Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Laatste dagje ....
Ik verwacht nog een goalgetter.
Jullie??

okkele

niet.

0 vertrouwen in vdv.
ik ben bang dat dit het is al hoop ik op een keepersruil o.i.d.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

poelie-lwd

Citaat van: justremco op augustus 31, 2016, 08:27:28
Dat mag je dan idd wel verwachten ;)

Check! Dan rest ons niks anders dan te wachten en hope for the best..
Iedereen heeft recht op mijn mening.

666

Ik hoop niet dat sterkhouders op het laatst weg worden gehaald. Spelers als Peersman :thumbsup kunnen we gewoon niet missen.

Als het wel gebeurd dan zie ik het somber in voor een vervanger, HvdV zal dan wel met een soort van Dammers aankomen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: speculeter op augustus 31, 2016, 08:32:51
Laatste dagje ....
Ik verwacht nog een goalgetter.
Jullie??

Ik ben al blij als er niemand "ineens" vertrekt en er een paniekvervanger wordt gehaald!

Bernardo

Citaat van: Lore op augustus 31, 2016, 08:52:09
Ik ben al blij als er niemand "ineens" vertrekt en er een paniekvervanger wordt gehaald!

Wat mij betreft zijn er genoeg die ineens mogen vertrekken.  :proost

De Gast

Citaat van: 666 op augustus 31, 2016, 08:51:56
Ik hoop niet dat sterkhouders op het laatst weg worden gehaald. Spelers als Peersman :thumbsup kunnen we gewoon niet missen.

Als het wel gebeurd dan zie ik het somber in voor een vervanger, HvdV zal dan wel met een soort van Dammers aankomen.

Welke sterkhouders? :?

Toko houden. Rest zal ik niet missen.

Bernardo

Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2016, 14:20:23
Barto naar Excelsior laten gaan, en een serieuze concurrent voor Hemmen terug halen... Ik teken er voor!

Excelsior haalt v. Duinen. Jammer.

speculeter

Gyasi ook niet natuurlijk.

Er loopt trouwens nog iemand rond die weg mag.



Nummer 24 van Groningen :_schater

Oosttribune

Er moet scorend vermogen bij vandaag... sterkte Henri en ik hoop dat je ons verrast

Unify

Cambuur heeft interesse in Mathias Gehrt?

justremco

Citaat van: Unify op augustus 31, 2016, 10:56:51
Cambuur heeft interesse in Mathias Gehrt?

Veel te vaak geblesseerd

speculeter

Toe maar....nog een middenvelder.
Of houd dat toch in dat er nog wat vertrekt?

Gasgeve

Hopelijk vertrekt Monteiro voor een mooi bedrag, zou voor ons een super transfer zijn.
Alleen snap ik niet dat ze nog steeds zoeken naar een nummer 10, want die hebben we al in de selectie (Gouriye). Schilder en Bakker daarachter. Hoefdraad, Gyasi op de vleugel. Hemmen in vorm of een nieuwe spits en je bent zomaar kampioen.  :ams

SCC

Citaat van: Unify op augustus 31, 2016, 10:56:51
Cambuur heeft interesse in Mathias Gehrt?
Blessuregevoelig, maar o, o, wat een topper! Die zie ik als liefhebber wel graag hier ballen.