Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2016, 22:20:46
Morgen medische keuring nieuwe 10!

Weet je wie? En mogen we ook dat spelletje "wie is het?" doen? Ik begin maar vast: Heeft hij een bril?
In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Citaat van: Bascambuur op augustus 22, 2016, 22:28:07
Als het maar niet Fludderus wordt.

Ik zie in Fludderus geen '10' eerlijk gezegd
In Henk en Sandor we trust

Bascambuur

Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2016, 22:29:02
Ik zie in Fludderus geen '10' eerlijk gezegd
Nee ik ook niet, daarom hoop ik dat het een ander is.  ;)

zeewolde

Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2016, 22:20:46
Morgen medische keuring nieuwe 10!
gezien je uitroepteken ook een echte versterking?

zeewolde

Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2016, 22:28:39
Weet je wie? En mogen we ook dat spelletje "wie is het?" doen? Ik begin maar vast: Heeft hij een bril?
:_schater vraag 2, komt hij van FC Groningen?

Bolle

Citaat van: Destroyer op augustus 22, 2016, 22:16:57
HAAL GVD EEN NIEUWE SPITS. Leg maar dikke 2 ton neer voor 20 doelpunten. Dit kan gewoon echt niet. Td snappen jullie dat dan niet?

Je spits, die nog steeds krediet verdient, uitjoelen bij n wissel. Dát kan echt niet... :(

moodygrunn

Citaat van: Bolle op augustus 22, 2016, 22:35:47
Je spits, die nog steeds krediet verdient, uitjoelen bij n wissel. Dát kan echt niet... :(
_O_
In Henk en Sandor we trust

666

Citaat van: Bolle op augustus 22, 2016, 22:35:47
Je spits, die nog steeds krediet verdient, uitjoelen bij n wissel. Dát kan echt niet... :(

Nee dat kan ook niet, maar een spits die er 20 inschiet hebben we wel nodig. Wat er nu in de spits gebeurd kan toch ook niet.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Oebieman

Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2016, 22:28:39
Weet je wie? En mogen we ook dat spelletje "wie is het?" doen? Ik begin maar vast: Heeft hij een bril?

Zal Rai Vloet vast weer gepresenteerd worden op huurbasis...

Bolle

Citaat van: 666 op augustus 22, 2016, 22:38:50
Nee dat kan ook niet, maar een spits die er 20 inschiet hebben we wel nodig. Wat er nu in de spits gebeurd kan toch ook niet.

Klopt. Helaas heeft onze Hemmen zijn oude niveau nog niet gehaald. Een type Ars durfde men ivm salaris niet aan...

AL

Citaat van: Bolle op augustus 22, 2016, 22:35:47
Je spits, die nog steeds krediet verdient, uitjoelen bij n wissel. Dát kan echt niet... :(

Uitjoelen gaat wat te ver. Slecht spelen kan, maar zijn houding wekt gewoon ergernis op

Noordcambuur

Citaat van: Bolle op augustus 22, 2016, 22:35:47
Je spits, die nog steeds krediet verdient, uitjoelen bij n wissel. Dát kan echt niet... :(
Bolle is de enige supporter die nog gelooft in Hemmen :y

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 22:46:50
Bolle is de enige supporter die nog gelooft in Hemmen :y

Onzin. Juichen bij een wissel doe je gewoon niet.

moodygrunn

Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 22:46:50
Bolle is de enige supporter die nog gelooft in Hemmen :y
Daar gaat het helemaal niet om. Hij speelt in het geel-blauw, daarom verdient hij krediet. Spelers uitjouwen is prima, zolang ze maar van de tegenstander zijn. Hij weet zelf echt wel dat het nog niet naar wens gaat, getuige de gele kaart. Hemmen in vorm pakt dit soort kaarten niet. Als je je eigen spelers wilt uitfluiten, ga je toch lekker naar Ajax ofzo?
In Henk en Sandor we trust

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 22:46:50
Bolle is de enige supporter die nog gelooft in Hemmen :y
en ik.