Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: sunderland op augustus 22, 2016, 22:49:11
en ik.

ik oek,,3000 man die schreeuwe om barto en dan 20 min onzichtbaar zijn och och

speculeter

Citaat van: denistel op augustus 23, 2016, 10:22:40
wie mut het dan weze besten binne niet haalbaar of al weg
ik zal mijn informant eens even vragen....

ruubmac

Citaat van: denistel op augustus 23, 2016, 10:19:01
meen je het echt,,kijk eens naar zijn aannames en hoe hij loopt hij weet soms totaal niet
wat ie doet.dat ie er af en toe 1 inschiet is mooi maar voetballend vind ik em zeker niet
bij de top horen.

Hoe hij speelt kan echt niet meer. Hij had er de 2e helft ook echt wel uit gemoeten! Maar meneer Maas wist niet dat je 3x mocht wisselen :(

denistel

nou idd hadden we nog 2x moeten wisselen.

heb trouwens nu over de meeste spelers als veel meningen gehoord
verschild per supporter ook nog heel erg over wie ze goed of slecht vonden.

Collingwood

Faik komt in ieder geval niet, die gaat naar de Italiaanse Serie B.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

nou waar blijft die nieweling of is ie afkeurd :_schater

poelie-lwd

Citaat van: denistel op augustus 23, 2016, 10:23:25
ik oek,,3000 man die schreeuwe om barto en dan 20 min onzichtbaar zijn och och

Ik vond het een grote schande!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

maikcambuur

Citaat van: poelie-lwd op augustus 23, 2016, 12:13:44
Ik vond het een grote schande!

Sws eigen spelers uitjouen vind ik not done! Tenzij die het er echt naar gemaakt heeft. Hemmen verdient wel meer krediet bij de aanhang. Men is blijkbaar alweer vergeten dat Hemmen clubtopscoorder was in het seizoen dat we kampioen werden.

maikcambuur

Citaat van: denistel op augustus 23, 2016, 12:03:14
nou idd hadden we nog 2x moeten wisselen.

heb trouwens nu over de meeste spelers als veel meningen gehoord
verschild per supporter ook nog heel erg over wie ze goed of slecht vonden.

Steekt niet 1 speler met kop en schouders boven uit. Dan krijg je die verdeeldheid.

OuweSkeve

Citaat van: maikcambuur op augustus 23, 2016, 12:20:17
Sws eigen spelers uitjouen vind ik not done! Tenzij die het er echt naar gemaakt heeft. Hemmen verdient wel meer krediet bij de aanhang. Men is blijkbaar alweer vergeten dat Hemmen clubtopscoorder was in het seizoen dat we kampioen werden.

Hetzelfde voor Barto. Ook het eerste jaar eredivisie beiden heren van grote waarde. Bij Hemmen heb ik het gevoel dat als hij 1 scoort, het daarna los gaat.

zeewolde


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

michello

Eerst Maduro aan de beurt.. :devil

maikcambuur

Ik hoop nog steeds dat vd laan hier naar toe gaat.

Unify

Citaat van: maikcambuur op augustus 23, 2016, 13:29:32
Ik hoop nog steeds dat vd laan hier naar toe gaat.

Die gaat niet komen!