Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Josli

Citaat van: Jandehulk op augustus 29, 2018, 21:48:31
hahaha...mag je vinden...1 goeie speler halen in 2 jaar ,nou nou nou.....dan bist een topper....ik kijk verder dan de punten en dan zie je een drama middenveld..aanvallend te kort komend...alleen achterin valt het mee. .

Het zou pas echt zorgwekkend zijn als Foeke zoveel onzin uit zou kramen als jij...

Hij zit hier pas sinds de winterstop. Gek genoeg zijn de prestaties sindsdien redelijk goed te noemen. Jij noemt het een bende. Misschien kom je nog niet zo lang bij Cambuur, want dan zou je weten wanneer het pas echt een bende was.
Ik kwam altijd graag op dit forum. Maar dat constante negatieve gezeik en op de man spelen ben ik meer dan zat. Wat is er nou de meerwaarde van om 1000x te herhalen dat Foeke heeft gezegd dat er kwaliteit zou komen en dat hij dus faalt. En dan niet alleen in zijn eigen topic, maar overal. Foeke dit, Foeke dat.
Jammer, want ik dacht dat dit forum was bedoeld om met medesupporters van gedachten te wisselen, maar door mensen als jij komen veel mensen die wel iets zinnigs hadden te melden niet eens meer.

En bespaar je de moeite om te zeggen dat het je niet boeit etc. Want je reageert precies zo als mijn zoon van 9, En dat moet toch te denken geven...


kapseltje

Een van zwakste schakels is al jaren het scoutingsapparaat van Cambuur. Van de uitgebreid gescoutte spelers hoef je sowieso weinig te verwachten. Lachwekkend is vooral het halen van de houthakkers (Daniels, Kippersluis, Mathieu en Schils) vorig seizoen, waar volgens mij 3 van de 4 een som (!) voor is betaald. Uitgebreid zijn ze gescout  :_schater. De afgelopen jaren hebben we geluk gehad dat de relatieve toppers aan kwamen waaien en of puur op netwerk binnen zijn gekomen: Tighadouini, Rusnak, Monteiro, Byrne, Ogbeche, Schilder, Crowley, etc. Als het echt op scouting aankomt kun je je verzekeren dat het waardeloze spelers zijn.

PePe

Barto en Houtkoop zouden niet negatief opvallen in de huidige selectie. (we zijn er dus niet op voorruit gegaan)

De Gast


SCCdrachten

Citaat van: Josli op augustus 29, 2018, 22:50:37
Het zou pas echt zorgwekkend zijn als Foeke zoveel onzin uit zou kramen als jij...

Hij zit hier pas sinds de winterstop. Gek genoeg zijn de prestaties sindsdien redelijk goed te noemen. Jij noemt het een bende. Misschien kom je nog niet zo lang bij Cambuur, want dan zou je weten wanneer het pas echt een bende was.
Ik kwam altijd graag op dit forum. Maar dat constante negatieve gezeik en op de man spelen ben ik meer dan zat. Wat is er nou de meerwaarde van om 1000x te herhalen dat Foeke heeft gezegd dat er kwaliteit zou komen en dat hij dus faalt. En dan niet alleen in zijn eigen topic, maar overal. Foeke dit, Foeke dat.
Jammer, want ik dacht dat dit forum was bedoeld om met medesupporters van gedachten te wisselen, maar door mensen als jij komen veel mensen die wel iets zinnigs hadden te melden niet eens meer.

En bespaar je de moeite om te zeggen dat het je niet boeit etc. Want je reageert precies zo als mijn zoon van 9, En dat moet toch te denken geven...

Waarom mag Jan niet zeggen wat hij vind ? doe jij toch ook !


Cor

Citaat van: SCCdrachten op augustus 30, 2018, 07:04:55
Waarom mag Jan niet zeggen wat hij vind ? doe jij toch ook !

Iedereen mag zeggen wat hij / zij wil. En zeker op internet. Daarom is het ook zo'n fijne verdraagzame maatschappij geworden.

poelie-lwd

Citaat van: V-man op augustus 29, 2018, 22:01:11
de voorzitter sprak, in mijn beleving, allemaal clichés. Buitenkans, altijd al belangstelling voor de club, er wel goed over nagedacht, sportieve uitdaging, nieuw stadion. Zo'n int. vlak voor de wedstrijd werkt niet. Heb het idee dat 80 procent geen idee had wie of wat daar aan het woord was (maar goed kan mij vergissen natuurlijk) :scc

Vertelde ook nog even expliciet hoe geweldig hij het gedaan had in Thialf. Die snapt het wel!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: kapseltje op augustus 29, 2018, 22:50:44
Een van zwakste schakels is al jaren het scoutingsapparaat van Cambuur. Van de uitgebreid gescoutte spelers hoef je sowieso weinig te verwachten. Lachwekkend is vooral het halen van de houthakkers (Daniels, Kippersluis, Mathieu en Schils) vorig seizoen, waar volgens mij 3 van de 4 een som (!) voor is betaald. Uitgebreid zijn ze gescout  :_schater. De afgelopen jaren hebben we geluk gehad dat de relatieve toppers aan kwamen waaien en of puur op netwerk binnen zijn gekomen: Tighadouini, Rusnak, Monteiro, Byrne, Ogbeche, Schilder, Crowley, etc. Als het echt op scouting aankomt kun je je verzekeren dat het waardeloze spelers zijn.

Cambuur heeft geen scouting! Doet alles met Wyscout, netwerken en DVD-tjes.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cambuur Groningen

Citaat van: Zuid1991 op augustus 29, 2018, 21:47:56
Wel een stelletje negatievelingen hier soms hoor.
Laten we nu eerst de komende dagen afwachten voordat de transfermarkt sluit.
Komt er o.a een creatieve middenvelder, ziet de wereld er heel anders uit.
Conclusies kunnen later genomen worden.
Het begint inderdaad lachwekkend te worden. Ik heb de wedstrijd tegen Jong AZ niet gezien en geloof onmiddellijk dat dat slecht was. Dat geldt echter voor ongeveer alle wedstrijden die ik in samenvatting van andere teams heb gezien (titelkandidaat NEC tegen Jong Utrecht was ook een aanfluiting). En eerlijk gezegd vond ik de oefenpotjes tegen Sparta en Jong Ajax niet verkeerd. De aankopen: Sambissa valt me niet tegen, Mbende wisselvallig, Maulun geloof ik wel in, Schindler lijkt een misser. En we hebben nog 2 dagen dus je weet maar nooit. Het enige wat ik wel zou doen als directie is gewoon duidelijk aangeven aan supporters dat de prioriteit ligt bij aflossen van de schulden. Op korte termijn niet geweldig maar met de blik op de toekomst zeer verstandig. En het mooie van een forum is inderdaad dat ieder zijn eigen mening mag geven en soms ben je het daarmee eens en soms niet.

veteraan

Het gaat slecht met een club als er geen beeld naar buiten komt over visie, beleid en doelstellingen. We verliezen in één jaar alle krediet van de vijf jaar daarvoor. Het puntental is sterk geflatteerd ! En spelers zijn terughoudend

Jandehulk

Citaat van: Josli op augustus 29, 2018, 22:50:37
Het zou pas echt zorgwekkend zijn als Foeke zoveel onzin uit zou kramen als jij...

Hij zit hier pas sinds de winterstop. Gek genoeg zijn de prestaties sindsdien redelijk goed te noemen. Jij noemt het een bende. Misschien kom je nog niet zo lang bij Cambuur, want dan zou je weten wanneer het pas echt een bende was.
Ik kwam altijd graag op dit forum. Maar dat constante negatieve gezeik en op de man spelen ben ik meer dan zat. Wat is er nou de meerwaarde van om 1000x te herhalen dat Foeke heeft gezegd dat er kwaliteit zou komen en dat hij dus faalt. En dan niet alleen in zijn eigen topic, maar overal. Foeke dit, Foeke dat.
Jammer, want ik dacht dat dit forum was bedoeld om met medesupporters van gedachten te wisselen, maar door mensen als jij komen veel mensen die wel iets zinnigs hadden te melden niet eens meer.

En bespaar je de moeite om te zeggen dat het je niet boeit etc. Want je reageert precies zo als mijn zoon van 9, En dat moet toch te denken geven...
hahaha...als het je niet bevalt wat er gezegt word,please kom dan niet meer op dit forum ...ik kom al langer bij Cambuur dan dat jij kan tellen en vind het sneu voor je zoontje dat hij een vader heeft die geen verstand heeft van voetbal..want als jij zegt dat het prima gaat zo kun je beter bij huhuveen gaan zitten met je koffie en dekentje ...Foeke is gewoon een te dure kantoorpik ,zonder netwerk en zonder technisch inzicht..

Jandehulk

Citaat van: PePe op augustus 29, 2018, 22:58:44
Barto en Houtkoop zouden niet negatief opvallen in de huidige selectie. (we zijn er dus niet op voorruit gegaan)
klopt !

Jandehulk

Citaat van: Cor op augustus 30, 2018, 07:29:07
Iedereen mag zeggen wat hij / zij wil. En zeker op internet. Daarom is het ook zo'n fijne verdraagzame maatschappij geworden.
amen  _O_

Jandehulk

Citaat van: veteraan op augustus 30, 2018, 09:02:34
Het gaat slecht met een club als er geen beeld naar buiten komt over visie, beleid en doelstellingen. We verliezen in één jaar alle krediet van de vijf jaar daarvoor. Het puntental is sterk geflatteerd ! En spelers zijn terughoudend
ze gaan liever naar mvv of zo indd...was 3 jaar terug wel anders ..zit toch ergens in zou je zeggen...maar sommige hier vinden dat het top gaat nog hé.hahahaha.

diekhuzen

Het is ook erg makkelijk om alles af te schuiven op Foeke Booy. Cambuur moet vooral creatief zijn en soms moet je ook wat geluk hebben met aankopen. Vaak moeten wij het hebben van spelers die elders niet aan de bak komen of in zichzelf willen investeren en een stapje terug doen. Wij hebben het budget niet om gevestigde spelers binnen te halen en anders concurreren wij met een enorm grote groep.
Cambuur heeft een redelijke selectie en doet geen onnodige uitgaven. Met deze selectie kun je best nacompetitie bereiken en zodra je op het juiste moment piekt dan kun je ook nog promoveren. Dat is nu eenmaal het lot van Cambuur.