Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gabi Caschili

Gestart door Stiens, juli 25, 2023, 09:13:35

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Welkom  |:) Zal vast de Italiaanse taal ook wel spreken, mooi El Hilali bij de hand nemen hier in Nederland. Voelt die zich misschien ook wat meer thuis. Win win.

Dokkumer

Citaat van: Pecfan op juli 25, 2023, 13:49:12
Hier gaan jullie veel plezier aan beleven. Zeer talentvol. Kuitenbijter met zelf ook enorme ballonnen aan zijn ondernemen. Zal nooit opgeven. Gaat er altijd voor. Had hem graag langer in Zwolle gezien, maar ik denk dat Cambuur een prima plek voor hem is, met een geweldig publiek.
Dankjewel.  Mogen we hem Popeye noemen?
De echte, dat lees je :devil

Vlampiep

Ze zijn goed bezig met de aankopen en jeugdspelers, dit geeft perspectief op een mooi seizoen met het aantrekken van Caschilli.


Pecfan

Popeye........treffend. Dat is het. Ik zet in op minimaal 8 gele kaarten per seizoen. Dat brengt z'n spel met zich mee.

Stiens

Dat zijn we hier wel gewend met z'n voorganger Doke  ;)

Mike SCC

Welkom! Waar je ook zal spelen, 6 of rechtsachter, maak ze gek  |:)

Dokkumer

Citaat van: Pecfan op juli 25, 2023, 16:29:17
Popeye........treffend. Dat is het. Ik zet in op minimaal 8 gele kaarten per seizoen. Dat brengt z'n spel met zich mee.
Valt dus mee. 1 of 2 wedstrijden schorsing.
Ik houd wel van vuurvreters.
De echte, dat lees je :devil

Dokkumer

Citaat van: Stiens op juli 25, 2023, 16:45:13
Dat zijn we hier wel gewend met z'n voorganger Doke  ;)
Die scoorde 9 van de 10 gele kaarten op een domme manier.
De echte, dat lees je :devil

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2023, 19:20:16
Die scoorde 9 van de 10 gele kaarten op een domme manier.
die tegen dkv was een hele domme. Maar wat een heerlijke overtreding. En ja  ik weet dat het heel dubbel klinkt.

Bankzitter

Dit lijkt me wel een boefje. Mooi creatief bedacht van Reijnen om hem als rechtback te halen. Reijnen heeft een jaar met hem op het veld gestaan, dus weet wel wat hij doet.

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2023, 19:20:16
Die scoorde 9 van de 10 gele kaarten op een domme manier.

Altijd in dienst van het elftal  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Stiens

Ben benieuwd of hij net zulke omhalen kan maken als Doke  ;)

Huizen

Lees prima dingen over deze jongen. Ben benieuwd!  |:)


Dokkumer

Citaat van: Stiens op juli 25, 2023, 22:32:57
Ben benieuwd of hij net zulke omhalen kan maken als Doke  ;)
Dat was echt een hoogtepunt. Stond al te vloeken
De echte, dat lees je :devil

Stiens

Wereldredding inderdaad!  _O_