Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - SC Cambuur [15-4-24]

Gestart door Inferno-058, april 06, 2024, 13:02:05

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Ik verwacht dat we worden weggespeeld. Nu Ajax 1 wint geeft dat de hele club weer vertrouwen. Forbes Rijkhof en fitzjim kunnen goed ballen

papier

Citaat van: sunderland op april 14, 2024, 18:56:00
Ik verwacht dat we worden weggespeeld. Nu Ajax 1 wint geeft dat de hele club weer vertrouwen. Forbes Rijkhof en fitzjim kunnen goed ballen

Plausibel

nee,wel?

ik ga van niks uit dan kan het alleen maar meevallen we gaan het beleven

Specuveter

Benieuwd met welk elftal "jong" Ajax aan gaat treden.

ChantiSCC

Citaat van: Specuveter op april 15, 2024, 18:52:41
Benieuwd met welk elftal "jong" Ajax aan gaat treden.

Is al bekend, Gaaei, Martha, Rijkhoff, Forbs.. ze spelen allemaal  :_schater

ChantiSCC

Citaat van: ChantiSCC op april 15, 2024, 18:59:23
Is al bekend, Gaaei, Martha, Rijkhoff, Forbs.. ze spelen allemaal  :_schater

Gooijer,  Fitz-Jim..teruggehaald van Excelsior om bij jong te spelen. Die club is echt kieriewierie.

Inferno-058

Geen excuses, goed elftal of niet. Den Bosch heeft hier ook van gewonnen en op welke plaats staan zij in de competitie?

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op april 15, 2024, 19:08:37
Geen excuses, goed elftal of niet. Den Bosch heeft hier ook van gewonnen en op welke plaats staan zij in de competitie?
zo zit dat gvd pak ze aan ?

michello

Zou graag positief zijn maar we krijgen denk ik gewoon weer op de kloten.
Ze mogen me verbazen.

denistel

opstelling van hun gaat nergens over maar je moet het zelf doen.

ChantiSCC

Domme overtreding Tol.. die kerel kon geen kant meer op man..

wiekie1969

Cambuur onwaardig dit. Waar kieke we nu naar. Naar helemaal niks. Godsamme wat is dit verschrikkelijk slecht.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op april 15, 2024, 20:36:34
Cambuur onwaardig dit. Waar kieke we nu naar. Naar helemaal niks. Godsamme wat is dit verschrikkelijk slecht.

Logisch. Storm en plensbuien... Dat komt een normaal goed voetballende ploeg als ons niet ten goede  :D
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op april 15, 2024, 20:36:34
Cambuur onwaardig dit. Waar kieke we nu naar. Naar helemaal niks. Godsamme wat is dit verschrikkelijk slecht.
Ik weet niet wat jij hebt gegeten, maar ik zie een leuke op en neer gaande wedstrijd van 1 miljoen tegen 25 miljoen.
Un bitsje realiteit zou dei niet misstaan Wiekie.

wiekie1969

Ut wut met de week slechter. Wat een nachtkaars dit juh.  Zit nul passie in dat hele elftal.  Uutstraling nul.