contract gaat tekenen eigenlijk.

Nou, Foeke gaat erover hè? Als Foeke nee zegt krijgt hij echt geen contract. En waarom zouden ze ook als er een speler komt die op de positie van Dijkstra speelt. Dan is alles dubbel bezet.

michello

Volgens mij zei hij dat ook over Schouten destijds. Als ik zo naar Henk luister is er wel een kans dat Dijkstra gaat blijven. Eerst maar eens zien wie die andere versterking is, maar het zou mij niet verbazen

Grijskijkert

Citaat van: Tanjajeah op juli 03, 2020, 18:20:40
Nou, Foeke gaat erover hè? Als Foeke nee zegt krijgt hij echt geen contract. En waarom zouden ze ook als er een speler komt die op de positie van Dijkstra speelt. Dan is alles dubbel bezet.
En als Henk zegt ,ik wil Dijkstra erbij, dan krijgt Dijkstra een contract!
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Heeft iemand al een idee wie de nieuwe rechtsback wordt?
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2020, 08:55:52
Heeft iemand al een idee wie de nieuwe rechtsback wordt?
misschien weer Milan van Ewijk? Zou iemand met een contract zijn begreep ik?

Grijskijkert

#34178
Citaat van: Cambuur Groningen op juli 04, 2020, 08:59:06
misschien weer Milan van Ewijk? Zou iemand met een contract zijn begreep ik?
Maar hij kan niet op de "6" en speelt niet in de KKD.

Ik zit zelf sinds gister aan Deijl van  FC den Bosch te denken...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2020, 09:02:26
Maar hij kan niet op de "6" en speelt niet in de KKD.

Ik zit zelf sinds gister aan Deijl van  FC den Bosch te denken...
henk bestempelde hem als basis speler dus denk niet aan een speler van Denbosch. De enige speler van Denbosch die hier basis zou staan speelt nu in Doetinchem

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2020, 09:02:26
Maar hij kan niet op de "6" en speelt niet in de KKD.

Ik zit zelf sinds gister aan Deijl van  FC den Bosch te denken...

Waar haal je vandaan dat het een speler uit de KKD is? Dat heb ik niet meegekregen
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

#34181
Citaat van: poelie-lwd op juli 04, 2020, 09:11:53
Waar haal je vandaan dat het een speler uit de KKD is? Dat heb ik niet meegekregen
Booy zei dit gister bij Fox..daar heb je echte journalisten die door vragen ipv ja knikken ;)
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Ah oke. Dan ga ik voor Hammouti van Almere city.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juli 04, 2020, 09:14:08
Ah oke. Dan ga ik voor Hammouti van Almere city.
Ja hij moet die.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juli 04, 2020, 09:14:08
Ah oke. Dan ga ik voor Hammouti van Almere city.
Ja dat is een hele goede, zit gif in en kan voetballen.. Alleen zou Almere hem naar een concurrent laten gaan(zo zien zij het met hun ambitie)
IN HENK WE TRUST!!!