Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Ik vermoed dat het grootste probleem Foeke zijn netwerk is (of dus eigenlijk het ontbreken daarvan) en het scoutingsapparaat van Cambuur. Niet zozeer dat er niet veel geld is of dat Foeke dat niet kan/wil/mag uitgeven.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

D.H.Skolten

Nog een paar jaartjes en dan spelen we in een mooi nieuw stadion. Alleen spelen we tegen die tijd waarschijnlijk wel amateur voetbal. Die boeren lachen ons vierkant uit dat we niet eens een speler als Peters (derde keus bij Emmen) kunnen krijgen. Lijkt wel of Foeke stiekem een contract bij dkv heeft getekend om Cambuur voor eens en altijd uit het betaald voetbal te werken.

Jandehulk

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 29, 2018, 21:23:22
Nog een paar jaartjes en dan spelen we in een mooi nieuw stadion. Alleen spelen we tegen die tijd waarschijnlijk wel amateur voetbal. Die boeren lachen ons vierkant uit dat we niet eens een speler als Peters (derde keus bij Emmen) kunnen krijgen. Lijkt wel of Foeke stiekem een contract bij dkv heeft getekend om Cambuur voor eens en altijd uit het betaald voetbal te werken.
nou,dat sust indd wel bijna denken ja....hij maakt er wel een mooie bende van...vd Vegt was nog heilig vergeleken met deze pannekoek

De Gast

Echt flauwekul Jan de Hulk. De echte teloorgang is ingezet met het binnenhalen van Vd Vegt. Onder Foeke is sensatie Crowly gehaald, ging het weer bergopwaarts alleen jammer dat Hake dacht het tegen Dordt wel even met de reserves af te kunnen. Nu 4 uit 2. De conclusie van een bende kan nog helemaal niet worden getrokken, integendeel..

Zuid1991

Wel een stelletje negatievelingen hier soms hoor.
Laten we nu eerst de komende dagen afwachten voordat de transfermarkt sluit.
Komt er o.a een creatieve middenvelder, ziet de wereld er heel anders uit.
Conclusies kunnen later genomen worden.

Jandehulk

Citaat van: De Gast op augustus 29, 2018, 21:39:17
Echt flauwekul Jan de Hulk. De echte teloorgang is ingezet met het binnenhalen van Vd Vegt. Onder Foeke is sensatie Crowly gehaald, ging het weer bergopwaarts alleen jammer dat Hake dacht het tegen Dordt wel even met de reserves af te kunnen. Nu 4 uit 2. De conclusie van een bende kan nog helemaal niet worden getrokken, integendeel..
hahaha...mag je vinden...1 goeie speler halen in 2 jaar ,nou nou nou.....dan bist een topper....ik kijk verder dan de punten en dan zie je een drama middenveld..aanvallend te kort komend...alleen achterin valt het mee. .

poelie-lwd

Citaat van: De Gast op augustus 29, 2018, 21:39:17
Echt flauwekul Jan de Hulk. De echte teloorgang is ingezet met het binnenhalen van Vd Vegt. Onder Foeke is sensatie Crowly gehaald, ging het weer bergopwaarts alleen jammer dat Hake dacht het tegen Dordt wel even met de reserves af te kunnen. Nu 4 uit 2. De conclusie van een bende kan nog helemaal niet worden getrokken, integendeel..
sensatie Kenny Teijsse vergeten we gemakshalve even.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

V-man

de voorzitter sprak, in mijn beleving, allemaal clichés. Buitenkans, altijd al belangstelling voor de club, er wel goed over nagedacht, sportieve uitdaging, nieuw stadion. Zo'n int. vlak voor de wedstrijd werkt niet. Heb het idee dat 80 procent geen idee had wie of wat daar aan het woord was (maar goed kan mij vergissen natuurlijk) :scc

PePe

Miskien gaat Foeke vd Vegt ons nog verrassen?

speculeter


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Jandehulk op augustus 29, 2018, 21:48:31
1 goeie speler halen in 2 jaar

Hij is in december 2017 begonnen, nog geen jaar bezig dus...

Duurt wel lang in jouwe ogen he
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: Zuid1991 op augustus 29, 2018, 21:47:56
Wel een stelletje negatievelingen hier soms hoor.
Laten we nu eerst de komende dagen afwachten voordat de transfermarkt sluit.
Komt er o.a een creatieve middenvelder, ziet de wereld er heel anders uit.
Conclusies kunnen later genomen worden.

Op zich mee eens, alleen is het al maanden duidelijk dat er een 6 en een 10 nodig is. Waarom dan wachten tot de laatste 2 dagen? Vorig jaar ook te lang gewacht en dat pakte ook slecht uit.

Geelblauwstiens

Citaat van: Jandehulk op augustus 29, 2018, 20:55:20
meenst dit nou echt ?...Hest do deze 2 wedstrijden wel zien ?...het is niet om aan te gluren kerel....we hadden in Nijmegen waar ik ook was 85 minuten niks te vertellen...maar met mazzel een punt pakt...tegen jong AZ wast weer niks ...en met een opleving 2-1 maakt ..hake is een prima trainer hoor en laat die maar zitten,maar zelfs hij schreeuwd bijna om versterking hé...dit ken iedereen wel zien dat de play-offs halen een hele grote kluif word,zo niet onmogelijk
Als we dan maar niet tegen Dordrecht moeten....

Lore

Citaat van: Jandehulk op augustus 29, 2018, 21:11:29
nou....dat idee hef ik wel ja...

Hij wordt afgerekend op de selectie, welk argument zou hij dan hebben om zelfstandig een bezuiniging door te voeren?

Lore

Citaat van: V-man op augustus 29, 2018, 22:01:11
de voorzitter sprak, in mijn beleving, allemaal clichés. Buitenkans, altijd al belangstelling voor de club, er wel goed over nagedacht, sportieve uitdaging, nieuw stadion. Zo'n int. vlak voor de wedstrijd werkt niet. Heb het idee dat 80 procent geen idee had wie of wat daar aan het woord was (maar goed kan mij vergissen natuurlijk) :scc

Dank, klinkt niet als een heel inspirerend interview