Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Noordtribune.

Gestart door PePe, december 15, 2023, 23:11:30

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Bedankt biergooiers, dit seizoen door jullie al 6 punten misgelopen.
Bestuur wanneer grijpen jullie nu eens in, draai de bierkraan dicht op NOORD.

Galdiano

Citaat van: PePe op december 15, 2023, 23:11:30
Bedankt biergooiers, dit seizoen door jullie al 6 punten misgelopen.
Bestuur wanneer grijpen jullie nu eens in, draai de bierkraan dicht op NOORD.

En dat gaat helpen? Dream on...
het kost de club duizenden euro's als je dat zou doen. Gewoon sociale controle.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Bekers nummeren, deze koppelen aan de ID kaart.

PePe

Citaat van: Galdiano op december 15, 2023, 23:19:23
En dat gaat helpen? Dream on...
het kost de club duizenden euro's als je dat zou doen. Gewoon sociale controle.

Wat is duurder, de bierkraan op NOORD dicht, of de andere tribunes leeg, omdat men zich ergert aan de biergooiers van NOORD?

denistel

Citaat van: PePe op december 16, 2023, 00:09:54
Wat is duurder, de bierkraan op NOORD dicht, of de andere tribunes leeg, omdat men zich ergert aan de biergooiers van NOORD?

hou op man 99% op noord ergert zich er ook aan hoor,

Destroyer

Citaat van: Galdiano op december 15, 2023, 23:19:23
En dat gaat helpen? Dream on...
het kost de club duizenden euro's als je dat zou doen. Gewoon sociale controle.

Gaat op een gegeven ogenblik toch weer om geld? Ze kunnen blijkbaar geen controle krijgen ondanks een metershoog net? Als je hierdoor uiteindelijk promotie mist door elke keer de tegenstander met een pauze in het gareel te hebben kost het je veel meer.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: PePe op december 16, 2023, 00:09:54
Wat is duurder, de bierkraan op NOORD dicht, of de andere tribunes leeg, omdat men zich ergert aan de biergooiers van NOORD?

Wat een onzin man, select groepje dat het verpest voor bijna 2000 anderen...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: PePe op december 16, 2023, 00:09:54
Wat is duurder, de bierkraan op NOORD dicht, of de andere tribunes leeg, omdat men zich ergert aan de biergooiers van NOORD?
man wat lul jij stront?

Poetser


wiekie1969

Citaat van: Destroyer op december 16, 2023, 06:14:23
Gaat op een gegeven ogenblik toch weer om geld? Ze kunnen blijkbaar geen controle krijgen ondanks een metershoog net? Als je hierdoor uiteindelijk promotie mist door elke keer de tegenstander met een pauze in het gareel te hebben kost het je veel meer.

Sociale controle is er niet. In de hele huidige maatschappij niet. Totaal gebrek aan normen en waarden en gebrek aan respect voor elkaar.

oost

Sociale controle ? Houd toch op wie niet horen wil moet maar voelen. Wat kost het de club wel niet aan de boetes ? Weegt dat wel op tegen de winst die hebt op het bier?. Eigelijk is die vraag stellen al te veel.
Ik en vele en vele anderen zijn hier echt klaar mee.
Compliment voor zuid en Oost die masaal zongen je moet je dood schamen!!! :thumbsup
Keihard ingrijpen mag ook wel vak 12 en 13 maar eens leeg houden.  Dan heb je zown spuug lelijk net voor je neus doe je dit  :( :( :(

Bankzitter

Citaat van: Galdiano op december 15, 2023, 23:19:23
En dat gaat helpen? Dream on...
het kost de club duizenden euro's als je dat zou doen. Gewoon sociale controle.

Het kost nu ook veel geld. Waar denk je dat het over gaat als Art en de commerci?le mensen de komende tijd sponsors proberen binnen te halen?
Een bedrijf denkt toch wel even langer na om zich te binden aan een club die haast iedere thuiswedstrijd negatief in het nieuws komt wegens gestaakte wedstrijden.


Vlampiep

Het is even wennen, maar zo langzamerhand verandert onze maatschappij in een openinstelling voor geestelijk gestoorden.
En zo lang die gestoorden zich onbeperkt kunnen begeven in dit land is dit het en beter wordt het niet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op december 16, 2023, 10:21:06
Het kost nu ook veel geld. Waar denk je dat het over gaat als Art en de commerci?le mensen de komende tijd sponsors proberen binnen te halen?
Een bedrijf denkt toch wel even langer na om zich te binden aan een club die haast iedere thuiswedstrijd negatief in het nieuws komt wegens gestaakte wedstrijden.

En een prachtig nieuw stadion met de tribunes vlak bij het veld en...... overal huizenhoge strontlelijke hekken, ik moet er niet aan denken.
Henk, held, bedankt

De Gast

Net nog even de samenvatting gezien maar het bier komt bijna overal weg. Het is gewoon een kansloze tribune geworden. Dan maar eens een wedstrijdje zonder bier. Zullen vast niet allemaal alcoholisten zijn die zonder een druppel geen potje voetbal kunnen kijken.