Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: speculeter op augustus 15, 2017, 09:08:51
Denk inderdaad niet dat ons stadion vaak vol zal zitten.
Zat vaak in afwachting wat voor leuke nieuwe speler er ging komen.
JE mocht verwachten na verkoop en goede verdienstendat er wel een of twee toppers gingen komen.
Zeker na uitspraken als:we willen een spits die er staat en 20 goals maakt.
Ik heb een onbevredigend gevoel.
Maar blijf wel een echte supporter en ben er zeker weer bij Vrijdag
Het is net als Vd Belt aangeeft, de markt zit behoorlijk op slot.
Spitsen die er gegarandeerd meer dan 20 inschoppen zijn met ons budget niet te halen en willen daarbij ook allerlei clousules in hun contract waar wij niet beter van worden.
Beter eerst geen toppers dan paniek aankopen zoals voorheen.
En in ben er van overtuigd dat een selectie zonder aansprekende namen die voor elkaar wil werken, verder kan komen dan een selectie met "mannetjes" met maniertjes.
Als er een elftal staat wat wel spektakel maakt en dat  hoeft niet altijd met hoogstaand voetbal, worden de tribunes echt wel weer gevuld.

Jandehulk


PePe

Citaat van: picoberghuis op augustus 15, 2017, 09:45:18
We kunnen voor al het geld was in kas zit wel 9 'Stansen' halen.

Maar "Van den Belt, zit op zijn geld".

Op je geld zitten daar ik niks mis mee, maar je moet wel een redelijk elftal hebben!!
Anders gaan we snel weer terug naar 3500 toeschouwers.

Jandehulk

Citaat van: picoberghuis op augustus 15, 2017, 09:45:18
We kunnen voor al het geld was in kas zit wel 9 'Stansen' halen.

Maar "Van den Belt, zit op zijn geld".
vind ik ook!... Wil vast voor dat geld een lekkere stoel met verwarming in het nieuwe stadion  :_schater

Jandehulk

Citaat van: PePe op augustus 15, 2017, 09:50:30
Op je geld zitten daar ik niks mis mee, maar je moet wel een redelijk elftal hebben!!
Anders gaan we snel weer terug naar 3500 toeschouwers.
op je geld passen is indd 1.... Maar leeg stadion is nog veel erger Ja

Bankzitter

vd Belt moet er even aan wennen dat er nu wel wat geld is om uit te geven. Dat wil zeggen risico nemen en dat zit mischien wat minder in zijn karakter.
Als je nu 2 aanvallers haalt waarvoor je veel betaald, kan er 1 mislukken en is dat geld foetsie. Zolang die andere maar wel slaagt, is er niks aan de hand, maar je moet wel durven.

Een "goedkope" oplossing als Rossi gaat je op den duur alleen maar geld kosten (zoals met Dammers voor Reijnen).

De Raaf

Opleiding (Prof) Voetbalscout in- en extern wordt UNIEK. Vergeet niet in te schrijven voor één van de Workshops.
VOL = VOL.

nikjeuh

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2017, 21:17:05
Whaha er is ook nog iemand die um wel wil :0=
Haha ja, ik heb 'm wel mooie dingen zien doen, steekpassjes, scoort redelijk voor een middenvelder. Volgens mij voor JL begrippen écht geen slechte voetballer...  8)
En ja, klein is-ie idd wel... maar goed, dat is bijv. Sneijder of Iniesta ook...

Cor

Citaat van: Jandehulk op augustus 15, 2017, 09:41:28
puur voor kun instelling, schilder en vd laan!... Vorig jaar streek,tissaoudi, lilliepaly, monteiro, schilder, hoefdraad meestal ook.
Start van vorig jaar deden alleen Monteiro en Hoefdraad mee. Alles wat je verder noemt kwam later of was niet fit.

Vlampiep

Citaat van: picoberghuis op augustus 15, 2017, 09:40:49
Haha

De enige die nog echt in deze categorie viel was Lilipaly .. het is nu een elftal vol grijze - vooral kleine - muizen
Je kunt ook overdrijven vindt ik.
Lilipaly was een goede speler, maar om nu te roepen dat ik daar alleen voor naar het stadion zou gaan, nee.
Een selectie die voor elkaar door het vuur gaat en strijd levert, is een publiekstrekker en daar zullen we het seizoen waarschijnlijk mee gaan doen.

wiekie1969

Met deze selectie doe je niet mee om de bovenste plaatsen. En dat is jammer, heel jammer. Bovendien kost het je toeschouwers. Ik hef mien verwachtingspatroon inmiddels bijgesteld, met playoffs bin ik tevreden. Dit wordt een tussenjaar.

Gasgeve

Wat moet je met Stans als je middenveld al overvol is?

SCCdrachten

Citaat van: wiekie1969 op augustus 15, 2017, 10:23:26
Met deze selectie doe je niet mee om de bovenste plaatsen. En dat is jammer, heel jammer. Bovendien kost het je toeschouwers. Ik hef mien verwachtingspatroon inmiddels bijgesteld, met playoffs bin ik tevreden. Dit wordt een tussenjaar.

Su kiek ik er ook tegenaan. Ook al komen er nog een paar versterkingen dan nog is het kwaad al geschied want wu mutte er gelijk staan.
Zonde zonde en onbegrijpelijk !!!

Vd belt stelt hier zwaar teleur..

sk13

Is die brogno niet wat voor ons? Kan zowel op de buitens als aanvallende middenvelder spelen. Leeft in onmin met pastoor contract nog voor jaar. Maar mag weg . Is 24 heeft de gehele voorbereiding mee gedaan en is dus wedstrijd fit.

zeewolde

Citaat van: SCCdrachten op augustus 15, 2017, 10:34:38
Su kiek ik er ook tegenaan. Ook al komen er nog een paar versterkingen dan nog is het kwaad al geschied want wu mutte er gelijk staan.
Zonde zonde en onbegrijpelijk !!!

Vd belt stelt hier zwaar teleur..
dit had ik ook niet verwacht, mede omdat je al sinds vertrek ogbeche geen superspits meer hebt.

Creativiteit laat je gaan en ook daar geen vervanging voor.
Bovendien waarom geen Narsingh op amateurbasis laten aansluiten en bij bepaald aantal wedstrijden automarisch een contract.

Een back up voor van Deelen moet toch te vinden zijn?

De smoes van wij moeten meer betalen hebben Emmen, DkV en Groningen ook geen last van. Lijkt me sterk dat een speler voor hetzelfde salaris liever bij Telstar of Oss speelt dan bij Cambuur.