Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: speculeter op augustus 31, 2016, 11:07:07
Toe maar....nog een middenvelder.
Of houd dat toch in dat er nog wat vertrekt?


Lijkt me logisch dat er nog een middenvelder moet komen, met creativiteit.

isari71

Contract Antonia ontbonden bij Groningen. Optie?
Aut viam inveniam, aut faciam.

Tanjajeah

Citaat van: isari71 op augustus 31, 2016, 11:27:09
Contract Antonia ontbonden bij Groningen. Optie?

Lijkt me niet. Buitenspelers genoeg, prioriteiten liggen op andere posities.

hobbes

Citaat van: isari71 op augustus 31, 2016, 11:27:09
Contract Antonia ontbonden bij Groningen. Optie?

Niet een echte spits, ik heb liever dat ze daarvoor gaan

poelie-lwd

Ik gok (hoop) op Messaoud!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Gasgeve

Citaat van: poelie-lwd op augustus 31, 2016, 11:30:16
Ik gok (hoop) op Messaoud!
Dat zou een toptransfer zijn. Maar die kan toch makkelijk in de Eredivisie mee?

Bernardo

Mühren mag transfervrij weg bij AZ.... Buitenkans!!!!

Gasgeve

Citaat van: Bernardo op augustus 31, 2016, 11:34:52
Mühren mag transfervrij weg bij AZ.... Buitenkans!!!!
Wil hier niet heen. Gaat alleen JL spelen bij Volendam en anders naar het buitenland.

Oosttribune

Citaat van: poelie-lwd op augustus 31, 2016, 11:30:16
Ik gok (hoop) op Messaoud!

dan mogen we een maand niet zeiken op van der vegt....

poelie-lwd

Citaat van: Oosttribune op augustus 31, 2016, 11:38:19
dan mogen we een maand niet zeiken op van der vegt....

Komt uit de koker van Maas he  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Oetseuuh

Citaat van: Gasgeve op augustus 31, 2016, 11:35:55
Wil hier niet heen. Gaat alleen JL spelen bij Volendam en anders naar het buitenland.

En als we nou even creatief doen met tekengeld?  :insane Dan ook niet? Je bespaart nu immers de transfersom.  |:)

PePe

Henry aan het zweten, ik had het wel geweten!!

speculeter


Collingwood

Mühren zou de ultieme aanwinst zijn. Kan zowel in de spits als op de plek van Van de Streek spelen. Geen idee verder of het haalbaar/realistisch is, dus ik ga niet zeggen dat Van de Vegt hem MOET halen en anders GEFAALD heeft.
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer

Wie zegt dat Muhren wil beste mensen.

Daarnaast is een 10 prioriteit nummer 1 lijkt me. We hebben 2 spitsen. ( Helaas niet de juiste, maar dat is een ander probleem )