Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar away

Gestart door D-to-f, augustus 03, 2023, 12:21:14

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Josli op augustus 17, 2023, 23:51:59
Misschien niet heel snel, maar wel veel beweeglijker dan Uldrikus natuurlijk. Vond Smit ook erg fit en gretig over komen moet ik zeggen. Ik zou overigens starten met Uldrikus, of ze zelfs samen laten spelen. Ik vind het wisselen van Uldrikus echt scorebordjournalistiek. Ja, hij miste een paar kansen, maar het was hij speelde eigenlijk een prima wedstrijd. Als vd Water geblesseerd is, zou ik Uldrikus wel eens achter Smit willen zien en dan Breij op rechts.
Apau(33 jaar) en Oude Kotte (27 jaar) zijn langzamer(en voetballen slechter) dan Mac-Intosch en Schouten en de 3e centrale verdediger is een jongen van bijna 2 meter met een draaicirkel van een oude Fram-bus. Smit is niet alleen bewegelijker maar ook sneller dan de lijzige Let.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#106
Citaat van: richard op augustus 18, 2023, 08:46:30
We gaan er niet veel van zien alleen de samenvatting of je moet in het uitvak staan natuurlijk.
Zal wel ergens een streampje zijn.. als iets vind zet ik hem hier wel neer |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

We spelen 37 wedstrijden. Dus alle tijd om aan een basiself te werken en onnodig om zoveel druk te leggen op die eerste paar wedstrijden.

Ik snap wel dat we na vorig seizoen eindelijk eens visie van Ultee willen zijn en prestaties van oa vd Water en Uldrikis. Ik betwijfel of het verstandig is om zoveel druk op de eerste wedstrijden te leggen.

papier

Citaat van: Bankzitter op augustus 18, 2023, 09:22:51
We spelen 37 wedstrijden. Dus alle tijd om aan een basiself te werken en onnodig om zoveel druk te leggen op die eerste paar wedstrijden.

Ik snap wel dat we na vorig seizoen eindelijk eens visie van Ultee willen zijn en prestaties van oa vd Water en Uldrikis. Ik betwijfel of het verstandig is om zoveel druk op de eerste wedstrijden te leggen.

Afgelopen seizoen was van meet af aan kut met peren. Dat halve seizoen wil ik Ultee nog wel vergeven, waar moest hij beginnen? Dat hij toen geen keuze heeft gemaakt voor een eigen speelstijl en die heeft doorgezet nou oke. Dat was niet slim maar kan ik nog begrijpen. Dit seizoen mogen we dat wel van hem verwachten en dat dat tijd kost is prima. Inzet en teamgeest gaf hij terecht aan goed, voetbal moet nog beter. Geef dan ook even de tijd om te voetballen aan zo'n basiself.

michello

Hoeveel man gaan er mee eigenlijk?

michello

Voorheen was er nog wel eens een stream te vinden zonder commentaar. Alleen geluid. Benieuwd of dit nu ook weer mogelijk is.

EdsjeSCC

Als er iemand een stream gevonden heeft vanavond, delen wordt gewaardeerd!

sunderland

Gelukkig hoef ik het geneuzel van Grijskijkert via zijn hielenlikker bron niet meer te lezen

sunderland

Citaat van: Josli op augustus 17, 2023, 23:51:59
Misschien niet heel snel, maar wel veel beweeglijker dan Uldrikus natuurlijk. Vond Smit ook erg fit en gretig over komen moet ik zeggen. Ik zou overigens starten met Uldrikus, of ze zelfs samen laten spelen. Ik vind het wisselen van Uldrikus echt scorebordjournalistiek. Ja, hij miste een paar kansen, maar het was hij speelde eigenlijk een prima wedstrijd. Als vd Water geblesseerd is, zou ik Uldrikus wel eens achter Smit willen zien en dan Breij op rechts.
jep

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op augustus 18, 2023, 11:10:10
Gelukkig hoef ik het geneuzel van Grijskijkert via zijn hielenlikker bron niet meer te lezen
Sunderland denkt dus echt dat ik mijn bron aan hem heb prijs gegeven  8P :_schater :_schater :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Ben benieuwd naar vanavond. Wij en zij weten totaal niet waar we staan

Grijskijkert

Citaat van: Grijskijkert op augustus 18, 2023, 11:13:25
Sunderland denkt dus echt dat ik mijn bron aan hem heb prijs gegeven  8P :_schater :_schater :_schater
Heb Peter Drijver als mijn bron gegeven, wist dat Sunderland een hekel(zacht uitgedrukt) aan hem heeft... :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Josli

Omdat er hier en daar leuke discussies ontstonden over voetbal, heb ik ook besloten zo nu en dan weer te reageren. Vind het jammer dat persoonlijke fitties hier toch vaak de boventoon voeren. Zelfs mensen die elkaar blocken reageren nog steeds op elkaar. Het moet niet gekker worden. Ik waardeer de inhoudelijke bijdrages van bijvoorbeeld Grijskijker en Sunderland ontzettend. Misschien leuk om het daar dan bij te houden.

Grijskijkert

Citaat van: Josli op augustus 18, 2023, 11:28:41
Omdat er hier en daar leuke discussies ontstonden over voetbal, heb ik ook besloten zo nu en dan weer te reageren. Vind het jammer dat persoonlijke fitties hier toch vaak de boventoon voeren. Zelfs mensen die elkaar blocken reageren nog steeds op elkaar. Het moet niet gekker worden. Ik waardeer de inhoudelijke bijdrages van bijvoorbeeld Grijskijker en Sunderland ontzettend. Misschien leuk om het daar dan bij te houden.
Wat mij betreft kan dat zeker...
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op augustus 18, 2023, 09:06:42
Zal wel ergens een streampje zijn.. als iets vind zet ik hem hier wel neer |:)

Hij staat iig bij livetv.sx, nu is het altijd even afwachten of er daadwerkelijk streams verschijnen.