Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar away

Gestart door D-to-f, augustus 03, 2023, 12:21:14

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: hobbes op augustus 18, 2023, 11:58:48
Hij staat iig bij livetv.sx, nu is het altijd even afwachten of er daadwerkelijk streams verschijnen.
Daar kijk ik alles wat ik niet op tv kan zien.
Paar adblockers doen wonderen
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

papier

Lekker gewerkt Ultee. Kunnen we 2 spitsen afschrijven.

De Gast

Milan scoort vanavond. Eigen jeugd eerst.

papier

Laten we het hopen. Ik gun het hem ook van harte en eerlijk waar, de keuze voor Smit/Drikus is op dit moment lood om oud ijzer in mijn ogen. Maar als je voor de eerste wedstrijd kiest voor een speler dan laat je die even staan. Dat doe je niet wel bij Vd Water en niet bij Uldrikis. Inconsequent mismanagement is dat.

Poetser

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 18, 2023, 17:33:01
* op 26 januari 2018 de wedstrijd Telstar-Jong AZ werd gespeeld. Er is toen via de trein een groep harde kern supporters van AZ meegereisd. Dit heeft geleid tot een gewelddadige confrontatie tussen supports van AZ en SC Telstar.

Tsja...

Nooit geweten dat die lui geweldadige supporters hadden.

anderszchristian

Citaat van: papier op augustus 18, 2023, 19:06:48
Laten we het hopen. Ik gun het hem ook van harte en eerlijk waar, de keuze voor Smit/Drikus is op dit moment lood om oud ijzer in mijn ogen. Maar als je voor de eerste wedstrijd kiest voor een speler dan laat je die even staan. Dat doe je niet wel bij Vd Water en niet bij Uldrikis. Inconsequent mismanagement is dat.

Keuze voor Milan vandaag is gebaseerd op de trage centrale verdedigers van Telstar. TS ziet meer kans met de snelheid van Milan dan met Uldrikis.

papier

Citaat van: anderszchristian op augustus 18, 2023, 19:38:08
Keuze voor Milan vandaag is gebaseerd op de trage centrale verdedigers van Telstar. TS ziet meer kans met de snelheid van Milan dan met Uldrikis.

Cambuurvoetbal? Aanpassen aan de tegenstander? We spelen geen eredivisie meer.

Delfzijl/Cambuur

Nog meer stream dingesen ??? Ik wil kijken.......


okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.


okkele

de mijne ook.
|:)
fijne wedstrijd mannen
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

en direct alleen maar liwwadder geluiden van de tribune.
_O_
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

sterk begin hoor, 5 minuten gespeeld en nu al duidelijk wie de betere ploeg is.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

MP4L

Bij mij doet ie het niet. Krijg steeds melding Removed. Heeft iemand een idee wat/waarom?