Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gabi Caschili

Gestart door Stiens, juli 25, 2023, 09:13:35

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Jandehulk op mei 26, 2025, 18:15:25
Rare wereld, die voetbal wereld ..kest Afolabi oek wel houden  8)

Dat ligt voledig aan zijn salaris, toch? Als hij blijft op een prestatiecontract dan ben ik er blij mee

KlinkHamer

Gabi de Skaver
Publiekslieveling en potenti?le cultheld

michello

Ik vind het juist wel een logische keus. We hebben Mercera al en hij zal nu salaris moeten inleveren. We zullen op andere posities moeten investeren, hopelijk een win-win. Vorig seizoen bijviel hij mij zeker.

Bankzitter

De kans dat Mercera vertrekt is ook vrij groot en dan heb je alvast een prima back achter de hand.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op mei 26, 2025, 21:17:46
De kans dat Mercera vertrekt is ook vrij groot en dan heb je alvast een prima back achter de hand.
Gabi moet eerst maar eens fit worden dan zien we wel verder.

denistel

Citaat van: Bankzitter op mei 26, 2025, 21:17:46
De kans dat Mercera vertrekt is ook vrij groot en dan heb je alvast een prima back achter de hand.

was na de winterstop niet altijd even goed dus zal mee vallen

Lore

Citaat van: Bankzitter op mei 26, 2025, 21:17:46
De kans dat Mercera vertrekt is ook vrij groot en dan heb je alvast een prima back achter de hand.

Ik denk dat niemand een bedrag voor hem over heeft dat het interessant maakt. Hij moet lekker nog een seizoen bij ons spelen en zorgen dat hij echt door breekt. Ik vind hem nu echt niet bij onze dragende spelers horen. Daarnaast kan je niet op Gabi bouwen, want hij is net terug van wederom een blessure. Dus kan je direct weer een andere aantrekken

Arno A

Citaat van: Lore op mei 27, 2025, 07:19:14
Ik denk dat niemand een bedrag voor hem over heeft dat het interessant maakt. Hij moet lekker nog een seizoen bij ons spelen en zorgen dat hij echt door breekt. Ik vind hem nu echt niet bij onze dragende spelers horen. Daarnaast kan je niet op Gabi bouwen, want hij is net terug van wederom een blessure. Dus kan je direct weer een andere aantrekken

Je hebt hem wel nodig. Er vertrekken nogal wat verdedigers. En kan ook op het middenveld spelen.

Specuveter

Z??r de vraag of hij bij Cambuur blijft na de vechtpartij van twee weken geleden van WKE.

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op juni 26, 2025, 19:14:04
Z??r de vraag of hij bij Cambuur blijft na de vechtpartij van twee weken geleden van WKE.
Kan definitief een streep door...

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juni 26, 2025, 19:17:10
Kan definitief een streep door...
mooi al eerder gemeld?.

Cambuur is al bezig met een nieuwe verdediger  ;)

Galdiano

Terecht! Niet het eerste incident waar hij bij betrokken is.
Ook een risico met zijn blessure achtergrond.

Dan maar bij WKE voetballen in de 2de klas.  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op juni 26, 2025, 19:18:37
mooi al eerder gemeld?.

Cambuur is al bezig met een nieuwe verdediger  ;)
al wat geruchten gehoord voor namen?

Arno A

We hebben eerder middenvelders en aanvallers nodig die doelpunten maken. Verdedigers genoeg lijkt mij.

Andy King

Citaat van: Derkx R.H. op juni 26, 2025, 19:17:10
Kan definitief een streep door...

Nou, eerst maar eens een stevig gesprek met deze jongen, dacht ik zo. Dan kan je altijd nog een besluit nemen. Dat hij over de streep ging is duidelijk. Maar andere spelers krijgen bij ons ook een tweede kans...