Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: richard op mei 25, 2013, 11:10:31
Ben wel klaar met sommigen hier op het forum en het is beter voor mijn gemoedsrust om me niet te irriteren o ja zoals het nu staat ligt het veld er pas de laatste week voor begin competitie in maar ja met al die kenners hier......... w:)
Waarom zo laat Richard,vakantie periode? Dan hebben ze weinig tijd om te wennen aan het "veld"..
IN HENK WE TRUST!!!

richard

Citaat van: Dokkumer op mei 25, 2013, 11:20:28
Eh juh dat veld leit er maandag al in :devil

Het veld komt er dus pas waarschijnlijk na de open dag in? Dat is dan weer jammer. Naja, het zij zo.

Nee dan zijn de voorbereidingen al begonnen, afgraven egaliseren enz enz

Lwdscc

Op de twitter van Cambuur is een foto te zien waar trekkers klaar staan om het gras er nu al uit te trekken?
We krijgen net als VVV kunstgras van FieldTurf Benelux BV!? '' Dit is een ervaren en gerenommeerde partij die al op 7.000 plaatsen wereldwijd hun kunstgras heeft geplaatst, waaronder de trainingsaccommodaties van FC Barcelona en Ajax.''

denistel

ze gaan het frezen als ik het goed begrepen heb,idd een bedrijf dat bij vele clubs al velden heeft gelegd.

Chipke



Ligt ook in de Arena vlakbij de dugouts, precies hetzelfde kunstgras.

pvanbuijtene

Citaat van: denistel op juni 04, 2013, 12:20:29
ze gaan het frezen als ik het goed begrepen heb,idd een bedrijf dat bij vele clubs al velden heeft gelegd.
positief is dan wel dat je alles kan doen in het stadion... trainingen etc.. begreep dat jeugdwedstrijden ook allemaal in gespeeld worden..
Wel jammer dat t financieel gezien zo moet...

Goudvinger

Citaat van: pvanbuijtene op juni 04, 2013, 12:26:08
positief is dan wel dat je alles kan doen in het stadion... trainingen etc.. begreep dat jeugdwedstrijden ook allemaal in gespeeld worden..
Wel jammer dat t financieel gezien zo moet...

Met slechts twee jeugdelftallen in de Leeuwarder tak van de gezamenlijke opleiding lijkt het mij zeker mogelijk om die twee wedstrijden overdag kwijt te kunnen in het stadion.

pvanbuijtene

Citaat van: Goudvinger op juni 04, 2013, 12:31:30
Met slechts twee jeugdelftallen in de Leeuwarder tak van de gezamenlijke opleiding lijkt het mij zeker mogelijk om die twee wedstrijden overdag kwijt te kunnen in het stadion.
zonder dat het veld verpest wordt  |:)

Clint

LEEUWARDEN – In het Cambuurstadion is vandaag begonnen met de aanleg van het nieuwe kunstgrasveld.

Uiterlijk 19 juli kan er op gevoetbald worden. Het veld van het bedrijf FieldTurf, wereldwijd de grootste producent van kunstgras, bespaart Cambuur  jaarlijks tienduizenden euro's.

In de eredivisie zijn de clubs namelijk verplicht – in het geval van gewoon gras – veldverwarming aan te leggen. Dat kost per jaar 50.000 tot 80.000 euro.

Het is niet de bedoeling dat het veld ook door jeugdteams wordt gebruikt. ,,Maar in bijzondere gevallen", zei commercieel manager Ard de Graaf zojuist tijdens een persconferentie in het stadion, ,,kan een uitzondering worden gemaakt."



666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Nightmarelwd

Citaat van: 666 op juni 04, 2013, 15:47:41
Als je verder klikt zie je fantastische natuur, dank je Nightmarelwd, ik was wat stresserig van alle transferperikelen maar ben nu weer helemaal ZEN..!  :thumbsup

Echte natuur ipv kunst (gras)

MI-Sider for Life

stefan15

Citaat van: Nightmarelwd op juni 04, 2013, 16:01:51
Echte natuur ipv kunst (gras)
Ik had andere natuur verwacht :)

denistel

Citaat van: Goudvinger op juni 04, 2013, 12:31:30
Met slechts twee jeugdelftallen in de Leeuwarder tak van de gezamenlijke opleiding lijkt het mij zeker mogelijk om die twee wedstrijden overdag kwijt te kunnen in het stadion.

mut zeker kenne maar hoorde dat ze oek gewoon wedstrijden op het kalverdijkje blijven spelen. trainen ken wel maar dan moet je we elke dag tot 18.00
uur mensen int stadion hebben.

kgscc

Toen er de vorige keer kunstgras lag hebben amateurclubs daar nog wel eens op gespeeld. Was altijd wel mooi, een wedstrijd in een echt stadion en Cambuur zal er vast nog wel wat mee verdiend hebben.