Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

isari71

Aut viam inveniam, aut faciam.

sunderland

Ik zei ook steeds dat we tanane moesten halen maar poelie vond dat niks

moodygrunn

Citaat van: sunderland op december 22, 2015, 15:51:50
Ik zei ook steeds dat we tanane moesten halen maar poelie vond dat niks
Daar was toch ook heel veel voor te zeggen? Tannane is bij elke club weggestuurd vanwege wangedrag. Dat Heracles/Stegeman/Smit dit hebben weten aan te pakken kun je hooguit als een les beschouwen voor de rest van de BVO's. Dat spelers met een 'kras of deuk' ook kunnen veranderen.   
In Henk en Sandor we trust

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op december 22, 2015, 15:51:50
Ik zei ook steeds dat we tanane moesten halen maar poelie vond dat niks

Tuurlijk jong   :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op december 22, 2015, 15:51:50
Ik zei ook steeds dat we tanane moesten halen maar poelie vond dat niks

Mooi dat Poelie zo veel invloed heeft  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 22, 2015, 16:56:54
Mooi dat Poelie zo veel invloed heeft  _O_ _O_

En wij maar denken dat Vd Vegt het transferbeleid bepaalt  ;)
In Henk en Sandor we trust

poelie-lwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 22, 2015, 16:56:54
Mooi dat Poelie zo veel invloed heeft  _O_ _O_

Wast maar geen leugen  :_schater

On topic: als ze Heerings laten gaan kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat men een vervanger heeft. Wuytens wellicht?

Iedereen heeft recht op mijn mening.

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op december 22, 2015, 17:04:50
Wast maar geen leugen  :_schater

On topic: als ze Heerings laten gaan kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat men een vervanger heeft. Wuytens wellicht?

Is dat niet lood om oud ijzer?
In Henk en Sandor we trust

poelie-lwd

Citaat van: moodygrunn op december 22, 2015, 17:08:10
Is dat niet lood om oud ijzer?

Je denkt dat ze gelijkwaardig zijn? Dat lijkt me niet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op december 22, 2015, 17:27:58
Je denkt dat ze gelijkwaardig zijn? Dat lijkt me niet.

Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n goed beeld van Wuytens, wat is hij; een typische mandekker of meer een type Reijnen? Z'n 200+ wedstrijden eredivisie spreken wel in zijn voordeel trouwens (tov Heerings)
In Henk en Sandor we trust

Harry L.

Citaat van: poelie-lwd op december 21, 2015, 23:21:07
Die heeft net bijgetekend  :O En hoe kom je aan die 130 k?

Die 130K. komt bij mij weg. Dat hoorde ik ca. een maand geleden van een niet nader te noemen sponsor. Dit kan inmiddels veranderd zijn, maar op dat moment was dat het te besteden bedrag.

Harry L.

Citaat van: isari71 op december 22, 2015, 15:41:09
Er komt wat salarisruimte als Heerings weg is.
http://www.vi.nl/nieuws/heerings-staat-alweer-voor-vertrek-bij-sc-cambuur.htm

Die raak je niet kwijt, zeker in de eredivisie niet. Zal wel mooi op het bankje blijven zitten om zijn salaris te blijven innen.

AL

Citaat van: moodygrunn op december 22, 2015, 17:49:04
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n goed beeld van Wuytens, wat is hij; een typische mandekker of meer een type Reijnen? Z'n 200+ wedstrijden eredivisie spreken wel in zijn voordeel trouwens (tov Heerings)

De Wuytens van de Utrecht tijd:

Rustpunt, voetballer en leider. Dus type Reijnen.
Nadeel: behoorlijk traag, veel blessureleed laatste tijd en links (terwijl we rechts centraal versterking nodig hebben).


John Hiatt

Citaat van: Harry L. op december 22, 2015, 18:01:49
Die 130K. komt bij mij weg. Dat hoorde ik ca. een maand geleden van een niet nader te noemen sponsor. Dit kan inmiddels veranderd zijn, maar op dat moment was dat het te besteden bedrag.

En sponsors zouden op de hoogte zijn van het te besteden bedrag?