Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Collingwood op december 21, 2015, 18:52:02
Iemand op het forum zei dat er 130.000 euro beschikbaar is. Dat is inderdaad genoeg voor twee spelers, maar dan moet er wel gehuurd worden. Natuurlijk ga ik er dan ook vanuit dat het bedrag klopt, of dat echt waar is weet ik niet.

Het meeste wat hier beweerd wordt is van horen zeggen. Ik denk dat het je mee gaat vallen.

Collingwood

Citaat van: Cor op december 21, 2015, 22:22:18
Het meeste wat hier beweerd wordt is van horen zeggen. Ik denk dat het je mee gaat vallen.

Dat zou mooi zijn! Volgens Van de Vegt zijn er in ieder geval al 'lijntjes gelegd' met spelers, en worden die idealiter voor het trainingskamp binnen gehaald. Ben benieuwd, worden weer een paar leuke weken.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op december 21, 2015, 22:25:28
Dat zou mooi zijn! Volgens Van de Vegt zijn er in ieder geval al 'lijntjes gelegd' met spelers, en worden die idealiter voor het trainingskamp binnen gehaald. Ben benieuwd, worden weer een paar leuke weken.
die lijntjes had hij al moeten hebben na vertrek Reijnen. Inmiddels zijn we 4 maanden verder en moet hij dus laten zien of hij echt een goede vervanger weet te halen

sunderland

Citaat van: Collingwood op december 21, 2015, 18:52:02
Iemand op het forum zei dat er 130.000 euro beschikbaar is. Dat is inderdaad genoeg voor twee spelers, maar dan moet er wel gehuurd worden. Natuurlijk ga ik er dan ook vanuit dat het bedrag klopt, of dat echt waar is weet ik niet.
hou toch op. Voor 130 k kun je alleen2 prutsers huren. Maar mocht mr B vertrekken zou ik de spits van sparta proberen te halen

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op december 21, 2015, 23:11:03
hou toch op. Voor 130 k kun je alleen2 prutsers huren. Maar mocht mr B vertrekken zou ik de spits van sparta proberen te halen

Die heeft net bijgetekend  :O En hoe kom je aan die 130 k?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op december 21, 2015, 23:21:07
Die heeft net bijgetekend  :O En hoe kom je aan die 130 k?
jammer. Ik kom daar niet mee

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op december 21, 2015, 23:43:41
jammer. Ik kom daar niet mee

Jawel want je pleurt het hier neer en schept daarmee verwarring.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

pvanbuijtene

Citaat van: sunderland op december 21, 2015, 23:11:03
hou toch op. Voor 130 k kun je alleen2 prutsers huren. Maar mocht mr B vertrekken zou ik de spits van sparta proberen te halen

voor 130k in een half jaar, oftewel 65000 voor 1 speler in half jaar heb je echt niet persee een prutser..

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op december 22, 2015, 07:14:45
Jawel want je pleurt het hier neer en schept daarmee verwarring.
Volgens mij kwam sunderland er niet mee. Het getal wordt hier al een tijdje genoemd en hij ging daar gisteravond op door nadat het wéér genoemd werd.

Maar niet getreurd, volgens dimc is er nog wat meer mogelijk..

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op december 08, 2015, 13:57:51
kunnen nog steeds op 13 komen toch?
Ik moet deze toch even terughalen  _O_ _O_

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op december 22, 2015, 09:03:43
Volgens mij kwam sunderland er niet mee. Het getal wordt hier al een tijdje genoemd en hij ging daar gisteravond op door nadat het wéér genoemd werd.

Maar niet getreurd, volgens dimc is er nog wat meer mogelijk..

Ik kwam er gisteren inderdaad mee, maar heb het ook niet zelf bedacht. Bedrag is hier een paar weken geleden genoemd. Weet niet meer precies door wie, en kan het zo snel niet terugvinden.

Overigens kun je voor 130.000 volgens mij best twee aardige spelers huren. Maar goed, wellicht dat het bedrag helemaal niet klopt.
Kalmte alleen kan u redden.

oostside

Als we de komende weken geen blessurepech hebben bijv. te Portugal mag er van mij ook wel 1 speler gehuurd worden. Liever 1 aanwinst voor die 130k dan 2 prutsers erbij voor 65k het stuk.

Mits er niemand vertrekt natuurlijk, maar dat vertrek zorgt ook voor extra financiële middelen.

ps. Bytyqi is ook weer terug op het veld bij Man C, onder 21. Het was geen Rusnak maar vond hem zeker in de beker tegen Zwolle vorig jaar vergelijkbaar opereren zoals Monteiro het z'n eerste wedstrijden in het eerste bij Cambuur deed.

Oke het middenveld is goed bezet, maar als deze jongen wil en voor een zacht prijsje te huren is zou ik er direct een optie tot koop voor volgende jaar bij doen.

Collingwood

Citaat van: oostside op december 22, 2015, 09:43:07
Als we de komende weken geen blessurepech hebben bijv. te Portugal mag er van mij ook wel 1 speler gehuurd worden. Liever 1 aanwinst voor die 130k dan 2 prutsers erbij voor 65k het stuk.

Mits er niemand vertrekt natuurlijk, maar dat vertrek zorgt ook voor extra financiële middelen.

ps. Bytyqi is ook weer terug op het veld bij Man C, onder 21. Het was geen Rusnak maar vond hem zeker in de beker tegen Zwolle vorig jaar vergelijkbaar opereren zoals Monteiro het z'n eerste wedstrijden in het eerste bij Cambuur deed.

Oke het middenveld is goed bezet, maar als deze jongen wil en voor een zacht prijsje te huren is zou ik er direct een optie tot koop voor volgende jaar bij doen.

Heb ook al eens aan Bytyqi gedacht. Kan waarschijnlijk goedkoop gehuurd worden. Ik zou hem dan niet als middenvelder zien, maar als concurrent voor Houtkoop. Ook omdat Houtkoop in feite de enige linksbuiten is die we momenteel hebben.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op december 22, 2015, 09:56:03
Heb ook al eens aan Bytyqi gedacht. Kan waarschijnlijk goedkoop gehuurd worden. Ik zou hem dan niet als middenvelder zien, maar als concurrent voor Houtkoop. Ook omdat Houtkoop in feite de enige linksbuiten is die we momenteel hebben.
Hoefdraad vergeten?

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op december 22, 2015, 10:17:07
Hoefdraad vergeten?
Dat is toch een rechtsbuiten? Of ben ik nou gek? (Ben ik wel, maar dat terzijde)