Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2024-2025

Gestart door Grijskijkert, maart 07, 2024, 08:31:25

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: denistel op maart 07, 2024, 16:28:51
eerst maar zien on dat gaat gebeuren ,het is wel gezegd maar blijft afwachten in deze tijden
Ja veel doelen en plannen worden gemaakt voor de komende tijd in de waan van vandaag, maar moeten vaak weer worden bijgesteld door de realiteit van morgen.

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op maart 07, 2024, 16:02:17
Financieel kan dat ook, we hebben een tonnetje of 6 a 7 meer te besteden dan in de afgelopen kampioensjaren....
1 vd water en het is weer gedaan met de pret

Bankzitter

Dat is de verkeerde instelling. Je moet durven investeren om verder te komen. Het risico is dat je een keer op je bek gaat zoals met vd Water. Het zal ook best een keer jackpot zijn. Als we nooit meer een transfersom durven te betalen, komen we zeker nooit hogerop.

Bernardo

Het toch belachelijk dat we al maart zijn en er nog geen nieuwe TM/TD is. Voor 1 april moeten er opties gelicht worden in contracten of opgezegd worden.

Inferno-058

Volgend seizoen moet er een basis gelegd worden om het seizoen erop (direct) te promoveren. Er moet inderdaad heel wat gebeuren en we hebben niet de financi?le middelen door het nieuwe stadion. Daarnaast is het niet vanzelfsprekend dat het allemaal goed gaat als je een financi?le injectie krijgt (vd Water).

denistel

Citaat van: Bankzitter op maart 07, 2024, 17:32:55
Dat is de verkeerde instelling. Je moet durven investeren om verder te komen. Het risico is dat je een keer op je bek gaat zoals met vd Water. Het zal ook best een keer jackpot zijn. Als we nooit meer een transfersom durven te betalen, komen we zeker nooit hogerop.

dat snap ik wel maar de gemeente en andere geld verstrekers leners zullen alles goed in de gaten
houden

douwelwd

ik denk dat het beduidend makkelijker wordt om kwalitatief betere spelers voor hetzelfde geld te halen, nu we straks eindelijk van dat waardeloze kunstgras af zijn...
Heel veel spelers zien dat toch als een enorm obstakel om hier te gaan voetballen... vooral als je minder te besteden hebt...
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

Grijskijkert

Citaat van: denistel op maart 07, 2024, 16:28:51
eerst maar zien on dat gaat gebeuren ,het is wel gezegd maar blijft afwachten in deze tijden
Dus je denk dat dit zomaar wordt gezegd tegen sponsoren en gemeente? Waar is dit wantrouwen op gebaseerd?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Eewal op maart 07, 2024, 17:20:13
1 vd water en het is weer gedaan met de pret
Ow ja joh? Hoe kom je erbij? Je weet toch wel dat alleen de salarissen van spelers uit de spelers begroting worden betaald en niet de transfersom(men).
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: denistel op maart 07, 2024, 17:50:13
dat snap ik wel maar de gemeente en andere geld verstrekers leners zullen alles goed in de gaten
houden
Ja daarom zitten er mensen van de gemeente en geldverstrekkers in de RVC(die de begroting controleert). Als je alles een beetje hebt gevolgd wil de gemeente en de geldverstrekkers dat Cambuur z.s.m. naar de eredivisie gaat met bijbehorende spelers..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: Grijskijkert op maart 07, 2024, 18:13:11
Ja daarom zitten er mensen van de gemeente en geldverstrekkers in de RVC(die de begroting controleert). Als je alles een beetje hebt gevolgd wil de gemeente en de geldverstrekkers dat Cambuur z.s.m. naar de eredivisie gaat met bijbehorende spelers..

dat weet ik allemaal wel maar zie het de komende 2 jaar nog niet gebeuren.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op maart 07, 2024, 18:28:50
dat weet ik allemaal wel maar zie het de komende 2 jaar nog niet gebeuren.
En waarom dan niet? Volgens mij doe net alsof je het weet, of weet je ook hoe de sponsorcontracten eruit zien voor de komende jaren.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Citaat van: denistel op maart 07, 2024, 17:50:13
dat snap ik wel maar de gemeente en andere geld verstrekers leners zullen alles goed in de gaten
houden

Dat klopt wel. Veel clubs hebben een begrotingstekort wat ze steeds met transfersommen weer dichten.

Dat zullen wij niet kunnen doen onder de afspraken met gemeente ect.. Maar dat hebben we ook nooit gedaan in het verleden, dus dat moet wel lukken.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op maart 07, 2024, 18:36:01
Dat klopt wel. Veel clubs hebben een begrotingstekort wat ze steeds met transfersommen weer dichten.

Dat zullen wij niet kunnen doen onder de afspraken met gemeente ect.. Maar dat hebben we ook nooit gedaan in het verleden, dus dat moet wel lukken.
Binnen de afgesproken kaders is het prima werken wat ik begreep en de directie doet financieel geen rare dingen dit hebben ze de laatste jaren wel bewezen.
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op maart 07, 2024, 16:02:17
Financieel kan dat ook, we hebben een tonnetje of 6 a 7 meer te besteden dan in de afgelopen kampioensjaren....
valt mij tegen 6 ? 7 ton.
Je speelt in nieuw stadion ik denk zelf seizoenskaarten worden duurder en we hebben dan ook skyboxen.
T.v. Geld gaat omhoog en misschien ben ik nog wel wat vergeten.