Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Noordtribune.

Gestart door PePe, december 15, 2023, 23:11:30

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Dit soort dingen is alleen maar slecht voor het imago van de club. De personen die dat bier over het net gooiden komen in de nacht ook weer thuis. De volgende dag weten ze er waarschijnlijk niets meer van. Het kan ze ook niks verrotten. Bin weer even leuk naar Cambuur weest. De neus vol en smoor. Was weer gezellig met mien maten. Dat ist.

Bankzitter

Dat beeld krijg ik er ook bij. Als je wilt dat je club wint, gooi je die bekers niet op dat moment... zeker niet nadat het al eerder de wedstrijd tegen J PSV heeft gekost. Je doet dit alleen als de uitslag je geen zak interesseert.

Poetser

Netten maar tot aan de rand van het dak.

janou

Ik denk dat iedereen die voor Cambuur naar het stadion gaat hier helemaal klaar mee is. Ook 90% van Noord. En ja dit gebeurt door doorgesnoven gasten, waar er helaas veel te veel van rondlopen.

W.b.t zingen ben ik het volledig mee eens dat sommige liedjes echt heel triest zijn. Vooal  die in Lwd snuiven we coke. Zegt i.m.o genoeg over dat het meer om randzaken draait dan om Cambuur zelf. Bij de klassiekers zingt volgens mij een veel groter deel van het stadion mee.

Destroyer

Zolang het op de tribune getolereerd wordt door de mede supporters op het moment supreme en niet massaal door anderen die er naast staan actie wordt ondernomen en de straf bij het oppakken van zo iemand relatief laag blijft is het einde zoek en blijft het doorgaan.

Gewoon een jaar stadion verbod. Als je het presteert om bij dit soort hoge netten de bekers hier overheen te krijgen is het puur bewust.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: janou op december 17, 2023, 09:09:37
W.b.t zingen ben ik het volledig mee eens dat sommige liedjes echt heel triest zijn. Vooal  die in Lwd snuiven we coke. Zegt i.m.o genoeg over dat het meer om randzaken draait dan om Cambuur zelf. Bij de klassiekers zingt volgens mij een veel groter deel van het stadion mee.

Ik denk dat bij ons op oost een heel groot deel ook geen idee heeft wat er precies gezongen wordt :P
Zo'n tekst is vast niet makkelijk meer aan te passen? Geen idee hoe zoiets werkt. Maar je zou kunnen beginnen met "In Leeuwarden zijn we de baas" oid? Er zijn vast creatieve geesten die er een opzwepende, clubondersteunende tekst op kunnen verzinnen?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

kapseltje

 :_schater Wat een bijzonder topic, puur op emotie. Correlaties worden verward met causale verbanden.

99% op noord is, door de regels van KNVB en niet perse vanuit principe - maar dat is een andere discussie, ook tegen bier gooien op het veld.

Oost moet trouwens ook gesloten worden, want veel van hun stonden vroeger op noord of heeft kinderen op noord.

Zuid mag ook dicht, want nergens een statement gezien dat ze hiertegen zijn. Waar is de sociale controle?

West ook dicht, want ze klappen soms mee met songs.

Gaan we nu een hele tribune straffen omdat er een paar gooiers zijn? Dat is al gebeurd door dat irritante net. Het net moet blijkbaar hoger.

oost

Citaat van: kapseltje op december 17, 2023, 16:15:23
:_schater Wat een bijzonder topic, puur op emotie. Correlaties worden verward met causale verbanden.

99% op noord is, door de regels van KNVB en niet perse vanuit principe - maar dat is een andere discussie, ook tegen bier gooien op het veld.

Oost moet trouwens ook gesloten worden, want veel van hun stonden vroeger op noord of heeft kinderen op noord.

Zuid mag ook dicht, want nergens een statement gezien dat ze hiertegen zijn. Waar is de sociale controle?

West ook dicht, want ze klappen soms mee met songs.

Gaan we nu een hele tribune straffen omdat er een paar gooiers zijn? Dat is al gebeurd door dat irritante net. Het net moet blijkbaar hoger.

Veel onzin reacties gelezen maar deze :_schater

Blijkbaar kunnen de kleine groepjes onderling elkaar niet corrigeren. Dan maar de boel droog leggen of tribune sluiten. Misschien dat ze dan onderling elkaar op dit belachelijk gedrag aanspreken

PePe

Citaat van: Poetser op december 17, 2023, 08:38:19
Netten maar tot aan de rand van het dak.

Verticaal net naar beneden laten hangen vanaf het dak, waar men niet bij kan komen.
(Is misschien al voldoende)

Het bestuur moet nu echt met maatregelen komen, ik erger me kapot aan deze situatie.
Asociaal gewoon. KNVB heeft randebielen een sabotage instrument gegeven.

nee,wel?

oh ooooh ohoooh in leeuwarden gooien we zo,over het net en het neusje vol pret
voor een paar knaken laten wij de wedstrijd staken ooh oooh oh oooh.....


nee triest dat dit weer gebeurt en dat een paar nono's het voor de rest verzieken

Geelblauwstiens

Citaat van: PePe op december 17, 2023, 17:49:43
Verticaal net naar beneden laten hangen vanaf het dak, waar men niet bij kan komen.
(Is misschien al voldoende)

Het bestuur moet nu echt met maatregelen komen, ik erger me kapot aan deze situatie.
Asociaal gewoon. KNVB heeft randebielen een sabotage instrument gegeven.
In de meeste dierentuinen in Europa steeds minder hekken en kooien. In Leeuwarden lijkt het de omgekeerde wereld.

Inferno-058

Citaat van: oost op december 17, 2023, 17:00:11
Veel onzin reacties gelezen maar deze :_schater

Blijkbaar kunnen de kleine groepjes onderling elkaar niet corrigeren. Dan maar de boel droog leggen of tribune sluiten. Misschien dat ze dan onderling elkaar op dit belachelijk gedrag aanspreken
Lees je eigen bericht even terug anders met je onzin. Jij wil een hele tribune duperen omdat een paar supporters zich niet kunnen gedragen. Dat is pas triest. Stop collectief straffen en pak het dadergericht aan.

Inferno-058

Citaat van: Poetser op december 16, 2023, 13:27:24
Wat altijd ingezet wordt op het verkeerde moment.

Altijd als de tegenstander een corner, vrije trap heeft of in de aanval is.
Lekker boeiend zeg. Je bent toch in het stadion om je club aan te moedigen?

PePe

Citaat van: Inferno-058 op december 18, 2023, 15:56:33
Lees je eigen bericht even terug anders met je onzin. Jij wil een hele tribune duperen omdat een paar supporters zich niet kunnen gedragen. Dat is pas triest. Stop collectief straffen en pak het dadergericht aan.

Dat gaat niet lukken met deze jonge stewards, hier zullen toch echt zwaargewichten voor nodig zijn.

nee,wel?

als je pech hebt werkt dit weer door en straks weer restricties op uitwedstrijden.