Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

AL

Bosz, N'Toko en Steenvoorden zijn prima verdedigers.
Gaan we niet met een linkspoot spelen centraal achterin?

Utekleitrokken

Citaat van: 666 op juni 21, 2016, 18:44:56
Het paadje naar Manchester moet wel warm blijven.

Laten we dan maar hopen dat daar die aanvallers vandaan komen.

666

Citaat van: Utekleitrokken op juni 21, 2016, 19:00:59
Laten we dan maar hopen dat daar die aanvallers vandaan komen.

Dat hoop ik ook... Loopt vast wel wat voor ons rond.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Citaat van: hobbes op juni 21, 2016, 17:54:41
Ben benieuwd
 
@GerardBos   
AD-collega @sander_dvries noemde de naam al, er is nu een update: N'Toko wordt morgen gepresenteerd. En: Cambuur bezig met twee aanvallers.

N'Toko is natuurlijk een geweldige aanwinst! Benieuwd of we ook snel wat over die twee aanvallers horen. Hopelijk zit Korte daar ook bij.
Kalmte alleen kan u redden.

Montana

Milan Vissie, middenvelder, ook naar Cambuur. Afkomsting van Jong Ajax.

Collingwood

Citaat van: Montana op juni 21, 2016, 19:03:14
Milan Vissie, middenvelder, ook naar Cambuur. Afkomsting van Jong Ajax.

Voor het eerste of de beloften?
Kalmte alleen kan u redden.

Geelblauwstiens

Citaat van: Collingwood op juni 21, 2016, 19:07:32
Voor het eerste of de beloften?
Allemaal wat vaag bekend gemaakt, denk beloften

De Gast

Tweede seizoenshelft afgelopen jaar hadden we ook een prima achterhoede. Alleen jammer dat het voorin en op de midden zo bagger was. Voor credits is het dan ook imo veel en veelste vroeg. Het is een beginnetje.

zeewolde

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 21, 2016, 19:08:30
Allemaal wat vaag bekend gemaakt, denk beloften
lijkt me ook gezien zijn prestaties bij jong ajax en zijn positie( verdedigende middenvelder)

zeewolde

Citaat van: De Gast op juni 21, 2016, 19:08:38
Tweede seizoenshelft afgelopen jaar hadden we ook een prima achterhoede. Alleen jammer dat het voorin en op de midden zo bagger was. Voor credits is het dan ook imo veel en veelste vroeg. Het is een beginnetje.
verdediging en middenveld aardig op orde nu.

polderrob

worden we al wat positiever, of is het nog steeds azijnzeiken?

DK

Citaat van: polderrob op juni 21, 2016, 19:11:43
worden we al wat positiever, of is het nog steeds azijnzeiken?

och heden, HVDV/RM heeft ook een account aangemaakt??  :proost

Geelblauwstiens

Citaat van: polderrob op juni 21, 2016, 19:11:43
worden we al wat positiever, of is het nog steeds azijnzeiken?
Beste Henry en Rob,
Als ik de Gast hierboven lees dan moet ik je teleurstellen.
Die blijft hangen in z'n eigen teleurstelling.
Verder is het hier volgens mij aardig opgeklaard.

polderrob

je hebt gelijk. Gelukkig wentelen alleen onnozelen zich in hun eigen waanbeelden!

Collingwood

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 21, 2016, 19:08:30
Allemaal wat vaag bekend gemaakt, denk beloften

Denk het ook, anders zou Cambuur het wel op de site en twitter aankondigen.
Kalmte alleen kan u redden.