Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

Kunstgras

Verder trek je de lijn goed door. Weer een flink irritante reactie.. :X

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op mei 22, 2013, 17:35:59
Beter dat jij dit zegt , dan iemand die er toe doet (geldt ook voor je aars kruiper).. En leuk om een dode erbij te halen getuigt van veel respect!
Grijskijker, er waren niet veel forumgangers die dit wisten. Ik heb het ook maar via een andere forumganger doorgekregen. Dus in dit geval kon Ronnie er weinig aan doen, die was niet op de hoogte.

Grijskijkert

Citaat van: Kunstgras op mei 22, 2013, 18:29:33
Vent loop niet zo te janken over respect! Ronnie heeft duidelijk niet door dat Hans overleden is.
Daar zal je gelijk in hebben, hoe ik hem ken zal hij dit niet bewust doen.Een onnodige reactie van me..
Nu maar weer on topic lijkt me..
IN HENK WE TRUST!!!

Ronnie tng

Citaat van: grijskijker op mei 22, 2013, 18:46:04
Daar zal je gelijk in hebben, hoe ik hem ken zal hij dit niet bewust doen.Een onnodige reactie van me..
Nu maar weer on topic lijkt me..

Daar had ik geen idee van, dan had ik die opmerking natuurlijk nooit gemaakt.

jeff

Hoe zit het eigenlijk met de mensen die Cambuur certificaten hebben gekocht, die mogen toch mee beslissen bij grote investeringen?
Nu lijkt mij de aanschaf van kunstgras of veldverwarming een grote investering, dus moeten deze mensen dan daar niet over mee beslissen?

punkman

Ben ook geen kunstgras fan.
Maar heb wel vertrouwen in de mensen die nu het voor het zeggen hebben binnen Cambuur.
Sinds de play-offs tegen roda zitten we er met zijn allen tegen aan te hikken om naar de ere divisie te promoveren.
Nu is dit eindelijk gelukt en alleen maar gezeik hier ...
Het was al duidelijk dat er extra kosten zouden komen als we op het hoogste niveau zouden komen.
Ik vertrouw op onze beleidsbepalers en TS en die moeten doen wat ze denken te moeten te doen.
En zoals iedereen weet worden ze afgerekend aan het eind van het seizoen over de prestaties.
Ik weet ook wel, wij liwwarders bin kritisch, maar houd er rekening mee dat niemand van ons even een paar ton in gaat stoppen.
Maar hun zijn nu aan zet en 70.000 euro lijkt niet veel maar is wel weer een extra speler die je misschien kan aantrekken.
En zo blijf je misschien in de eredivisie en kan je per jaar steeds een stukje meer.
Hoe je het ook went of keert, het blijft behelpen financieel bij onze club.
Stapje voor stapje zal je vooruit moeten.
Daarom: laat het bestuur zijn ding doen en de rekening volgt later wel.
En misschien zijn we volgend jaar wel heel dik tevreden over het beleid en de structuur waarvoor gekozen is.
Maar laten we ook eens positief zijn.
We spelen eredivisie volgend jaar, er moeten nieuwe spelers bij en er moet het nodige aan het stadion gebeuren, hij/zij die de kennis en het geld heeft om het allemaal perfect te maken stap in zou ik zeggen.


richard

Hebben met 3 ondernemingen gesproken over kunstgras eerste offerte is al binnen afwachten, vanavond nog met ype smid over gesproken maar qua financiën is een normaal veld een te grote kostenpost.......hij vind het enorm jammer en heeft het liever niet maar ja voor de club is het op dit moment beter!!

0517

Citaat van: richard op mei 25, 2013, 00:10:23
Hebben met 3 ondernemingen gesproken over kunstgras eerste offerte is al binnen afwachten, vanavond nog met ype smid over gesproken maar qua financiën is een normaal veld een te grote kostenpost.......hij vind het enorm jammer en heeft het liever niet maar ja voor de club is het op dit moment beter!!

Dat hebben wij ook in de pers kunnen lezen....

richard

Citaat van: 0517 op mei 25, 2013, 09:35:35
Dat hebben wij ook in de pers kunnen lezen....

Dat is mooi, praat liever persoonlijk met de mensen.....

poelie-lwd

Om vervolgens dezelfde info te krijgen die ook in de krant staat?  :devil

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op mei 25, 2013, 10:06:40
Om vervolgens dezelfde info te krijgen die ook in de krant staat?  :devil

:_schater Ik nomineer deze uitspraak voor de "quote van de dag" (c) M.

richard

Citaat van: poelie-lwd op mei 25, 2013, 10:06:40
Om vervolgens dezelfde info te krijgen die ook in de krant staat?  :devil

Ook nog wel andere dingetjes maar als ik dat hier neer zet dan zijn er altijd weer betweters dus dan maar informatie die al in de krant stond........tis fijn om cambuursupporter te zijn |:)

Dokkumer

Citaat van: richard op mei 25, 2013, 11:03:43
Ook nog wel andere dingetjes maar als ik dat hier neer zet dan zijn er altijd weer betweters dus dan maar informatie die al in de krant stond........tis fijn om cambuursupporter te zijn |:)

En sinds wanneer trek jij je daar iets van aan? Ik snap heus wel dat bepaalde zaken semi vertrouwelijk zijn, maar als je wat algemeen nieuws hebt... Volgaerne... Het overgrote deel weet wel dat jij altijd goed geïnformeerd bent.

richard

Citaat van: Dokkumer op mei 25, 2013, 11:06:43


En sinds wanneer trek jij je daar iets van aan? Ik snap heus wel dat bepaalde zaken semi vertrouwelijk zijn, maar als je wat algemeen nieuws hebt... Volgaerne... Het overgrote deel weet wel dat jij altijd goed geïnformeerd bent.

Ben wel klaar met sommigen hier op het forum en het is beter voor mijn gemoedsrust om me niet te irriteren o ja zoals het nu staat ligt het veld er pas de laatste week voor begin competitie in maar ja met al die kenners hier......... w:)

Dokkumer

Eh juh dat veld leit er maandag al in :devil

Het veld komt er dus pas waarschijnlijk na de open dag in? Dat is dan weer jammer. Naja, het zij zo.