Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - SC Cambuur [15-4-24]

Gestart door Inferno-058, april 06, 2024, 13:02:05

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

En door: de altijd moeilijke uitwedstrijd op de Toekomst...

nee,wel?


Specuveter


Huizen


Inferno-058


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Tom


Grijskijkert

Vermoedelijke opstelling; Van Osch, Ottesen, Smand, Tol, Bergsma, Sylla, Kaam, de Jong, Balk, Uldrikis, Smit.
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

helaas geen narty dus,,,middenveld met v kaam en de jong werkt
gewoon niet maar we gaan weer van het beste uit.

Inferno-058


Bankzitter

Ik snap niet dat we vasthouden aan spelers van wie al weet dat ze het niet gaan brengen. En dan in de rust weer moeten corrigeren.

Huizen


zeewolde

Citaat van: Bussum op april 13, 2024, 23:01:09
Allerlaatste kans?
volgens velen was dat 6 weken geleden al verspeeld.
Zullen ook degenen zijn die dat na een volgende nederlaag weer roepen.

denistel

Citaat van: Bussum op april 13, 2024, 23:01:09
Allerlaatste kans?

met 4 pt achter de 8e plaats kun je dat wel zeggen ja met ook nog grun en roda
uit en dord thuis.

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op april 13, 2024, 13:15:07
Vermoedelijke opstelling; Van Osch, Ottesen, Smand, Tol, Bergsma, Sylla, Kaam, de Jong, Balk, Uldrikis, Smit.
Dan weten we nu al dat we overlopen worden op het middenveld.