Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gabi Caschili

Gestart door Stiens, juli 25, 2023, 09:13:35

Vorige topic - Volgende topic

anderszchristian

HansKazan

https://youtu.be/LJ5rOPKFMRA

Kan weleens een publiekslieveling gaan worden. Heerlijk dat enthousiasme. 

Bankzitter

D'r zit wel karakter in :D
Ik had eerst wat twijfels om er nog weer een jonge speler bij te halen, maar snap wel wat Reijnen erin ziet.

Stiens

Komt over als een mannetje met bravoure. Kunnen we wel gebruiken denk ik, heeft er zo te zien erg veel zin in! Ben benieuwd naar zijn voetballende kwaliteiten!

Bankzitter

Jeugd International, dan moet de basistechniek toch wel goed zijn?
Lijkt me een mooi duo met Balk op rechts, beetje de zaak opnaaien  :devil

Vlampiep

Het samenstellen van de selectie geeft bij mij een veel positievere kijk op het seizoen dan vorig jaar.
Als  we nog verrast kunnen worden met bv het binnen hengelen van bv Diemers, is bij thuiswedstrijden een uitverkocht stadion niet uitgesloten en de kans op promotie re?el aanwezig. Zie echt uit naar de eerste class tegen Emmen.

Geelblauwstiens

Citaat van: Vlampiep op juli 27, 2023, 21:08:40
Het samenstellen van de selectie geeft bij mij een veel positievere kijk op het seizoen dan vorig jaar.
Als  we nog verrast kunnen worden met bv het binnen hengelen van bv Diemers, is bij thuiswedstrijden een uitverkocht stadion niet uitgesloten en de kans op promotie re?el aanwezig. Zie echt uit naar de eerste class tegen Emmen.
Mooi zo beetje positieve vibe vlampiep.

papier

Citaat van: Vlampiep op juli 27, 2023, 21:08:40

Voorlopig heb ik ook het idee dat er een beter idee achter zit dan de tijd waarin we een Smeets/Schils ergens vandaan trokken. Het is nu alleen nog wel jong en onervaren en de balans slaat nog de verkeerde kant op. Maar goed, dat heeft ook te maken met de situatie waarin we zitten. Als ik kijk naar hoe we als club ons ontwikkelen op financieel, organisatorisch en technisch vlak dan is dat alleen maar knap. Het opzetten van de jeugd, het doorstromen van jeugd naar het eerste. Vervolgens het optuigen van een visie/beleid en dat gaan uitvoeren (denk dat we daar nu structureel mee aan de slag gaan). En dat op basis van een solide (maar smalle) financi?le basis. Ik vind dat erg knap. Het is de lange weg en de weg van de meeste weerstand. Maar ook de weg die op lange termijn en structureel sportief vruchten gaat afwerpen.

Noordcambuur

Gabi stond vandaag in de basis wel een lekkere verdediger :thumbsup

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juli 28, 2023, 18:29:00
Gabi stond vandaag in de basis wel een lekkere verdediger :thumbsup

Speelde met de b keus maar vond hem veel beter verdedigend dan v.d Meer maar die kwam wat vaker op om over de rechtsbuiten heen te gaan maar dat is te leren

wiekie1969

Citaat van: papier op juli 28, 2023, 08:32:52
Voorlopig heb ik ook het idee dat er een beter idee achter zit dan de tijd waarin we een Smeets/Schils ergens vandaan trokken. Het is nu alleen nog wel jong en onervaren en de balans slaat nog de verkeerde kant op. Maar goed, dat heeft ook te maken met de situatie waarin we zitten. Als ik kijk naar hoe we als club ons ontwikkelen op financieel, organisatorisch en technisch vlak dan is dat alleen maar knap. Het opzetten van de jeugd, het doorstromen van jeugd naar het eerste. Vervolgens het optuigen van een visie/beleid en dat gaan uitvoeren (denk dat we daar nu structureel mee aan de slag gaan). En dat op basis van een solide (maar smalle) financi?le basis. Ik vind dat erg knap. Het is de lange weg en de weg van de meeste weerstand. Maar ook de weg die op lange termijn en structureel sportief vruchten gaat afwerpen.

Alles hangt af of de jonge garde kwalitatief goed genoeg is. Daar heb ik mijn twijfels bij.

papier

Citaat van: wiekie1969 op juli 29, 2023, 09:59:25
Alles hangt af of de jonge garde kwalitatief goed genoeg is. Daar heb ik mijn twijfels bij.

Dat denk ik ook niet hoor. Maar ik denk wel dat we stappen maken en steeds dichterbij dat punt komen. Zoals we in het verleden ook hebben gehad met Bijker/Scheepers/Diemers.

Bernardo

Maakte wel een goede indruk aan de rechterkant, fel mannetje. Zit wel potentie in voor de toekomst.

Specuveter

Citaat van: Bernardo op augustus 25, 2023, 23:14:37
Maakte wel een goede indruk aan de rechterkant, fel mannetje. Zit wel hoop potentie in voor de toekomst.
Heeft ook een knappe pass in de benen.
Deze komt er wel.

Noordcambuur

Speelde een goede partij voorzichtig brengen.
Ga zo door kerel :thumbsup