Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

polderrob

misschien kunnen we DK uitbreiden met DKV!!!!!

Bankzitter

Citaat van: Montana op juni 21, 2016, 19:03:14
Milan Vissie, middenvelder, ook naar Cambuur. Afkomsting van Jong Ajax.


De Keizer-connectie. Deze zal wel voor JC zijn (21 jaar en 4 keer in de JL gespeeld)

Dokkumer

Citaat van: polderrob op juni 21, 2016, 19:26:08
misschien kunnen we DK uitbreiden met DKV!!!!!
Nou Rob ingepolderde Maas... Ik moet je toch een voorzichtig duimpje geven met de eerste aankopen. Nu kijken hoe het in aanvallend opzicht gaat.

sunderland

Meer dan 1,1 miljoen x gelezen dit topic.  |:)

wiekie1969

Dit binne prima aanwinsten. Hulde!

wiekie1969

Cas Peters wordt genoemd als 1 vd aanvallers.

PePe

Waar gaat van der Laan het komende seizoen ballen? (is er al wat bekend?)

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2016, 18:55:40
Verdomme poelie. Ik zei vanmiddag exact hetzelfde tegen mijn zwager (geel-blauw dokkum) :_schater
En ja, ook dat het waarschijnlijk ook uit jouw mond zou komen...

Het geheugen is nog prima  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

wiekie1969

Drama Peersman kan wel verhuurd worden. Genoeg verdedigers nu.

Collingwood

Citaat van: wiekie1969 op juni 21, 2016, 20:09:12
Drama Peersman kan wel verhuurd worden. Genoeg verdedigers nu.

Nog steeds de enige die linksback kan spelen.
Kalmte alleen kan u redden.

sccambuurlwdd

Citaat van: wiekie1969 op juni 21, 2016, 20:02:40
Cas Peters wordt genoemd als 1 vd aanvallers.

Door? Als dat waar is, dan slaan we een grote slag. Zeker ten aanzien van De Graafschap.

666

Citaat van: Collingwood op juni 21, 2016, 20:11:54
Nog steeds de enige die linksback kan spelen.

Maar daar zetten we hem niet neer  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Begin zowaar weer beetje enthousiast te worden
Lang geleden.

PePe

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 21, 2016, 20:14:45
Door? Als dat waar is, dan slaan we een grote slag. Zeker ten aanzien van De Graafschap.

De Graafschap - Cas Peters is transfervrij op te halen. De aanvaller mag De Graafschap deze zomer verlaten vanwege een clausule in zijn contract. Door de degradatie van De Graafschap naar de Jupiler League is deze clausule nu geactiveerd.

Bankzitter

Money talks. Goede salarissen voor sleutelposities. Met Peeters heb je je veelscorende spits. Dan staat de basis er wel.