Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Thomas Poll

Gestart door Stiens, september 01, 2023, 22:33:51

Vorige topic - Volgende topic

Delamere

Poll speelde heel goed en liet zien dat er meer inzit dan we met z?n allen dachten. In tegenstelling tot z?n collega op de rechtsback. Want even los van alle euforie. Die kan d?r heel weinig van. En dan druk ik me heel zachtjes uit. Maar gauw onze Noorse vriend voor hem er in! Want het is zeer waarschijnlijk dat die een stuk beter is

Vlampiep

Citaat van: Delamere op februari 08, 2024, 13:00:41
Poll speelde heel goed en liet zien dat er meer inzit dan we met z?n allen dachten. In tegenstelling tot z?n collega op de rechtsback. Want even los van alle euforie. Die kan d?r heel weinig van. En dan druk ik me heel zachtjes uit. Maar gauw onze Noorse vriend voor hem er in! Want het is zeer waarschijnlijk dat die een stuk beter is
Deze jongen heeft het vertrouwen van Henk gehad en dat gaat zich hopelijk uitbetalen.
En ja, wat Vd Meer liet zien kan eigenlijk niet op dit niveau,  dus maar snel  onze nieuwe aankoop inzetten.

PePe

Thomas Poll versie 2, mooi dat ie stappen maakt onder de vleugels van Henk.

bommel

Citaat van: PePe op februari 08, 2024, 14:00:38
Thomas Poll versie 2, mooi dat ie stappen maakt onder de vleugels van Henk.
Echt een hele goede pot, in Tilburg ook al. Dat word nog een leuke strijd met Sylla ... Ik zou hem voorlopig laten staan en Sylla moet zich dan maar weer in het elftal knokken.

Bankzitter

Hij heeft altijd wel met veel inzet en passie gespeeld, hij deed alleen alles fout. Wilde misschien te graag en liep zichzelf wat voorbij.
Wel knap hij zich heeft herstelt van die zwakke start.

Noordcambuur

Beste partij gespeeld  |:)

papier

Met Kieftenbelt/Mullem/Nieling stond er achterin wat meer zekerheid gister, ook Diemers hielp Poll veel door aanspeelbaar te zijn. Poll ging een paar keer over Pauwels, dat moet groeien. Aan de inzet heeft het nooit gelegen. Hopelijk mag hij een poos blijven staan en ook fouten maken (dat zal nog wel gebeuren) om beter te worden. Een linkspoot op links is toch het best.

Bankzitter

Ik vind Poll niet eens zo slecht, vooral wisselvallig. Het verschil tussen een goede en slechte wedstrijd is veel te groot bij hem.
En dat is voor een verdediger wel een probleem. Dus constanter worden, niet gek laten maken en dat komt alleen maar door hem te laten staan en ervaren jongens erbij die hem helpen.

Wel mooi dat 'ie ook werd toegezongen na afloop.

Stiens

Vertrouwen geven deze jongen. Die goal zal ?m goed doen. Nu een paar wedstrijden laten staan. Krijgt over twee weken wel een lastige wedstrijd met Ould-Chikh tegenover hem. Ben benieuwd!

Bankzitter

En toch zo'n 60 minuten laten staan. Net als iedere ander speler die het lastig heeft en niet naar de stand kijken.
Laat ze elkaar maar helpen. Volgens mij de enige manier om vertrouwen en automatismen te krijgen.
Jammer voor de spelers die er nu naast staan maar we zijn geen speeltuinvereniging.

Noordcambuur

Citaat van: Stiens op oktober 05, 2024, 10:18:52
Vertrouwen geven deze jongen. Die goal zal ?m goed doen. Nu een paar wedstrijden laten staan. Krijgt over twee weken wel een lastige wedstrijd met Ould-Chikh tegenover hem. Ben benieuwd!
wat denk je van Henk Veerman  8P

Stiens

Gok dat dat in verdedigende situaties een koppeltje met Nieling wordt qua lengte.

hobbes

Prima wedstrijd vanavond

Scc0511

Huizen

Wat een sliding, anders was het gelijk  _O_