Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Thomas Poll

Gestart door Stiens, september 01, 2023, 22:33:51

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: denistel op november 12, 2024, 22:47:12
Ottesenis rechtsback toch dus die heeft niks met Poll te maken,
Was ninderdaad niet  duidelijk, maar bedoel dat Ottensen ook verkeert net zoals Poll een tijd terug, in een slechtere fase.

Bankzitter

Mercera had de concurentie strijd met Poll/ Marsman gewonnen.
Poll had mazzel dat Ottensen er naast kwam en dat de TS besloot verder niet meer te gaan rommelen in de basis.

Poll heeft die kans wel knap gepakt.

Fish!!!

Poll is geen Marcelo maar natuurlijk een prima back. Als je m tegen Volendam ziet komt ie constant in de 1 tegen 1, en net alsof hij daar iets aan kan doen. Als team ben je verantwoordelijk voor oa rugdekking, passlijnen eruit, ondersteuning van je LM of LBuiten, een VM die links uitwijkt. Ze lieten die jongen letterlijk verzuipen tegen 1 vd betere spelers van de KKD. Vervolgens branden wij m hier volledig af. Geef die jongens eens wat vertrouwen, bet veel loopvermogen aanvallend ook. Maar je moet m als team veel meer ontzien in bepaalde situaties. Rol voor Diemers, Kieftenbeld, Alhaft en Nieling.

sunderland

Je kunt toch niet ontkennen dat hij het heel lang slecht heeft gedaan. Dat hij verkeerd staat/stond kun je niet bij de medespelers neerleggen. Wat je benoemd over mede spelers helemaal eens. Samen en dat komt en zie je steeds meer valt mij erg op en dat was al 2.5 jaar weg

Fish!!!

Citaat van: sunderland op november 14, 2024, 12:12:59
Je kunt toch niet ontkennen dat hij het heel lang slecht heeft gedaan. Dat hij verkeerd staat/stond kun je niet bij de medespelers neerleggen. Wat je benoemd over mede spelers helemaal eens. Samen en dat komt en zie je steeds meer valt mij erg op en dat was al 2.5 jaar weg

Ik zelf vond dat wel meevallen, wel een paar mindere potjes gespeeld. Maar ik ken wel ergeren. Hij had ook niet echt heel veel krediet volgens mij......Maar ok, het is een mening en die hebben we gelukkig allemaal. Speelde vorige jaar Sylla ook uit de basis, dus zo goed was die nou ook weer niet. En toen vond ik Poll echt behoorlijk goed, dus om altijd alles maar bij Poll neer te leggen vind/vond ik wat te makkelijk.


papier

Aan inzet geen gebrek en dat hij verdedigend niet altijd goed staat oke, daar mag je hulp bij hebben van collega's. Echter is zijn passing ook vaak bizar slecht. Dat zal ook deels te maken hebben met vorm en vertrouwen. Hopelijk wordt dat beter.

sunderland

#111
Citaat van: papier op november 14, 2024, 15:16:48
Aan inzet geen gebrek en dat hij verdedigend niet altijd goed staat oke, daar mag je hulp bij hebben van collega's. Echter is zijn passing ook vaak bizar slecht. Dat zal ook deels te maken hebben met vorm en vertrouwen. Hopelijk wordt dat beter.
hij en van Mullem hun passing is heel vaak bizar. Dan denk ik ? hoe dan?. Laatste tijd speelt Poll gewoon goed.

papier

Citaat van: sunderland op november 14, 2024, 15:21:34
hij en van Mullem hun passing is heel vaak bizar. Dan denk ik ? hoe dan?. Laatste tijd speelt Poll gewoon goed.

Datzelfde geldt wel ook voor V. Mullem. laat maar lekker staan, vertrouwen en vorm doen ze wel goed. Als het onderlinge samenspel vervolgens ook beter wordt zul je zien dat men elkaars fouten oplost. Uiteindelijk draait het om het team. En dan zullen we hopelijk zien dat het uitschakelen van een man door V Mullem nuttig wordt ingezet en de energie van Poll helpt aan een man meer situatie voorin. Beide spelers hebben zeker ook positieve zaken in te brengen.

SCC

Het bijzondere is dat zijn voorzet, met name de vroege voorzet, juist vaak heel goed en gevaarlijk zijn. Maar de korte passes (met name door de linies), die zijn dan weer levensgevaarlijk in verkeerde zin van het woord (inleveren).
Ook zijn afstandsschot is prima.

papier

Citaat van: SCC op november 14, 2024, 15:43:17
Het bijzondere is dat zijn voorzet, met name de vroege voorzet, juist vaak heel goed en gevaarlijk zijn. Maar de korte passes (met name door de linies), die zijn dan weer levensgevaarlijk in verkeerde zin van het woord (inleveren).
Ook zijn afstandsschot is prima.

Eigenlijk gewoon de linker variant van Doke Schmidt

Noordcambuur

Verdedigers doen het goed inclusief onze doelman minst gepasseerde doelman.

Ik zou me meer druk maken om onze aanvallers inclusief onze fitte spits.

papier

Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2024, 18:15:34
Verdedigers doen het goed inclusief onze doelman minst gepasseerde doelman.

Ik zou me meer druk maken om onze aanvallers inclusief onze fitte spits.

Pauwels en Balk doen het echt prima op dit moment. Alleen de spoeling daar is veel te dun.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Derkx R.H.


Noordcambuur

Gefeliciteerd Thomas en veel succes het is jou gegund  :thumbsup