Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Rossi heeft zeker kwaliteiten, maar is volgens mij niet zo balvast als Hemmen. (aanspeelpunt?)

Bankzitter

Dat geld van Lilipaly is onvoorzien en moet dan volgens mij gebruikt worden om te investeren. Met andere woorden: twee spelers extra halen waarvan je denkt dat ze straks meer geld waard zijn. Kallon is wel zo'n speler.

Daarnaast is er nog het "normale" budget" waar een topspits, linksbuiten en extra back van gehaald moeten worden zoals al in de planning zat.

justremco

Citaat van: richard op augustus 14, 2017, 23:34:55
Voor vertrek Lilipally werd er gezegd dat er een spits en iemand voor op de buiten bij moest......nu niet meer dus? Een spits en geen buiten....

Als we alleen nog een backje en een spits halen dan zijn we volgens mij ook gelijk van ons negatieve eigen vermogen af

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op augustus 14, 2017, 23:37:35
Die Rossi is alleen interessant als derde spits, maar je kunt hem 1 september ook nog wel vastleggen. Er moet toch nog wel wat beters te halen zijn als er inderdaad nog steeds flink budget over is.

De poen vd verkopen gaat in het nieuwe stadion. Dat idee krijg ik steeds meer. Tot nu toe hebben we alleen kwantiteit gehaald. En er worden steeds meer en meer smoesjes bedacht, nu is ineens de ligging een reden dat de spelers die ze willen hebben hier niet komen. Bullshit!!!!!

wiekie1969

De directie mut eens openheid van zaken geven ipv steeds met nieuwe smoesjes te komen. Die lui denken zeker dat we onnozel binne.

ruubmac

Citaat van: wiekie1969 op augustus 15, 2017, 07:31:54
De poen vd verkopen gaat in het nieuwe stadion. Dat idee krijg ik steeds meer. Tot nu toe hebben we alleen kwantiteit gehaald. En er worden steeds meer en meer smoesjes bedacht, nu is ineens de ligging een reden dat de spelers die ze willen hebben hier niet komen. Bullshit!!!!!

De ligging van Leeuwarden vind ik echt flauwekul! zie Groningen. Die spelen toch ook al jaren met een leuk team :? Weliswaar eredivisie maar toch..
Ben wel nieuwsgierig of Falkenburg echt ver is met Cambuur zoals wordt gezegd. Als ik de laatste berichten zo lees lijkt het er meer op dat Rossi komt en nog een rechtsback. That's it.

Lore

Citaat van: justremco op augustus 15, 2017, 00:14:58
Als we alleen nog een backje en een spits halen dan zijn we volgens mij ook gelijk van ons negatieve eigen vermogen af

Dat idee had ik ook en misschien vindt Cambuur dat wel een heerlijke gedachte vlak voor het nieuwe stadion.


Drumfather SCC

Citaat van: ruubmac op augustus 15, 2017, 08:32:03
De ligging van Leeuwarden vind ik echt flauwekul! zie Groningen. Die spelen toch ook al jaren met een leuk team :? Weliswaar eredivisie maar toch..
Ben wel nieuwsgierig of Falkenburg echt ver is met Cambuur zoals wordt gezegd. Als ik de laatste berichten zo lees lijkt het er meer op dat Rossi komt en nog een rechtsback. That's it.

Dát was dus de discussieloos goede spits *Sarcastische ongeloof modus UIT*
Hardie is dus ook al uit de picture/onhaalbaar?
Leeuwarden is voor Glasgow wel erg ver  8P

Valt me een beetje tegen allemaal maar zoals (ik dacht Delamere) al zei; Afbranden is makkelijk dus we moeten de nieuwelingen maar de kans en het vertrouwen geven want zonder dat komt er helemaal niks van de competitie. Laten we ze welkom voelen en wie weet wat er dan kan ontstaan! Maar een tikkeltje teleurgesteld? Ja!

Bankzitter

Het was nog slechter geweest als ze met testspelers als Jonata en met Boutzamar , Bakker en wat Jong Cambuur spelers waren doorgegaan. Ze zoeken het nu echt in spelers met doorgroeipotentie en dat is een risico. Daarbij, geen huurlingen (buiten 2e jaar Kip) en geen buitenlanders naast 2 verdwaalde Belgen. Op elke speler die doorbreekt gaan we aardig verdienen (al hebben we sommige gratis kunnen halen door doorverkooppercentages af te spreken). Het had nog erger gekund ... .

Middenveld en achterin komt het wel goed, maar voorin mist pure klasse. Dus geld steken in een spits ook al volgend jaar weer vertrokken (Scoort 'ie veel dan wordt 'ie weggekocht, faalt 'ie dan moeten we een nieuwe.)

Zoals iemand terecht opmerkte, als dit een tussenjaar wordt dan verlies je misschien wel duizend toeschouwers gemiddeld en dus ook weer veel geld.

speculeter

Denk inderdaad niet dat ons stadion vaak vol zal zitten.
Zat vaak in afwachting wat voor leuke nieuwe speler er ging komen.
JE mocht verwachten na verkoop en goede verdienstendat er wel een of twee toppers gingen komen.
Zeker na uitspraken als:we willen een spits die er staat en 20 goals maakt.
Ik heb een onbevredigend gevoel.
Maar blijf wel een echte supporter en ben er zeker weer bij Vrijdag

Jandehulk

    Ligging Leeuwarden is indd pure bullshit!... Ze willen wel naar Emmen toe,maar niet naar ons?.. We moeten niet denken dat we voor een appel en een ei een top spits heffe indd!.. Mut wel geld op de plank voor komme!... Rossi hef ik in sneek zien,niks beter dan barto vind ik

speculeter

Als je een spits kan vinden die je kampioen kan maken dan maar wat meer geld uitgeven.
Betaalt zich wel terug.

wagen306


Jandehulk

Citaat van: picoberghuis op augustus 15, 2017, 09:36:35
Noem mij eens 1 speler binnen de huidige selectie waarvoor een echte liefhebber naar het stadion komt?
puur voor kun instelling, schilder en vd laan!... Vorig jaar streek,tissaoudi, lilliepaly, monteiro, schilder, hoefdraad meestal ook.

Jandehulk

    Ik zou nog steeds die stans ophalen als ik vd belt was!