Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: el haj op juni 01, 2018, 19:40:37
Bedankt voor de reactie! Lekker kort!
Ik vind het zeer spijtig te moeten vernemen dat mijn post u niet kan bekoren. In de toekomst zal ik rekening houden met de uitgebreide kritiekpunten die u hierboven hebt aangeleverd. Mijn diepste wens is dat een mogelijke volgende post mijnerzijds opnieuw een reactie van sunderland op zal leveren. Tevens bezit ik een vurige hoop dat een mogelijke reactie van uwer hand net zo eloquent en gedetailleerd is als bovenstaande. Uw bijdragen zijn even talrijk als dat ze diepzinnig zijn. Werkelijk, u bent de parel die dit forum haar schittering geeft.
dank u wel. Soms heb ik gewoon geen zin te reageren op dingen die slaan als een lul op een drumstel. Oké 1 ding, Rossi is totaal niet atletisch en dat weet jij ook wel als je hem hebt zien spelen.

Jandehulk

Platje mutte we halen.

Collingwood

Citaat van: Jandehulk op juni 01, 2018, 20:56:49
Platje mutte we halen.

Goede suggestie, wil vertrekken bij Telstar om 'financieel een stap te maken'. Zou hem bij ons wel op linksbuiten willen zien, zo'n karakterspeler missen we wel voorin. Overigens zit zijn oude club Volendam ook op het vinkentouw.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Dan moet je clubs als Telstar voor zijn. Platje kun je nu alweer shaken.

Jandehulk

Citaat van: Collingwood op juni 01, 2018, 21:02:04
Goede suggestie, wil vertrekken bij Telstar om 'financieel een stap te maken'. Zou hem bij ons wel op linksbuiten willen zien, zo'n karakterspeler missen we wel voorin. Overigens zit zijn oude club Volendam ook op het vinkentouw.
goeie kop zit erop...kan zo een publiekslieveling worden. 

Byliiescc

Vet van Almere en Platje halen. 8)

Josli

Tja... Platje. Dan is verdere discussie op zo'n forum ook verder overbodig. Dus Rossi is niet atletisch en heeft geen techniek, dus moeten we Platje halen. Mijn god, ik hoop echt dat Booij meer verstand heeft van voetbal. Ik heb het blijkbaar niet...

Bankzitter

Ik weet niet of het doel nog steeds is om snelle combinaties te maken voorin, maar dan moet Platje niet halen. Tissoudali past dan veel beter.

el haj

Citaat van: sunderland op juni 01, 2018, 20:14:08
Soms heb ik gewoon geen zin te reageren op dingen die slaan als een lul op een drumstel.

Snap ik, heb ik hier ook zo vaak. Dan scroll ik lekker verder in plaats van nog meer onzin aan 't forum toe te voegen. Da's toch niet zo'n gekke gedachte?


Citaat van: sunderland op juni 01, 2018, 20:14:08
Oké 1 ding, Rossi is totaal niet atletisch en dat weet jij ook wel als je hem hebt zien spelen.

Tja, daar zijn we het blijkbaar gewoon niet over eens. Welles-nietes heeft niemand zin in; mijn punt is meer dat elke spits met een goede aanvoer z'n doelpunten wel meepakt. Barto scoorde één keer per (dik) 200 minuten in het geel-blauw. Rossi kan die cijfers op z'n minst evenaren.

Jandehulk

Citaat van: Josli op juni 01, 2018, 22:10:10
Tja... Platje. Dan is verdere discussie op zo'n forum ook verder overbodig. Dus Rossi is niet atletisch en heeft geen techniek, dus moeten we Platje halen. Mijn god, ik hoop echt dat Booij meer verstand heeft van voetbal. Ik heb het blijkbaar niet...
klopt !...blijkbaar

Jandehulk

Citaat van: Bankzitter op juni 01, 2018, 22:29:35
Ik weet niet of het doel nog steeds is om snelle combinaties te maken voorin, maar dan moet Platje niet halen. Tissoudali past dan veel beter.
snelle combinaties voorin ?... Hadden we die dit jaar dan ook ?    Ik wil goals zien,hoe dat boeit me niet .platje maakt overal zijn doelpunten.

Bankzitter

Mij boeit het ook niet maar denk dat Hake wel van het verzorgde voetbal is en niet van het blind pompen van ballen richting 16 meter.
Lilipali/Streek/Hoefddraad/Tissou voetbalden erg makkelijk en dan komen de goals ook vanzelf.

Jandehulk

Citaat van: Bankzitter op juni 02, 2018, 08:32:16
Mij boeit het ook niet maar denk dat Hake wel van het verzorgde voetbal is en niet van het blind pompen van ballen richting 16 meter.
Lilipali/Streek/Hoefddraad/Tissou voetbalden erg makkelijk en dan komen de goals ook vanzelf.
denk ik ook...maar die spelers hebben we niet,en die we hebben komen niet in de buurt van streek of Lilipaly...dus word het een kick and rush voetbal denk ik.

hobbes

Citaat van: Jandehulk op juni 02, 2018, 07:26:07
snelle combinaties voorin ?... Hadden we die dit jaar dan ook ?    Ik wil goals zien,hoe dat boeit me niet .platje maakt overal zijn doelpunten.

Zal je zien, niet bij Cambuur :_schater

Bankzitter

Haha, typisch Cambuur, zoals met Michel van Oostrum.