Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Cambuur gaat met deze spelers de voorbereiding in en zal in de loop van de voorbereiding spelers op proef en nog een paar spelers toevoegen aan de selectie.
Foeke wacht op buitenkansjes en we moeten op onze centjes denken.

okkele

Citaat van: Jandehulk op juni 02, 2018, 07:26:07
snelle combinaties voorin ?... Hadden we die dit jaar dan ook ?    Ik wil goals zien,hoe dat boeit me niet .platje maakt overal zijn doelpunten.
nu ieder seizoen weer die platje-onzin.
schrijf voor jezelf even op wat zijn doelpunten zijn in de seizoenen,zal je schrikken.
dan deed barto het niet zo slecht.
:koffie goeiemorgen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Jandehulk


Jandehulk

Citaat van: okkele op juni 02, 2018, 09:32:36
nu ieder seizoen weer die platje-onzin.
schrijf voor jezelf even op wat zijn doelpunten zijn in de seizoenen,zal je schrikken.
dan deed barto het niet zo slecht.
:koffie goeiemorgen.
platje = scc  :X |:)

Jandehulk

Citaat van: Bankzitter op juni 02, 2018, 09:07:23
Haha, typisch Cambuur, zoals met Michel van Oostrum.
dat blijft een gek verhaal indd...

Collingwood

#27440
Citaat van: okkele op juni 02, 2018, 09:32:36
nu ieder seizoen weer die platje-onzin.
schrijf voor jezelf even op wat zijn doelpunten zijn in de seizoenen,zal je schrikken.
dan deed barto het niet zo slecht.
:koffie goeiemorgen.

Zijn statistieken zijn juist prima, zeker bij de Nederlandse clubs die hij heeft gehad: https://www.transfermarkt.nl/melvin-platje/detaillierteleistungsdaten/spieler/59665. Dit is met alle respect beter dan Barto, die ook nog eens een pure spits is terwijl Platje ook veel op de flanken en achter de spits heeft gespeeld.

Ik zou inderdaad eerder twijfelen over zijn speelstijl, het is toch wat een opportunistische frommelaar die niet echt in snel combinatievoetbal past. Aan de andere kant wel iemand die er altijd voor gaat en uit het niets een wedstrijd kan beslissen. Ik vind dat we dat wel een beetje missen.

Maar zoals altijd, ieder zijn mening.
Kalmte alleen kan u redden.

Jandehulk

Citaat van: Collingwood op juni 02, 2018, 09:54:06
Zijn statistieken zijn juist prima, zeker bij de Nederlandse clubs die hij heeft gehad: https://www.transfermarkt.nl/melvin-platje/detaillierteleistungsdaten/spieler/59665. Dit is met alle respect veel beter dan Barto, die ook nog eens een pure spits is terwijl Platje ook veel op de flanken en achter de spits heeft gespeeld.

Ik zou inderdaad eerder twijfelen over zijn speelstijl, het is toch wat een opportunistische frommelaar die niet echt in snel combinatievoetbal past. Aan de andere kant wel iemand die er altijd voor gaat en uit het niets een wedstrijd kan beslissen. Ik vind dat we dat wel een beetje missen.
gewoon een prima speler ...maar sommige kijken daar niet na en zeggen maar wat .

zeewolde

Citaat van: Bankzitter op juni 02, 2018, 09:07:23
Haha, typisch Cambuur, zoals met Michel van Oostrum.
of dirk jan derksen

okkele

Citaat van: Jandehulk op juni 02, 2018, 09:56:47
gewoon een prima speler ...maar sommige kijken daar niet na en zeggen maar wat .
nee jan.
het is niet gebaseerd op onzin.
platje heeft een iets beter gemiddelde dan barto,als dat voldoende is dan hebben we keus zat.
een uitschieter bij platje was zn tijd bij volendam(57 wedstrijden-35 doelpunten) maar dat is al een carriere geleden.
daartegenover staat dan weer bakoe (14 - 1)
een clubje in frankrijk (12 - 1)
en rostock zelfs 25 - 1 !

van mij hoeft het niet jan.
ik vind hem als voetballer ook niet echt bijzonder.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

vorig jaar moest ie 2 x mee trainen en dan wilden ze beslissen en dat wou ie zelf niet.
en terecht iedereen weet toch wel wat ie wel of niet kan.



Bankzitter

Ze kunnen dan wel zien of een speler een beetje fit is en of er een klik is met de spelers en TS.
Ogbeche voelde zich daar ook niet te groot voor. Schoot ook meteen alles raak toen 'ie op proef was, dat hielp ook wel om een contract te verdienen.

denistel

Citaat van: Bankzitter op juni 02, 2018, 14:03:49
Ze kunnen dan wel zien of een speler een beetje fit is en of er een klik is met de spelers en TS.
Ogbeche voelde zich daar ook niet te groot voor. Schoot ook meteen alles raak toen 'ie op proef was, dat hielp ook wel om een contract te verdienen.

ja en waarom kon smeets dan wel zo binnen lopen en wel meer die eerst moesten optrainen??

Yellow Army

Citaat van: denistel op juni 02, 2018, 19:09:52
ja en waarom kon smeets dan wel zo binnen lopen en wel meer die eerst moesten optrainen??

Omdat die gewoon het seizoen ervoor gewoon in NL voetbalde en men dus dacht de fitheid en vorm te kennen
Area 58

denistel

Citaat van: Yellow Army op juni 02, 2018, 21:18:55
Omdat die gewoon het seizoen ervoor gewoon in NL voetbalde en men dus dacht de fitheid en vorm te kennen

vergeten te informeren bij henk en sandor?

cambuurmania

Kom op deze week met die Middenvelders,bij Almere Lopen een boel contracten af.
Vet en Salasiwa halen en het begint er een beetje uit te zien.
Anders hebben we geen schijn van kans dit seizoen.