Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 10, 2024, 20:34:35

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Citaat van: punkman op februari 16, 2024, 20:37:25
Heb ik gedaan, maar krijg dan dat hij de stream niet kan openen?
"VLC is niet in staat om de MRL 'rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF3'; te openen. Controleer het logboek voor details."


Je bent het laatste stukje van de URL vergeten; .stream

De volledige URL is dus


rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF3.stream


Heb even getest en de foutmelding die jij krijgt, krijg ik dan ook dus zo moet 't opgelost zijn!

punkman

#62
Citaat van: el haj op februari 16, 2024, 20:41:50
Je bent het laatste stukje van de URL vergeten; .stream

De volledige URL is dus


rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF3.stream


Heb even getest en de foutmelding die jij krijgt, krijg ik dan ook dus zo moet 't opgelost zijn!
Ah, oeps.
Dank je!  :thumbsup
Zo werkt het inderdaad een stuk beter !

wiekie1969

Bedroevende vertoning. Die lui zijn beter. Niemand in het veld doet wat. Ongelooflijk

michello

Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:45:33
Bedroevende vertoning. Die lui zijn beter. Niemand in het veld doet wat. Ongelooflijk

Gaan met een intentie dit duel in alsof we er geen zin in hebben. Totaal geen druk op de verdediging van die lui. Bewust? Maakt dus allemaal niks uit want zo krijgen we ze ook tegen.

Trainert!

Deze verliezen we ook nog. Skip de volgende wedstrijd maar. Iedereen is met z?n hoofd bij de halve finale

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:45:33
Bedroevende vertoning. Die lui zijn beter. Niemand in het veld doet wat. Ongelooflijk
wat een vertoning. Waar was Johndly bij die goal

sunderland

Keeper heeft um best en stompt um eindelijk naar buiten maar ja .Ergernis en sloomheid troef

wiekie1969

Wudde aftroeft deur wat jonkjes van 19/20 jaar. Onthutsend zwakke spelers. Anello, Vd Meer, Poll. Van Osch die de bal weer klaarleit voor een speler van Utrecht. Man man man wat een niveau juh.

R058

Vind het tactisch ook dramatisch. Uldrikis sjokt maar een beetje en moet druk zetten op 2 verdedigers Smit constant uit positie, waardoor de rechtsback vrijkomt. Is het dan echt de bedoeling dat Poll doordekt en Smand doorgaat op de buitenspeler? Dat slaat echt nergens op.
Persoonlijk vind ik het Van der Meer en Anello het daardoor ook niet aan te rekenen. Henk moet het echt anders neerzetten.

wiekie1969

Citaat van: Trainert! op februari 16, 2024, 20:48:28
Deze verliezen we ook nog. Skip de volgende wedstrijd maar. Iedereen is met z?n hoofd bij de halve finale

Seizoen is over als je deze verliest. Niks te zoeken in die playoffs overigens. Kwaliteit tekort in alle linies.

wiekie1969

Citaat van: R058 op februari 16, 2024, 20:51:04
Vind het tactisch ook dramatisch. Uldrikis sjokt maar een beetje en moet druk zetten op 2 verdedigers Smit constant uit positie, waardoor de rechtsback vrijkomt. Is het dan echt de bedoeling dat Poll doordekt en Smand doorgaat op de buitenspeler? Dat slaat echt nergens op.
Persoonlijk vind ik het Van der Meer en Anello het daardoor ook niet aan te rekenen. Henk moet het echt anders neerzetten.

Zet Sylla linksback en Otteson rechtsback.

R058

Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:52:28
Zet Sylla linksback en Otteson rechtsback.
Dat lost het niet op. Zolang Smit door moet gaan op die rechtsback die er constant overheen gaat. En ik vind ook dat je met Uldrikis verdedigend met een man minder staat. Die probeert niet eens de bal te veroveren.

papier

Citaat van: R058 op februari 16, 2024, 20:51:04
Vind het tactisch ook dramatisch. Uldrikis sjokt maar een beetje en moet druk zetten op 2 verdedigers Smit constant uit positie, waardoor de rechtsback vrijkomt. Is het dan echt de bedoeling dat Poll doordekt en Smand doorgaat op de buitenspeler? Dat slaat echt nergens op.
Persoonlijk vind ik het Van der Meer en Anello het daardoor ook niet aan te rekenen. Henk moet het echt anders neerzetten.

Staat vanaf minuut 1 al niet goed, onder de druk uit voetballen lukt niet en druk krijgen op Utrecht ook niet.

Toch vind ik wel positief dat ik van kaam ?berhaupt een Duel aan heb zien gaan. En van Osch stuurde de bal naar de zijkant ipv direct in de voeten van de tegenstander. Dat is we vooruitgang.

Grijskijkert

Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:51:44
Seizoen is over als je deze verliest. Niks te zoeken in die playoffs overigens. Kwaliteit tekort in alle linies.
En als we winnen roepst dat ze de besten van de wereld binne... Man man o'man die tegenstander van v/d Meer het Utrecht een miljoen kost, die 6 van die lui het oek een vermogen kost, dus die jonkjes must niet onderschatte en binne zeker niet beter dan ons...
IN HENK WE TRUST!!!