Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gabi Caschili

Gestart door Stiens, juli 25, 2023, 09:13:35

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Precies, alleen was er volgens mij ook een opstootje eerder in de stad. Dat soort dingen wil je als club natuurlijk niet hebben. Zonde want verder is dit in potentie echt een goede speler, enorm van hem genoten in de wedstrijden dat hij hier speelde. Prestatiecontract (?)

Derkx R.H.

Citaat van: Andy King op juni 27, 2025, 11:02:07
Nou, eerst maar eens een stevig gesprek met deze jongen, dacht ik zo. Dan kan je altijd nog een besluit nemen. Dat hij over de streep ging is duidelijk. Maar andere spelers krijgen bij ons ook een tweede kans...
Is er al geweest(2x) en een laatste waarschuwing voor een eerder incident(centrum LWD) was niet voldoende voor hem..

Derkx R.H.

Hij is sinds gister geen Cambuur speler meer(zie foto hieronder) en traint in A'dam met een personal-trainer.


Arno A

tijden veranderen. wat hadden er in de jaren tachtig weinig spelers ( de Engelsen)
overgebleven. En wat denk je van Suarez, Conte, Mourinho, Westerhof, Hyballa, Korbach, Simeone, Klopp, Zlatan, Promes , Jones, Roy Keane, Cantona, Nigel de Jong, di Canio, Neeskens, Lems, Israel, Laseroms, Suurbier, de Kromme, Davids; Allemaal characters heb je nodig . Het is geen korfbal.

Straks Mark, Fedde en Gabi weg. Wat een gemis.

sunderland

Citaat van: Arno A op juni 27, 2025, 12:00:25
tijden veranderen. wat hadden er in de jaren tachtig weinig spelers ( de Engelsen)
overgebleven. En wat denk je van Suarez, Conte, Mourinho, Westerhof, Hyballa, Korbach, Simeone, Klopp, Zlatan, Promes , Jones, Roy Keane, Cantona, Nigel de Jong, di Canio, Neeskens, Lems, Israel, Laseroms, Suurbier, de Kromme, Davids; Allemaal characters heb je nodig . Het is geen korfbal.

Straks Mark, Fedde en Gabi weg. Wat een gemis.
:_schater

Poetser

Citaat van: Arno A op juni 27, 2025, 12:00:25
tijden veranderen. wat hadden er in de jaren tachtig weinig spelers ( de Engelsen)
overgebleven. En wat denk je van Suarez, Conte, Mourinho, Westerhof, Hyballa, Korbach, Simeone, Klopp, Zlatan, Promes , Jones, Roy Keane, Cantona, Nigel de Jong, di Canio, Neeskens, Lems, Israel, Laseroms, Suurbier, de Kromme, Davids; Allemaal characters heb je nodig . Het is geen korfbal.

Straks Mark, Fedde en Gabi weg. Wat een gemis.

Heb net gebeld. Je begeleider is onderweg.

Sonnema

Citaat van: Arno A op juni 27, 2025, 12:00:25
tijden veranderen. wat hadden er in de jaren tachtig weinig spelers ( de Engelsen)
overgebleven. En wat denk je van Suarez, Conte, Mourinho, Westerhof, Hyballa, Korbach, Simeone, Klopp, Zlatan, Promes , Jones, Roy Keane, Cantona, Nigel de Jong, di Canio, Neeskens, Lems, Israel, Laseroms, Suurbier, de Kromme, Davids; Allemaal characters heb je nodig . Het is geen korfbal.

Straks Mark, Fedde en Gabi weg. Wat een gemis.

Fedde en Gabi kun je niet meer in je elftal hebben na wat ze hebben uitgevreten. 1 heeft de boel bedondert en de andere heeft losse handjes, waarbij er al 2x een waarschuwing is geweest. Exit is prima

Scc0511

Citaat van: Sonnema op juni 27, 2025, 19:40:43
Fedde en Gabi kun je niet meer in je elftal hebben na wat ze hebben uitgevreten. 1 heeft de boel bedondert en de andere heeft losse handjes, waarbij er al 2x een waarschuwing is geweest. Exit is prima

Iets met kaarten onderling toch? :zweep :gelekaart

Bankzitter

#188
Hoe wil je nog discipline in je selectie houden als je dat herhaaldelijk wangedrag niet zou afstraffen maar beloond met een nieuw contract?
Dan is het hek van de dam. Wel jammer, had Gabi graag terug gezien.

En bij Fedde zou me niet verbazen als er zoiets gespeeld heeft. Werkelijk niemand nam het voor hem op en Diemers gaf een trap na door het rugnummer te claimen.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op juni 27, 2025, 19:59:28
Hoe wil je nog discipline in je selectie houden als je dat herhaaldelijk wangedrag niet zou afstraffen maar beloond met een nieuw contract?
Dan is het hek van de dam. Wel jammer, had Gabi graag terug gezien.

En bij Fedde zou me niet verbazen als er zoiets gespeeld heeft. Werkelijk niemand nam het voor hem op en Diemers gaf een trap na door het rugnummer te claimen.
Einde oefening, maar een slotje...

Andy King

En Amofa? Toch ook een herkansing?

Derkx R.H.

Citaat van: Andy King op juni 27, 2025, 21:27:59
En Amofa? Toch ook een herkansing?
Even teruglezen misschien? Daar vind je het antwoord wel...

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Sonnema op juni 27, 2025, 19:40:43
Fedde ?. 1 heeft de boel bedondert

Er is inmiddels blijkbaar meer bekend over  wat daar is gebeurd?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Sonnema


JSE

Citaat van: Sonnema op juni 27, 2025, 19:40:43
Fedde en Gabi kun je niet meer in je elftal hebben na wat ze hebben uitgevreten. 1 heeft de boel bedondert en de andere heeft losse handjes, waarbij er al 2x een waarschuwing is geweest. Exit is prima

Weet jij inhoudelijk wat Fedde gedaan heeft?