Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marcel Schaapman

Gestart door PePe, oktober 15, 2023, 22:26:17

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Wat een mooi debuut van Marcel Schaapman. Volgende week maar in de basis, in plaats van Fedde de Jong.

Bernardo


PePe

Schaapman is een echte 6, hoort in de basis. Is nog beter dan van Mullem op die plaats.
Van Mullem maar in de verdediging proberen.

Bankzitter

Dat zou wel eens de oplossing van de puzzel kunnen zijn.
Bergsma blijft de komende wedstrijden staan. V Mullem ernaast, Schaapman op 6.

V Kaam in de rol van Maulun en Breij nooit meer op de vleugel.

sunderland

Citaat van: PePe op oktober 15, 2023, 23:07:40
Schaapman is een echte 6, hoort in de basis. Is nog beter dan van Mullem op die plaats.
Van Mullem maar in de verdediging proberen.
hoe kom je daar nu bij , hij kan er misschien spelen maar van Kaam speelde daar de 2 e helft

Bankzitter

Hoedemakers was ook geen 6 toen hij hier kwam.
Smand en Tol hebben wel genoeg kansen gehad, v Kaam op 6 is ook nog geen succes geweest.
Er moet wat anders worden geprobeerd.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2023, 08:02:13
Hoedemakers was ook geen 6 toen hij hier kwam.
Smand en Tol hebben wel genoeg kansen gehad, v Kaam op 6 is ook nog geen succes geweest.
Er moet wat anders worden geprobeerd.
waar speelde van kaam dan 2 e helft, hij was dramatisch 1e helft en 2 e helft goed. Dus hij kan het wel

Bankzitter

Hij kan het wel maar laat het veel te weinig zien.
Er zal in ieder geval wel iets gaan veranderen aan de basiself op 2/3 posities.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2023, 08:16:00
Hij kan het wel maar laat het veel te weinig zien.
Er zal in ieder geval wel iets gaan veranderen aan de basiself op 2/3 posities.
klopt en dat moet ook. En wie dat dan zijn maakt mij niks uit.

poelie-lwd

Schaapman viel mij in de voorbereiding al op. Onbegrijpelijk dat ze die niet eerder minuten hebben laten maken. Deze jongen kon inderdaad de missing link wel eens zijn zodat alles een beetje op zijn plaats valt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Poetser

Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2023, 08:16:00
Hij kan het wel maar laat het veel te weinig zien.
Er zal in ieder geval wel iets gaan veranderen aan de basiself op 2/3 posities.

Kaam moet een vrije rol op 10 krijgen. Dan is ie op z'n best. Alleen spelen we met de punt naar achter, dus zal hij sowieso naar een zijkant uitwijken. Het is hoe dan ook geen 6.

denistel

Citaat van: poelie-lwd op oktober 16, 2023, 12:03:53
Schaapman viel mij in de voorbereiding al op. Onbegrijpelijk dat ze die niet eerder minuten hebben laten maken. Deze jongen kon inderdaad de missing link wel eens zijn zodat alles een beetje op zijn plaats valt.

klopt tegen heracles was ie goed toch ultee heeft em nooit weer gebruikt jongen speelde
heel makkelijk gister meestal in 1x en meestal voor uit.

Stiens

Wat voor (amateur)contract heeft deze jongen eigenlijk?

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2023, 08:02:13
Hoedemakers was ook geen 6 toen hij hier kwam.
Smand en Tol hebben wel genoeg kansen gehad, v Kaam op 6 is ook nog geen succes geweest.
Er moet wat anders worden geprobeerd.
Niet? Speelde anders een heel seizoen bij Jong AZ als 6... Tol speelde gister een prima pot..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Stiens op oktober 16, 2023, 13:59:50
Wat voor (amateur)contract heeft deze jongen eigenlijk?
Hoe het nu staat mag hij contractueel gratis weg, maar hier zal vast verandering in komen :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!