Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Thomas Poll

Gestart door Stiens, september 01, 2023, 22:33:51

Vorige topic - Volgende topic

denistel


Delfzijl/Cambuur

Voor mij ook,topwedstrijd gespeeld.

beam

Citaat van: Bussum op november 09, 2024, 00:11:52
Wat een sliding, anders was het gelijk  _O_
Die was met zijn ingreep een matchwinner. Als je op 1-1 was gekomen had ik het nog moeten zien hoor.

Specuveter


sunderland

Beste wedstrijd en hij word steeds beter. Je zag ook dat hij kwaad werd als hij de bal onderschepte en dan de bal net niet binnen kon houden. Mooi om te zien. Vond hem met Kieftenbelt de beste.

Bankzitter

Het verschil tussen zijn beste wedstrijd en zijn slechtse is altijd wel enorm.
Maar het zit er dus wel in, nu constant een goed niveau halen.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op november 09, 2024, 12:55:20
Het verschil tussen zijn beste wedstrijd en zijn slechtse is altijd wel enorm.
Maar het zit er dus wel in, nu constant een goed niveau halen.
geen ??n speler speelt een constant seizoen.

R058

Citaat van: sunderland op november 09, 2024, 12:31:49
Beste wedstrijd en hij word steeds beter. Je zag ook dat hij kwaad werd als hij de bal onderschepte en dan de bal net niet binnen kon houden. Mooi om te zien. Vond hem met Kieftenbelt de beste.
Helemaal eens. Ik vond Poll tot nu toe eigenlijk voetballend elke keer de minste in de verdediging, maar de staf heeft dat nu ook goed aangepast. Hij stond vaak als linker aanvallende middenvelder als Diemers inzakte. Normaal stond hij dan nog linksback waar hij dan niks toevoegde in de opbouw. Hij had ook veel meer durf in het vooruit voetballen en de passie bij de tackles was mooi om te zien.

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op november 09, 2024, 13:14:03
geen ??n speler speelt een constant seizoen.

Dat klopt. Maar bij Poll is slecht vaak direct heel slecht en goed ook heel goed.
Een speler mag eigenlijk nooit door de ondergrens zakken.

SCC

Poll heeft een goede instelling en begrijpt (en zoekt) ook echt de interactie met het publiek. Dat het niet altijd goed is, komt ook door zijn drive. Het is druistig en altijd 110%. Dan ga je soms overhaaste dingen doen (toch instappen waar dat niet moet, een sliding al inzetten terwijl staanblijven een betere optie was, op snelheid een back opzoeken terwijl een breedtepass beter was). Maar ik vind wel dat hij het verdient met z'n drive en energie om 10 wedstrijden op rij te blijven staan, ook als er eens 2 of 3 mindere wedstrijden tussen zitten.

janou

Citaat van: SCC op november 11, 2024, 11:44:00
Poll heeft een goede instelling en begrijpt (en zoekt) ook echt de interactie met het publiek. Dat het niet altijd goed is, komt ook door zijn drive. Het is druistig en altijd 110%. Dan ga je soms overhaaste dingen doen (toch instappen waar dat niet moet, een sliding al inzetten terwijl staanblijven een betere optie was, op snelheid een back opzoeken terwijl een breedtepass beter was). Maar ik vind wel dat hij het verdient met z'n drive en energie om 10 wedstrijden op rij te blijven staan, ook als er eens 2 of 3 mindere wedstrijden tussen zitten.

Eens. Heeft overigens echt een prima trap in de voeten.

rody rules

Ik vind dat hij nu wel heel erg wordt opgehemeld eerlijk gezegd. Ik vind zijn enthousiasme aanstekelijk en hij heeft zeker ook wel goede dingen laten zien. Maar nog steeds wordt hij in vrijwel elke 1-op-1 uitgespeeld. Ook tegen Jong PSV weer kwam het gevaar vooral over onze linkerkant. Dat geldt voor de meeste gevaarlijke aanvallen die we tegenkrijgen. Dat zal echt beter moeten.

Noordcambuur

Citaat van: rody rules op november 11, 2024, 11:47:35
Ik vind dat hij nu wel heel erg wordt opgehemeld eerlijk gezegd. Ik vind zijn enthousiasme aanstekelijk en hij heeft zeker ook wel goede dingen laten zien. Maar nog steeds wordt hij in vrijwel elke 1-op-1 uitgespeeld. Ook tegen Jong PSV weer kwam het gevaar vooral over onze linkerkant. Dat geldt voor de meeste gevaarlijke aanvallen die we tegenkrijgen. Dat zal echt beter moeten.
zal ik je wat vertellen de rechterkant bij de aanvallende partij is vaak beter dan de linkerkant.
Heb jij de rechtsachter van psv wel gezien die werd helemaal gek van Pauwels.
Wekelijks worden er fouten gemaakt in de ED of op Europees niveau dus wees eens tevreden wat wij hebben.

Vlampiep

Citaat van: rody rules op november 11, 2024, 11:47:35
Ik vind dat hij nu wel heel erg wordt opgehemeld eerlijk gezegd. Ik vind zijn enthousiasme aanstekelijk en hij heeft zeker ook wel goede dingen laten zien. Maar nog steeds wordt hij in vrijwel elke 1-op-1 uitgespeeld. Ook tegen Jong PSV weer kwam het gevaar vooral over onze linkerkant. Dat geldt voor de meeste gevaarlijke aanvallen die we tegenkrijgen. Dat zal echt beter moeten.
Poll had een moeilijke aanloop, maar ontwikkelt zich nu tot een complete verdediger. Deze jongen heeft net als Balk een geweldige inzet en weet dit ook 90 minuten vast te houden. Wat mij betreft een zekere basisspeler en Ottesen moet zich maar proberen terug te knokken.

denistel

Citaat van: Vlampiep op november 11, 2024, 17:04:56
Poll had een moeilijke aanloop, maar ontwikkelt zich nu tot een complete verdediger. Deze jongen heeft net als Balk een geweldige inzet en weet dit ook 90 minuten vast te houden. Wat mij betreft een zekere basisspeler en Ottesen moet zich maar proberen terug te knokken.

Ottesenis rechtsback toch dus die heeft niks met Poll te maken,