Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Noordtribune.

Gestart door PePe, december 15, 2023, 23:11:30

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: De Gast op december 16, 2023, 12:26:14
Net nog even de samenvatting gezien maar het bier komt bijna overal weg. Het is gewoon een kansloze tribune geworden. Dan maar eens een wedstrijdje zonder bier. Zullen vast niet allemaal alcoholisten zijn die zonder een druppel geen potje voetbal kunnen kijken.
Natuurlijk kunnen ze zonder bier, ze flikkeren het op het veld in plaats van op te drinken. Gewoon een paar weken Noord droogleggen tijdens de wedstrijd. De andere tribunes zijn bevolkt met liefhebbers die het bier gebruiken waarvoor het is gebrouwen.

Arno A

Cambuur pakt de laatste weken uit meer punten dan thuis. Uit is veel meer ruimte voor een (snelle) tegenaanval. Thuis wordt de bus geparkeerd door de bezoekers. Cambuur moet met veel geduld blijven spelen tot het eindsignaal. De meeste fans hebben dit geduld wel...


In de eerste helft van de competitie 9 x gewonnen. Wanneer je dit herhaalt na de winterstop, haal je de nacompetitie wel. Een mooi toetje als afscheid van het huidige stadion?

Inferno-058

#17
Citaat van: PePe op december 15, 2023, 23:11:30
Bedankt biergooiers, dit seizoen door jullie al 6 punten misgelopen.
Bestuur wanneer grijpen jullie nu eens in, draai de bierkraan dicht op NOORD.
Stop met opstoken tussen Noord en de rest. 99% ergerde zich aan de actie op Noord, waarom dan maar droogleggen? Meer sociale controle op de tribune heb je nodig

Ongenoegen van andere tribunes is begrijpelijk met 'Je moet je doodschamen', maar waarom dan wel zingen maar niet zingen bij pro SCC liedjes?

Ohja wat heeft dit topic eigenlijk te maken met de selectie en technische staf?

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op december 16, 2023, 13:10:42
Stop met opstoken tussen Noord en de rest. 99% ergerde zich aan de actie op Noord, waarom dan maar droogleggen? Meer sociale controle op de tribune.

Ongenoegen van andere tribunes is begrijpelijk met 'Je moet je doodschamen', maar waarom dan wel zingen maar niet zingen bij pro SCC liedjes?

Ohja wat heeft dit topic eigenlijk te maken met de selectie en technische staf?

Welke liedjes bedoel je?

In Leeuwarden snuiven we coke, ajax moet dood, dkv op de loop en az rollen we zo even op.

Of deze parel?

Abe is dood, die vieze boer en z'n moeder is een vieze vuiler hoer. Onder de grond onder de grond Abe heeft een piemel in zn mond.

denistel

Citaat van: Vlampiep op december 16, 2023, 12:40:08
Natuurlijk kunnen ze zonder bier, ze flikkeren het op het veld in plaats van op te drinken. Gewoon een paar weken Noord droogleggen tijdens de wedstrijd. De andere tribunes zijn bevolkt met liefhebbers die het bier gebruiken waarvoor het is gebrouwen.

kost de club 10,000 euro,s dat droogleggen.at 1 gooit meteen 5 man er op af die sun
gast noord af gooien das mijn mening

Inferno-058

Citaat van: Poetser op december 16, 2023, 13:16:44
Welke liedjes bedoel je?

In Leeuwarden snuiven we coke, ajax moet dood, dkv op de loop en az rollen we zo even op.

Of deze parel?

Abe is dood, die vieze boer en z'n moeder is een vieze vuiler hoer. Onder de grond onder de grond Abe heeft een piemel in zn mond.
Ook gewoon pro Cambuur liedjes zoals "Ga staan als je voor Cambuur bent" bijv hoor.

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op december 16, 2023, 13:21:06
Ook gewoon pro Cambuur liedjes zoals "Ga staan als je voor Cambuur bent" bijv hoor.

Wat altijd ingezet wordt op het verkeerde moment.

Altijd als de tegenstander een corner, vrije trap heeft of in de aanval is.

PePe

Het zijn vast raddraaiers en geen Cambuur supporters.  Ik hoop dat de sociale controle op NOORD groter wordt en dat de randdebielen het dan wel zullen laten. Velen vinden het niet meer leuk.

Stiens

Dat is hopen tegen beter weten in. De verantwoordelijken op Noord houden elkaar allemaal de hand boven het hoofd en weten dat de stewards ook te bang zijn om iets tegen ze te beginnen.

Hekken nog maar wat hoger maken, zoals in de Kuip.  :thumbsup

PePe

Een net spannen van het dak naar het het huidige net.
Aan de beker kunnen zien, wie de gooier was.

Stiens

Citaat van: Poetser op december 16, 2023, 13:16:44
Welke liedjes bedoel je?

In Leeuwarden snuiven we coke, ajax moet dood, dkv op de loop en az rollen we zo even op.

Of deze parel?

Abe is dood, die vieze boer en z'n moeder is een vieze vuiler hoer. Onder de grond onder de grond Abe heeft een piemel in zn mond.

Dat eerste liedje klopt wel inderdaad, dat is het grote probleem, die stuffkikkers op de tribune.  :0=

denistel

Citaat van: PePe op december 16, 2023, 13:43:59
Het zijn vast raddraaiers en geen Cambuur supporters.  Ik hoop dat de sociale controle op NOORD groter wordt en dat de randdebielen het dan wel zullen laten. Velen vinden het niet meer leuk.

dan gaan er klappen vallen zoals gister ook.sommigen weten amper waar ze zijn daar.

YellowBlue

Citaat van: Poetser op december 16, 2023, 13:27:24
Wat altijd ingezet wordt op het verkeerde moment.

Altijd als de tegenstander een corner, vrije trap heeft of in de aanval is.

Je hebt nogal wat commentaar op je eigen supporters niet? Blijf dan lekker thuis man

Poetser


sunderland

Citaat van: denistel op december 16, 2023, 14:42:44
dan gaan er klappen vallen zoals gister ook.sommigen weten amper waar ze zijn daar.
er zijn er idd die niet eens weten waar ze zijn met de neus vol en een hoop bier inne mik. En dan ook nog helemaal niks met voetbal hebben