Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

O nee? Se hewwe hier al eerder un toptrener futhaald. Se waren su skietend benauwd dat se hangende ut seisoen um al fastleid hewwe. As bf  un Jan Smid de Jong sien salaris ferdubbeld dan mut ik nog sien dat de Jong blieft. Die het un gesin met 4 kienders.

poelie-lwd

Citaat van: piene hassus op september 01, 2014, 17:09:24
O nee? Se hewwe hier al eerder un toptrener futhaald. Se waren su skietend benauwd dat se hangende ut seisoen um al fastleid hewwe. As bf  un Jan Smid de Jong sien salaris ferdubbeld dan mut ik nog sien dat de Jong blieft. Die het un gesin met 4 kienders.

Mwoah, ik heb Henkie zijn oprit even bekeken, Als hij geen parttime autohandelaar is in zijn vrije tijd dan heeft hij het schijnbaar zo slecht nog niet hoor  ;)

Ik denk dat de kans dat de Oldehove omlazert groter is dan dat de Jong binnen de komende 3 jaar zal vertrekken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Tukker

Vandaag stapt algemeen directeur Van Wonderen op bij PEC.

Ik hoop dat Gerald lekker op zijn plaats zit bij ons. Want Zwolle is wel heel dichtbij.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Galdiano

Citaat van: Tukker op september 02, 2014, 07:58:27
Vandaag stapt algemeen directeur Van Wonderen op bij PEC.

Ik hoop dat Gerald lekker op zijn plaats zit bij ons. Want Zwolle is wel heel dichtbij.

Dat gaat hij echt niet doen.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Tukker op september 02, 2014, 07:58:27
Vandaag stapt algemeen directeur Van Wonderen op bij PEC.

Ik hoop dat Gerald lekker op zijn plaats zit bij ons. Want Zwolle is wel heel dichtbij.

Daar kan ik mij weinig bij voorstellen. Cambuur heeft nog steeds een enorme doorgroei-potentie. Als wij een nieuw stadion krijgen dan kunnen wij doorgroeien naar de middenmoot. Zwolle presteert nu aan de bovenkant van zijn kunnen. Daarnaast zal het salaris niet extreem veel verschillen op dit moment!

de Schoot

Die vertrekt niet voordat er een nieuw stadion staat.

Yellow Army

Citaat van: de Schoot op september 02, 2014, 09:20:40
Die vertrekt niet voordat er een nieuw stadion staat.

Of: als het nieuwe stadion niet komt, vertrekt hij.
Area 58

YellowBlue

Aanstaande donderdag vind er een interview plaats met Gerald van den Belt, dit interview is voor het clubblad van een voetbalclub uit de regio. Hebben jullie nog prangende vragen voor Gerald?
Ik kan natuurlijk niet beloven dat ze ook allemaal gesteld worden, maar ik zal zorgen dat deze vragen in ieder geval bij de interviewer terecht komen.


SCC-J

Waarom vind hij Cambuur Culture niet lief?

veteraan

Citaat van: YellowBlue op september 02, 2014, 16:47:30
Aanstaande donderdag vind er een interview plaats met Gerald van den Belt, dit interview is voor het clubblad van een voetbalclub uit de regio. Hebben jullie nog prangende vragen voor Gerald?
Ik kan natuurlijk niet beloven dat ze ook allemaal gesteld worden, maar ik zal zorgen dat deze vragen in ieder geval bij de interviewer terecht komen.

Zit er schot in de stadionbouw/verbouw en wat is de schuldpositie op de balans

Lore


YellowBlue

Citaat van: YellowBlue op september 02, 2014, 16:47:30
Aanstaande donderdag vind er een interview plaats met Gerald van den Belt, dit interview is voor het clubblad van een voetbalclub uit de regio. Hebben jullie nog prangende vragen voor Gerald?
Ik kan natuurlijk niet beloven dat ze ook allemaal gesteld worden, maar ik zal zorgen dat deze vragen in ieder geval bij de interviewer terecht komen.

nu 3 vragen binnen: Wat is er tegen Cambuur Culture, hoe staat het met de stadionplannen en de schulden.


nog meer? misschien wat meer vragen over de mens Gerald van den Belt enz.

Vanuit Helmond

Citaat van: YellowBlue op september 02, 2014, 21:08:31
nu 3 vragen binnen: Wat is er tegen Cambuur Culture, hoe staat het met de stadionplannen en de schulden.


nog meer? misschien wat meer vragen over de mens Gerald van den Belt enz.
Waarom beantwoord je geen mails van supporters?

dizzhead

Citaat van: Vanuit Helmond op september 02, 2014, 21:17:26
Waarom beantwoord je geen mails van supporters?


:_schater  Dan kan die voor al z'n overige taken wel iemand anders aannemen ben ik bang.

WouterZz

Gerald van den Belt: 'Ik ben al blij als vijftig procent van de aankopen slaagt'

Met het aantrekken van de transfervrije aanvaller Damiano Schet (24) kwam het aantal nieuwelingen bij SC Cambuur deze zomer op zestien. Vorig jaar waren het er nog achttien. Na de succesvolle rentree in de Eredivisie sloeg de balans positief uit. De grootste blikvangers waren de huurlingen Marcel Ritzmaier (PSV), Jody Lukoki (Ajax), Elvis Manu (Feyenoord) en Bartholomew Ogbeche (Xerez). Laatstgenoemde kwam over in de winterstop en kon later definitief worden vastgelegd.
Ramon Leeuwin verdiende in zijn eerste seizoen direct een transfer naar FC Utrecht. Maar doelman Ruud Swinkels, Kevin Brands, Oliver Feldballe en Paul Mulders kunnen als missers worden beschouwd. 'Soms is het niet alleen een kwestie van goed of slecht', zegt algemeen directeur Gerald van den Belt. 'Robert van Boxel had bijvoorbeeld een probleem bij Sparta. Wij konden hem voor een prikje huren. In de zeven wedstrijden die hij speelde, heeft hij het goed gedaan. Daarnaast haalde hij het trainingsniveau omhoog. Ik vind Van Boxel een van de meest succesvolle aanwinsten van vorig jaar. En zo hadden we Bart van Brakel en Paco van Moorsel af en toe hard nodig en is reservedoelman Harm Zeinstra vier keer een goede stand-in gebleken voor Leonard Nienhuis. Wij geven niet veel uit, dus je zit in een kwetsbare markt. Daarom ben ik al blij wanneer vijftig procent van de aankopen slaagt.'
Hoewel de competitie net begonnen is, lijkt SC Cambuur dit seizoen wederom ver boven die grens uit te komen. Etiënne Reijnen (AZ), Vytautas Andriuskevicius (Djurgardens IF), Albert Rusnák (Manchester City, gehuurd) en Dejan Meleg (Ajax, gehuurd) gaven het elftal direct een impuls. Daniel de Ridder en Furdjel Narsingh maakten zondag tegen Groningen overtuigend hun entree. Er werd ook gewinkeld bij de beloftenteams van FC Groningen (Ron Janzen), SC Heerenveen (Berend Schootstra) en Vitesse (Sander van de Streek). Calvin Mac-Intosh, Donovan Slijngard en Damiano Schet waren transfervrij.
Opmerkelijk genoeg doet de club het zonder hoofd scouting. 'Maar we hebben een enorm netwerk', aldus Van den Belt. 'Toen we het hart van onze achterhoede (Ramon Leeuwin en Martijn van der Laan, red.) kwijtraakten, dachten velen dat we ten dode opgeschreven waren. En nu hebben we daar wéér een verdediger van 1 meter 70 staan (Lucas Bijker, red.) die het erg goed invult. Gezien zijn postuur is dat redelijk uniek. Ook het vertrek van Ritzmaier werd gezien als een probleem. Maar Rusnák is op dat middenveld gaan spelen en niemand heeft het meer over zijn voorganger.'

VI